یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 19 آذر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 2 آذر 1397 تیتر امروز 3 آذر 1397 تیتر امروز 4 آذر 1397 تیتر امروز 5 آذر 1397 تیتر امروز 6 آذر 1397 تیتر امروز 7 آذر 1397 تیتر امروز 8 آذر 1397 تیتر امروز 9 آذر 1397 تیتر امروز 10 آذر 1397 تیتر امروز 11 آذر 1397 تیتر امروز 12 آذر 1397 تیتر امروز 13 آذر 1397 تیتر امروز 14 آذر 1397 تیتر امروز 15 آذر 1397 تیتر امروز 16 آذر 1397 تیتر امروز 17 آذر 1397 تیتر امروز 18 آذر 1397 تیتر امروز 19 آذر 1397 تیتر امروز 20 آذر 1397 تیتر امروز 21 آذر 1397 تیتر امروز 22 آذر 1397 تیتر امروز 23 آذر 1397 تیتر امروز 24 آذر 1397 تیتر امروز 25 آذر 1397 تیتر امروز 26 آذر 1397 تیتر امروز 27 آذر 1397 تیتر امروز 28 آذر 1397 تیتر امروز 29 آذر 1397 تیتر امروز 30 آذر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۵    
اکبر هاشمی بهرمانی، فردی که سال ها قبل از انقلاب ایران با رژیم پهلوی درگیربود و بعد از 57 روز های راحتی را پشت سر نگذاشت و بعد از 88 نیز دوران جدیدی از زندگی سیاسی وی رقم خورد و سبب شد تا او برای ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۶    
محسن نعمتی از افزایش 3.6درصدی تولید انرژی در این نیروگاه خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۶    
برنامه انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه با عنوان "بازگشت به دانشگاه" به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو ساعت 16 نوزدهم آذرماه در سالن جابر ابن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۷    
طراحی ربات های خلاق در سال های اخیر شتاب زیادی به خود گرفته و این روزها دیگر تقریبا کار دشواری وجود ندارد که ربات ها از پس انجام آن برنیایند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۷    
فرمانده انتظامی دزفول گفت: یک پسر 24 ساله در این شهرستان براثر درگیری با پدرش کشته شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۲    
بر اساس آمارهای مرکز آمار 147هزار نفر از ساکنان مناطق یک و دو تهران دارای درآمد بدون شغل هستند
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با تاکید بر اینکه کارت های ملی قدیم در سال 98 فاقد اعتبار خواهند بود به هموطنان توصیه کرد که ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند را به پایان سال موکول نکنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲    
جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "بامبلبی" به کارگردانی "تراویس نایت" توسط کمپانی بِی رونمایی شد. این کمپانی به به صورت اختصاصی به مایکل بِی کارگردان مجموعه فیلم های ترنسفورمز یا همان تبدیل شوندگان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷    
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در روز جمعه 23 آذرماه برگزار می شود و نمره منفی ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۷    
علیرضا پرستار گفت:بیش از 2 میلیون هکتار از اراضی کشور با اعتبار های 250 میلیون دلاری صندوق توسعه ملی و 700 میلیارد تومانی ردیف اعتبارات ملی به سیستم آبیاری مجهز شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۲    
مجری برنامه نود واکنش جالبی به دعوت احمدزاده به تیم ملی ایران داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۲    
در پی اظهارات عجیب یکی از نمایندگان مجلس، محمد طحانی این کاریکاتور را با عنوان دایی جان کریمی قدوسی در ابتکار منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۲    
قربانعلی ولی زاده گفت: نامناسب بودن راههای هفت گانه منتهی به شهرستان را از چالش های فراروی بیان کرد و خواستار اعتبارات کلان و ملی برای بهسازی آن شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۲    
روسیه در راستای توافق با ونزوئلا دو فروند بمب افکن دورپرواز راهبردی توپولف160 که توانایی حمل موشک های هسته ای را دارد به ونزوئلا اعزام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۲    
وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به ایرنا در خصوص مبنا قرار گرفتن قیمت خودرو نزدیک به حاشیه بازار گفت: این تصمیمی بوده که از سوی خودروسازان اتخاذ شده و مقرر است عرضه خودروها با قیمت نزدیک به حاشیه ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۷    
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر افزایش مجازات های جایگزین حبس برای زندانیان فاقد سوپیشینه موثر گفت: مجرمان خطرآفرین زندان های مازندران جداسازی می شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۷    
مادری هوسباز به همراه همسر سابقش پسر 16 ماهه خود را مورد تجاوز قرار دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۲    
عکس معنی داری در اینستاگرام رئیس جمهور منتشر شد. صحنه ای از آتش کشیده شدن برجام در مجلس شورای اسلامی توسط گروهی از نمایندگان!
