دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 7 آبان 1397 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 مرداد 1397 تیتر شهر 1 شهریور 1397 تیتر شهر 30 مهر 1397 تیتر شهر 29 آذر 1397 تیتر شهر 30 دی 1397 تیتر شهر 1 بهمن 1397 تیتر شهر 2 اسفند 1397 تیتر شهر 1 آبان 1397 تیتر شهر 2 آبان 1397 تیتر شهر 3 آبان 1397 تیتر شهر 4 آبان 1397 تیتر شهر 5 آبان 1397 تیتر شهر 6 آبان 1397 تیتر شهر 7 آبان 1397 تیتر شهر 8 آبان 1397 تیتر شهر 9 آبان 1397 تیتر شهر 10 آبان 1397 تیتر شهر 11 آبان 1397 تیتر شهر 12 آبان 1397 تیتر شهر 13 آبان 1397 تیتر شهر 14 آبان 1397 تیتر شهر 15 آبان 1397 تیتر شهر 16 آبان 1397 تیتر شهر 17 آبان 1397 تیتر شهر 18 آبان 1397 تیتر شهر 19 آبان 1397 تیتر شهر 20 آبان 1397 تیتر شهر 21 آبان 1397 تیتر شهر 22 آبان 1397 تیتر شهر 23 آبان 1397 تیتر شهر 24 آبان 1397 تیتر شهر 25 آبان 1397 تیتر شهر 26 آبان 1397 تیتر شهر 27 آبان 1397 تیتر شهر 28 آبان 1397 تیتر شهر 29 آبان 1397 تیتر شهر 30 آبان 1397 
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۱    
سازمان الحشد الشعبی عراق بار دیگر اعلام کرد که با تمام توان در نوار مرزی مشترک با سوریه برای مقابله با هرگونه نفوذ احتمالی تروریست ها، حضور دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۷    
به گزارش تیترشهر : آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های گران قیمت فروخته شده در شهر تهران که در آبان ماه سال 97 معامله شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۰    
وب سایت consumer reports نام 10خودروی مطمئن سال 2018 را منتشر کرد. بنابر گزارش منتشر شده از سوی این ویسایت که بر پایه بررسی نظرسنجی از مالکان بیش از 500 هزار دستگاه خودرو انجام گرفته است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۱    
خرمالو چربی و پروتئین بسیار کمی دارد و غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. آن ها شامل مقدار قابل توجهی از ویتامین A، B6 و C؛ منگنز؛ فسفر؛ پتاسیم؛ کلسیم؛ فیبر رژیمی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
مدیر پایگاه ملی زیویه و کرفتو با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی محوطه های غار کرفتو و قلعه زیویه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهوری فرانسه به کناره گیری صدر اعظم آلمان از تصدی کنونی خود واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
اداره کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در برخی استان ها، از ورود جریانات سرد شمالی به شمال و غرب کشور و کاهش دما در این مناطق خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۵    
به گزارش تیترشهر : معاون اول رئیس جمهور صبح امروز به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین وارد نجف شد. جهانگیری قرار است پس از زیارت حرم حضرت علی(ع)، در بخشی از مسیر نجف تا کربلا ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
آژانس محیط زیست اروپا در تازه ترین گزارش خود عامل مرگ زودرس حدود نیم میلیون اروپایی در سال را معرفی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۲    
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۶    
به گزارش تیترشهر : ظریف در پیامی توئیتری به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اعلام کرد: 14 قرن پیش، یک ظالم گمان می کرد که مقاومت امام حسین (ع) را ریشه کن کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۵    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از ثبات قیمت اکثر خودروهای داخلی دارد به نحوی که پراید 111 با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۶    
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: ازدواج یک فرد آلوده با طرف مقابل اگر طرف مقابل واکسیناسیون هپاتیت B را بطور کامل انجام داده باشد خطری ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۶    
جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری . صنعتی و ویژه اقتصادی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۷    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییتی در واکنش به نوشته عبدالرضا داوری درباره قناعت و عدالت علوی، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۷    
دبیر فدراسیون والیبال گفت: رفاقتی که بین خوشخبر و معروف وجود دارد می تواند دلیل اصلی بحث های پیش آمده باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۲    
این روزها شاهد کاهش قیمت خودرو در بعضی از مدل ها در بازار هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۶    
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی از سرویس دهی رایگان تاکسیرانی به جاماندگان پیاده روی اربعین خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با دولت و ملت اندونزی و خانواده جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیایی عمیقا ابراز همدردی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۷    