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۲    
علیرضا پرستار از تصویب قانون حفاظت از خاک در آینده ای نزدیک خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۷    
سیدمحمود میرفیضی از کشف 300 میلیارد ریالی پرونده های جعل و کلاهبرداری در استان طی سال جاری خبر داد. .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: مرحله دوم توزیع لاستیک تاکسی ها با 20 هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرده است بانک مرکزی از این به بعد با افتتاح حساب با سپرده یکساله با نرخ سود سپرده بالای 20 درصد به شدت برخورد خواهد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۶    
برخی از فروشگاه ها و میادین میوه و تره بار که توزیع کننده گوشت های منجمد تنظیم بازاری هستند، این محصولات را تنها به سرپرستان خانوار و با ارئه کارت ملی عرضه می کنند که اقدامی من درآوردی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: وضعیت ذخایر دام کشور مناسب نیست و با کمبود شدید دام مواجه هستیم. همین امر باعث افزایش 5 تا 6 هزار تومانی قیمت گوشت در بازار شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۱    
به گفته رییس کمیسیون انرژی اتاق بارگانی ایران، طی این سال ها بهتر بود به جای آن که منبع درآمد ایران، پول نفت باشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۶    
رییس اتحادیه مرغ و ماهی با بیان این که اگر مشکلات پرورش و تولید مرغ حل نشود روند افزایشی قیمت آن ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: به واسطه افزایش قیمت نهاده های دامی جوجه یک روزه و هزینه حمل و نقل ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین توضیحاتی درباره آغاز مجدد مبادلات بانکی با چین ارائه کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
قیمت نفت خام برنت روز دوشنبه پس از توافق کاهش تولید نفت اعضای اوپک و متحدانش در روز جمعه افزایش پیدا کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون در نتیجه نوسانات بازار ارز دچار تغییرات بسیاری شد و در برهه ای از زمان قیمت سکه نیز از 5 میلیون تومان نیز عبور کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۶    
در شرایطی که بانک مرکزی امکان اتصال کارت های سوخت به کارت های بانکی هموطنان را فراهم آورده است، بانک ها در تلاشند با ارایه تسهیلات به مشتریان، نقدینگی را به سمت خود جذب کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارائه بسته حمایتی به بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی طی یک هفته آینده خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱    
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه وظیفه نظارت بر مراکز ماده 16 در نگهداری از معتادان متجاهر بر عهده سازمان بهزیستی است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: از امروز (دوشنبه) امکان ویرایش و یا لغو درخواست برای کسانی که اقدام به ثبت نام کارت سوخت کرده اند، فراهم شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۱    
میگرن یا سردرد های مزمن ازجمله درد هایی است که هنوز درمان مشخصی برای آن پیدا نشده. شاید به این دلیل که سرمنشأ آن در افراد مختلف، یکسان نیست؛ در این میان ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۵    
روده های ما در پشت پرده، نقش بسیار مهمی دارند: غذایی که می خوریم را تجزیه می کنند و مواد مغذی را جذب می کنند، همان مواد مغذی که حامی عملکرد های بدن مان هستند؛ از تولید انرژی گرفته تا تعدیل هورمون ها ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۵    
نساجی، سپاهان و ذوب آهن بیشترین ضرر را کرده اند ولی این آقایان سود کرده اند. در بازی با نساجی هم مطمئنم وولیسیانی روی بازیکن ما پنالتی کرد ولی در کل کسی جرات نمی کند به این داور حرف بزند؟
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۵    
زاویه دار کردن فک و صورت، به منظور افزایش زیبایی صورت می گیرد. به صورت حدودی تزریق ژل قیمتی بین 800 الی 1.5 میلیون تومان و تزریق چربی حدود یک تا دو میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۰    
جوانی 26ساله در کلانتری مشهد، ماجرای زندگی تلخ خود را بازگو کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۵    
اظهارات اخیر مایکل کوهن وکیل پیشین دونالد ترامپ درخصوص نقش او در پرداخت حق السکوت به برخی زنان برای عدم افشای روابط نامشروعش ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۰    
هر چیزی قانونی دارد، حتی دنیای مد! شاید حواس تان نباشد اما شما بی آنکه بدانید به برخی از قوانین دنیای مد تن داده اید اما گاهی این قوانین را باید شکست و به ظاهر خود تنوع بیشتری داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۵    
در هفته های اخیر عرضه آپارتمان های بزرگ متراژ با مساحت بیش از 100 مترمربع در بازار رهن و اجاره سه منطقه شمالی پایتخت افزایش یافته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۵    
پژوهشگران می گویند مصرف لوبیا قرمز منجر به کاهش اضافه وزن، کاهش خطر بیماری ها و حملات قلبی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۵    
سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری این روزها تصمیم سازمان های مربوطه برای پخش است .
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۰    
کارشناسان معتقدند دولت های یازدهم و دوازدهم نتوانستند در 5 سال از 8 سال عمر خود توجه شایسته ای به مسکن کنند؛ با این وجود تشکیل دیرهنگام شورای عالی مسکن می تواند گامی کوچک اما موثر باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۵    
یکی از مقام های دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، بعید است که رهبری کره شمالی در سه هفته پایانی سال جاری میلادی به سئول سفر کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰    
وسوسه زن جوان در بالای کوه برای گرفتن عکس سلفی در روز تولدش با حادثه ای وحشتناک همراه شد. جولاندی لروآکس روز یکشنبه در حالی که به همراه همسرش در منطقه ای کوهستانی در کیپ تاون آفریقای جنوبی به سر ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰    
در حالی که همه ساله پرداخت عیدی و پاداش کارگران در پایان سال پرداخت می شود، بخشی از کارگران به دلیل سخت شدن شرایط زندگی و ناتوانی در تامین هزینه های معیشتی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهور با بیان این که تفکیک وزارت راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در شرایط تحریم کشور ضروری بود، گفت : نمایندگان به هر دلیلی با این موضوع همراهی نکردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۵    
ساعت 17:30 عصر روز گذشته، هنگامی که مرد طلافروش در بولوار امامت مشهد مشغول کسب و کار بود ناگهان دو جوان به بهانه خرید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۵    
قیمت دلار تزریقی در صرافی های دولتی 360 تومان کاهش یافت. در پی بالاتر بودن قیمت صرافی های دولتی از بازار آزاد در روز گذشته، امرو قیمت دلار تزریق به صرافی ها کاهشی برابر با 360 تومان را تجربه کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۰    
سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک عکس از خود در مناطق گرمسیری، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد. این بازیگر در شرح کوتاه این عکس نوشته است: زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۰    
پیش از این گفته شده بود که مطرب، الطبیقی به همراه 13 نفر دیگر با جت اختصاصی و یک هواپیمای تجاری در همان روز و چند روز قبل از مرگ خاشقچی وارد استانبول شده اند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۵    
پرونده سه مرد زندانی که در نقشه ای ازپیش طراحی شده فردی را درپی یک سوءظن به قتل رسانده اند، بار دیگر در دادگاه به جریان افتاد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۰    
کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: در روز سه شنبه و و چهارشنبه پایداری نسبی هوا در استان های کشور و همچنین با افزایش غلظت آلاینده ها برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت را داریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۰    
یک فعال سیاسی اصاح طلب گفت: سهم و نقش خود را در ایجاد شرایط فعلی کشور نفی نمی کنیم؛ اگر به قیمت عبور از اصلاح طلبان کنونی هم باشد باید اصلاحات زنده بماند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۵    
وزیر خارجه عربستان تاکید کرد، ریاض هرگز هیچ یک از شهروندان خود را به ترکیه تحویل نخواهد داد و آنکارا باید به تعهدات خود در ارائه تمامی اطلاعاتی که عربستان خواسته است، پایبند باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند به خاطر بازنشسته بودن مسئولیتش را ترک کرد و از امروز در محل کار خود حاضر نشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۰    
گزارشات جدید محققان نشان می دهد در طول سال های 1999 تا 2015، میزان وقوع سرطان رحم 12 درصد افزایش یافته که میانگین افزایش آن سالانه حدود 0.7 درصد بوده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۰    
سامان سرای لویزان در منطقه چهار تهران با گنجایش 150 نفر به صورت دائم و شبانه روزی پذیرای زنان آسیب دیده در شب های سرد سال است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:حدود 450 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در استان تهران گزارش شده است که کاربری های مختلفی در حوزه شهری دارند، یکی از آن ها هتل آپارتمان است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۵    
اگر چه برخی از ستاره ها از همان ابتدا زندگی مرفه و لوکسی داشته اند اما برخی دیگر دوران سختی را سپری کرده اید و در واقع از هیچ به جایی که آرزویشان بوده، رسیدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: جسد مرد حدود 55 ساله بجنوردی بعدازظهر امروز در حواشی یکی از روستاهای این شهرستان کشف شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۰    
19آذر 1361- انتخابات نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۵    