به گزارش تیترشهر : جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی امروز دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کویر گرمسار می تواند به مقصد جدید گردشگری و سفر در کشور تبدیل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مراحل درمان اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی از امروز زیر نظر پزشکان تیم ملی در ساختمان پک آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۷    
تمامی بلیت های فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما انتلرز ژاپن به صورت الکترونیکی فروخته می شود و هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۷    
بر اساس گزارش ها، به دنبال ریزش قابل توجه آرای حزب دموکرات مسیحی آلمان به رهبری آنگلا مرکل، او اعلام کرد که در کنگره آتی این حزب دیگر نامزد ریاست حزب نخواهد شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تدوین طرحی برای تعیین 14 سکه به عنوان معیار محاسبه مهریه در محاکم قضایی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۲    
به گزارش روزنامه انگلیسی اکسپرس منابع نزدیک به جمال خاشقجی اعلام کردند که وی درصدد افشای جزئیات استفاده عربستان از سلاح های شیمیایی در یمن بود و این افشاگری احتمالی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش جزئی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی، به کیلویی 10 هزار و 300 تومان رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۰    
معاون رفاه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دوره های گذشته بین 14 تا 18 درصد مردم زیر خط فقر بودند، گفت: این میزان امروزه به 18 تا 35 درصد رسیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۷    
سازمان هواشناسی جزییات وضعیت آب و هوای شهرهای مرزی غرب کشور و همچنین نجف و کربلا را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۵    
بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: سازوکار مالی اتحادیه اروپا در راستای ادامه فعالیت های تجاری و اقتصادی با ایران در چند روز آینده عملیاتی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تیترشهر : محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران گفت افراطی گری و تروریسم هیچ نژاد یا مذهبی نمی شناسد و باید در تمامی موارد محکوم شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۷    
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به انتخاب "ژایر بولسونارو" به عنوان رئیس جمهور برزیل واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۵    
بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (مهر 1396) مربوط به رب گوجه فرنگی با 227,8 درصد افزایش و پس از آن موز با 168.2 درصد افزایش و گوجه فرنگی با 147.4 درصد افزایش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۲    
ب ام و X2 از آن دسته کراس اوورهایی است که ظاهری مشابه خودروهای سواری اسپرت دارد، با این تفاوت که فاصله کف این خودرو تا سطح زمین کمی افزایش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به زمانبندی انجام شده برای انتخاب شهردار جدید گفت: روز شنبه از میان 30 کاندیدا، 5 نفر انتخاب خواهند شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، آمریکا با وجود ادعای تمایل برای بهبود روابط، از مواضع مخالفان داخلی درباره تغییر حکومت در روسیه حمایت کرده و سالانه هزینه گزافی برای حمایت از سازمان های غیردولتی صرف می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۵    
دیپلمات های اروپایی هشدار دادند تشدید تحریم های واشنگتن علیه تهران دیگر کشور های جهان را مجبور می کند سیستم بانکی جایگزینی را برای ارتباط با ایران طراحی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کشف و ضبط تعدادی از اشیای پیش از تاریخ و دوران اسلامی توسط نیروهای یگان حفاظت استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس دومین کنگره بین المللی نورویورولوژی ایران با اشاره به اینکه 25 درصد از شب ادراری ها نوع نهفته فلج عصبی مثانه است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۶    
مطابق با اعلام مرکز آمار، بیشترین افزایش قیمت در مهرماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل (مهر 1396) مربوط به رب گوجه فرنگی با 227,8 درصد افزایش بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱    
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: با همکاری خوب سازمان لیگ و ابلاغ رسمی صورت گرفته در این رابطه، بازی استقلال و سایپا طبق اعلام قبلی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۵    
فردا همزمان با اربعین حسینی هزاران نفر از دانشجویان از اعضای هیئات دانشجویی با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۲    
صدراعظم آلمان به مسئولان حزب اتحادیه دموکرات مسیحی اعلام کرده است که دیگر برای ریاست دوباره این حزب نامزد نخواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۰    