چیزی به آغاز فصل زمستان باقی نمانده است و برای کسانی که می خواهند برای فصل جدید در فضای منزل خود تغییراتی ایجاد کنند، داشتن دکوراسیون زمستانی یک اولویت است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۵    
وام ازدواج مثل ارز دانشجویی، مثل بازگشت ارز حاصل از صادرات، مثل مسکن مهر و خیلی چیز های دیگر، دردسری برای مردم شده است. یا مبلغش کفاف نمی دهد یا دریافتش، هفت خوان رستم می خواهد و کفشی پولادین.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۰    
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید دیدار این تیم برابر سپاهان بسیار جذاب و تماشایی بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۵    
 فصل دوم مجموعه بیقرار به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام پس از چهار سال وقفه سرانجام روی آنتن شبکه دو رفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۰    
سخنان رییس فیفا حاکی از احتمال حضور ایران به عنوان میزبان در جام جهانی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۵    
سرمربی تیم ملی شب گذشته در برنابئو حضور داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۵    
محمد جعفری گفت: در حال حاضر بیش از 73 میلیارد ریال از مطالبات سویاکاران در استان مازندران پرداخت شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۵    
واردات اسکناس ارز با رعایت مقررات بانک مرکزی و بدون ممانعت دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرک عملیاتی شد. این موضوع بر اساس مصوبات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور در دهم مهرماه اعلام شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۵    
بسیاری بر این باورند که زمستان، فصل در خانه ماندن و استراحت است و فصل بهار و تابستان، بهترین زمان برای سفر کردن ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۰    
لزوماً بسیاری از ستاره هایی که جدیدترین کار های کلکسیون های برند های مطرح دنیا از جمله شنل، کریستین دیور، لوئی ویتون، گوچی و .. ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۰    
سبزی ها از سالم ترین و بهترین گزینه هایی غذایی هستند که می توانید برای حفظ سلامت خود و دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم میزان مصرف آنها را هرچه بیشتر افزایش دهید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۵    
علی محمد شاعری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر قانون حفاظت از جنگل ها به تصویب نمی رسید، پیش بینی می شد جنگل های شمال تا 30 سال آینده از بین می رفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
منابعی آگاه از سفر ولیعهد عربستان سعودی در آینده ای نزدیک به رام الله در کرانه باختری و دیدار با برخی مسئولان فلسطینی خبر دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
واردات سوزن، قرقره، فرغون، بیل، کلنگ و ... نه تنها باعث خروج ارز از کشور می شود بلکه وابستگی هرچه بیشتر به بیگانگان را فراهم می کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۰    
زن برج ساز که با همدستی راننده اش سناریوی قتل پدرش را اجرا کرده بود، برای پنهان ماندن این جنایت 3 میلیارد تومان باج داد، اما سرانجام راز این قتل فاش شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۰    
اهمیت حفظ ارزش پول ملی آنقدر بالاست که اینبار به تاکید موکد رهبری به رئیس کل بانک مرکزی رسیده و این روز ها کارشناسان اقتصادی به بیان نظرات خود دراین باره می پردازند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۰    
سی ان ان متن کامل فایل صوتی لحظات دردناک دست و پنجه نرم کردن روزنامه نگار منتقد سعودی با مرگ در کنسولگری عربستان در استانبول را منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور گفت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار دارم عقب ماندگی های بخش مسکن، جبران شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۵    
امیر سادات کرمی گفت: 66 اثر از بین سه هزار اثر به بخش نهایی جشنواره کشوری ققنوس در استان راه یافته است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۰    
محمودرضا رمضانپور گفت: خاک مازندران از نظر آلایندگی عناصر سنگین مشکل حادی ندارد و آلودگی ها زیر حد بحران است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۰    
مسعود برومند از افزایش 70 درصدی بودجه پارک های علم و فناوری در کشور خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۰    
در روز معارفه استاندار جدید مازندران، تقریبا همه نمایندگان مازنی مجلس شورای اسلامی آمدند تا از نگاه لنز دوربین رسانه ها، در یکی از مهم ترین بزنگاه های تاریخی-سیاسی این دیار، جا نمانند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۰    
علی علیپور مهاجم قائمشهری پرسپولیس با گل دقایق آخر خود از روی نقطه پنالتی، تیمش را از شکست نجات داد.