ازدواج زودهنگام و در سنین پایین ناشی از فقر که این روزها دامن برخی خانواده ها در مناطقی از استانهای کم برخوردار را گرفته و زمینه ساز آسیب هایی اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۵    
وزارت نیرو قصد دارد کسری هشت هزار مگاواتی تولید برق برای تامین نیاز تابستان 98 را با به مدار آوردن نیروگاه های حرارتی، برقابی و تجدیدپذیر و البته سه هزار مگاوات مدیریت مصرف، جبران کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۵    
یک مقام مسئول گفت: برای تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین 12 هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران در نظر گرفته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۶    
قیمت طلا روز دوشنبه که نگرانی ها نسبت به درآمدهای شرکت های آمریکایی و کندی رشد اقتصادی جهانی روی بازارهای سهام آسیایی سنگین کرد، ثابت ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی سه بازیکن کلیدی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۲    
باید منتظر عرضه یک خودرو شاسی بلند بر پایه تکنولوژی ها هوشمند و طراحی نوین بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۶    
مهاجم بارسلونا تعداد گل های خود را با هت تریک در ال کلاسیکو به 159 رساند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۷    
نماینده سابق مجلس گفت: صحبت معاون اول رییس جمهور درباره نداشتن اختیار، به نوعی فرار به جلو محسوب می شود و اهداف انتخاباتی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۵    
از آنجایی که بیشترین آمار گردشگران خارجی شهر جهانی یزد مربوط به کشورهای اروپایی هستند، این شهر گردشگری در کشورمان بزرگترین ضربه را از نوسانات سیاسی و اقتصادی کشور متحمل شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۶    
سکته مغزی زمانی رخ می دهد که جریان خون به بخشی از مغز فرد قطع شده یا کاهش می یابد. این امر باعث محرومیت بافت مغزی از اکسیژن و مواد مغذی شده و سلول های مغزی در عرض چند دقیقه شروع به مردن می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش های رگباری در برخی استان ها، احتمال آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده ها وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۷    
هافبک سنگالی تیم یوپن بلژیک می گوید گلزنی تویوکاوای ژاپنی او را به یاد کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی می اندازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۱    
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: من هیچ مشکلی با بازیکنان پرسپولیس ندارم و با سید جلال حسینی و سیامک نعمتی دوست صمیمی هستم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۵    
مشاور امنیت ملی باراک اوباما، هیئت حاکمه و رئیس جمهور کنونی آمریکا را در قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه مقصر دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۷    
قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران که ملاک قیمت گذاری در شهر تهران است برای فاصله زمانی7 تا 13 آبان ماه سال جاری اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش از غربالگری 340 برنامه استخراج شده از سند تحول بنیادین برای برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۵    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید جراحی بزرگی صورت گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، به تشریح خدمات امداد و نجات در توفان و سیل و آبگرفتگی از سوم تا هفتم آبان 97 در سطح 16 استان کشور پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۵    
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لیست احتمالی شهرداران پایتخت را به رسانه ها اعلام کردند که در این میان نام برخی افراد سوالات بسیاری به همراه داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۶    
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال مادرید گفت: باید صادقانه بگویم که در این بازی انتظار پیروزی با این نتیجه را نداشتم.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۰    
به گزارش تیترشهر : محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران با انتشار تصویری از پیاده روی اربعین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عشق حسین، همه ما را دور هم جمع کرده است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۷    
افشانی 23 اردیبهشت وارد بهشت شد و از آن زمان تا امروز نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جابگذارد و در این مدت تنها چند پروژه عمرانی باقی مانده از دوره قالیباف را افتتاح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۱    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای طی توییتی درباره نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی و بلوای سیاسی اصلاح طلبان برای گم شدن ناکارآمدی اقتصادی دولت، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۵    
مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ پنجشنبه اول آذرماه تازه ترین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۶    
مدافع بارسلونا پیروزی برابر رئال مادرید را فراتر از سه امتیاز می داند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ارز رمزها در سیستم مالی و پولی هر کشوری به نوعی کنترل گریز هستند اما در بُعد خارجی می توانند برای ما فرصت باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 15 سنت افزایش به 77 دلار و 77 سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۵    
رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی گفت: باید تلاش شود تا هر چه بیشتر، نقوش و الگوهای زیلوی میبد با سلایق بازار جهانی، هماهنگ شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۶    
بوتاکس از طریق یک سم تولیدشده از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۶    
میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی تیم احمد گروژنی نمره فنی خوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه دریافت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران می تواند به تحقق برجام بدون آمریکا کمک کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۱    
یک روزنامه قطری اعلام کرد که تیم السد با ناکامی مقابل پرسپولیس در آسیا، نیاز به خون تازه و سرمربی جدید دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر زاغه را لرزاند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۲    
یک فروند هواپیمای مسافربری اندونزی با 189 سرنشین حین عزیمت به فرودگاه شهر پانکال پینانگ این کشور، دچار سانحه و در دریا غرق شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۶    
اختلاف نظر شدیدی بین دیدگاه های رئیس جمهور و مقامات ارشد دولتی با دیدگاه های آخوندی درباره نسبت رونق مسکن با ایجاد اشتغال و افزایش رشد اقتصادی وجود دارد و همین موضوع ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۰    
آمارهاحاکی ازاین است که 94/5 درصد محکومان زندانی استان تهران که اکنون در زندان هستند، توان پرداخت مهریه را نداشتند، همچنین حداکثر پولی که می توانند پرداخت کنند، یک میلیون تومان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۷    
سرمربی رئال مادرید بعد از شکست سنگین برابر بارسلونا با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
سهام آسیایی جهش کرد و از افت شدید هفته گذشته خود بازگشت، اما حال وهوای بازارها با تشدید نگرانی ها در مورد درآمدهای شرکت ها و کند شدن رشد اقتصادی جهان، شکننده باقی ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۵    
به منظور شرکت در ششمین نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان وزیر امورخارجه عازم ترکیه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: خودروسازانی که به تعهدات خود نسبت به مشتریان در زمینه تحویل خودرو عمل نکنند باید به مشتریان جریمه تاخیر بپردازند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
یک مرجع تقلید گفت: آمریکا از تهدید نظامی طرفی نبست و با تحریم نیز به نتیجه ای نمی رسد و شکست خواهد خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۵    
قوت الاسلام ، نخستین مسجد در دهلی پس از فتح هندوستان توسط مسلمانان و قدیمی ترین نمونه باقیمانده از معماری غوریدها در شبه قاره هند، این روزها در حال ویران شدن است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۵    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال و شفر در این مقطع بیش از هرچیز به حمایت واقعی نیاز دارند نه به حمایت های ظاهری آن هم از سوی افرادی که قلبا خواهان موفقیت تیم نیستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۲    
رییس شبکه هپاتیت ایران گفت: مصرف الکل به هر مقدار می تواند برای کبد مضر باشد و خطر مصرف الکل در زنان شدیدتر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۶    
هافبک سابق استقلال که در الاهلی قطر بازی می کند عنوان بهترین بازیکن هفته را به دست آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۶    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۰    
ژایر بولسونارو، که به ترامپ برزیل معروف شده، با کسب 55.7 درصد آرا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پیروزی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۷    
رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چهار وزیر پیشنهادی دولت، اظهارداشت که بار دیگر کابینه به صورت کامل و با حضور همه اعضا آماده خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف ایران ...
تیتر شهر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۷    
دفترخانه یا محضر، نامی است که شاید بیشتر افراد در زمان عقد و عروسی، طلاق، به نام زدن اسناد و غیره آن را شنیده باشند.