جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۱۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 2 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 4 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 5 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 6 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 7 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 8 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 11 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 13 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 14 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 15 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 16 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 17 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 18 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 19 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 20 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 21 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 22 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 23 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 24 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 25 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 27 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 28 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 29 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 30 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عصر گذشته شورای عالی معماری و شهرسازی مصوبه ای را در 13 بند به عنوان رویکردهای اصلی تهیه سند واحد حفاظت از بافت های تاریخی و فرهنگی 168 شهر به تصویب رساند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوزهای خارجی ایران ایرتور و همچنین تذکر به آتا در پی تأخیرات طولانی پروازهای این دو ایرلاین در اسفند 95 و فروردین 96 خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
آپارتمان با عمر 5 ساله بنا در محدوده جنت آباد جنوبی متری 4 میلیون و 245 هزار تومان قیمت گذاری شده که برای خرید یک واحد 55 متری به سرمایه 225 میلیون تومانی نیاز است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از آماده سازی زیرساخت های حفاظت، مرمت و رفاهی در محور ساسانی این استان خبر داد و گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
یک مدرس دانشگاه گفت: بسیاری از سایت های همسریابی موجود، دارای نگاه همسریابی نیستند هرچند مجوزهای رسمی و مصوب نیز دارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا با انتشار تصاویری، چگونگی خواب کادر پرواز را در سفرهای طولانی نشان داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
در نزدیکی ارگ باستانی حلب، عطر گل های رز و یاسمن از زیر آوارهای فروشگاهی تخریب شده برمی خیزد. این منطقه چند ماه پیش میدان نبرد بود، اما درگذشته مغازه عطر فروشی بود و جنگ بوی آن را تغییر نداده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۵    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به رتبه پنجم ایران در جاذبه های گردشگری جهان، گفت که در دولت یازدهم شاهد رشد 12 درصدی حضور گردشگران خارجی در ایران بوده ایم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مهم راه آهن خاورمیانه در گسترش ارتباطات منطقه ای و توسعه حمل و نقل ریلی گفت: مجمع منطقه ای راه آهن های خاورمیانه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۵    
استفانو دیکارو مدیر مرکز بین المللی مطالعه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی(ایکروم) در حاشیه بازدید از استان یزد به همراه دکتر محمد حسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی کشور و مسئولان میراث فرهنگی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
سازمان هواشناسی کشور از وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها در دو روز آتی برای هشت استان کشور خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سفیر آکرودیته کلمبیا دیدار کرد و دو طرف بر توسعه روابط ایران و کلمبیا در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۵    
دبیرکل انجمن شرکت های لیزینگ از مذاکره مدیران شرکت های واسپاری با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد کنسرسیوم بین المللی تأمین مالی ناوگان حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: حال بالینی گردشگران آلمانی حادثه دیده در تصادف روز دوشنبه شیراز خوب است و 8 تن آن ها از بیمارستان ترخیص شده اند و همه آن ها فردا (چهارشنبه) به کشورشان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۰    
ارزیابی و رتبه بندی قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای سومین سال متوالی در نوروز 96 انجام شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۵    
446 اثر تاریخی ایران شامل چهار جام طلا در حالی به نمایشگاه آلمان برده شده اند که این محموله را می توان بزرگترین مجموعه آثار تاریخی خارج شده از ایران دانست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۰    
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا از برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای آمادگی این یگان به منظور تسهیل در تردد ، خدمت رسانی و امنیت زائران اربعین خبرداد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۵    
توریسم آنلاین: تماشای خانواده اردکها در "هاید" پارک –لندن-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۰    
توریسم آنلاین: تماشای خانواده اردکها در "هاید" پارک –لندن-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۵    
توریسم آنلاین: نمایش هوایی بر فراز معبد هندو "Prambanan" در جاوای مرکزی-اندونزی-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۵    
توریسم آنلاین: کودکان دبستانی در لباس سنتی به مناسبت آغاز رقابت های ورزشی در "شن یانگ"- چین –
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۵    
توریسم آنلاین: نمایش هوایی بر فراز معبد هندو "Prambanan" در جاوای مرکزی-اندونزی-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
با نزدیک شدن سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران در شمال غرب و غرب کشور از سه شنبه شروع می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
کاخ مروارید یا همان شمس در استان البرز، قصه درازی به اندازه همه عمر 50 ساله اش دارد. آن قدر دست به دست شده که به نظر می رسد می ترسند برای سرپا نگه داشتنش بر مالکیت میراث فرهنگی روی آن توافق کنند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جردن تهران طی اردیبهشت ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۵    
هر روز خبرهای داغ و حاشیه ای توریسم آنلاین را اینجا بخوانید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
اختلاف سنی بسیار زیاد این زوج سرشناس به سوژه جنجالی رسانه ها تبدیل شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
پرسپولیس با اختلاف امتیاز و در فاصله چند هفته به پایان لیگ برتر قهرمان می شود. یک قهرمانی مقتدرانه که پس از 9 سال روی می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
هنگامی که از نورهای شفق قطبی سخن گفته می شود اغلب ذهن به سمت کشورهای واقع در اسکاندیناوی می رود که به راحتی در برخی ماههای سال می توان آنها را دید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد تبریز، در اردیبهشت جاری به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
ماندن بیش از چند ساعت زباله در خانه برای همه آزاردهنده است و همه سعی می کنند هرچه سریع تر از شر زباله های خود راحت شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۰    
با اینکه اسلوونی در مقصدهای نخستین اروپایی جای نگرفته اما در چندین سال آخر دست و پای زیاد برای معرفی شدنش بی اثر نبوده و توریست ها کم کم دارند آن را می شناسند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۵    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه لویزان تهران در اردیبهشت ماه 96است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازاراملاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
فرانسه می خواهد در برنامه ای یک ساله، شمار گردشگران ایرانی را تا 100 درصد افزایش دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۰    
همان طور که می دانید، تورهای مسافرتی داخلی و خارجی رتبه و قیمت های متفاوتی دارد. این تفاوت شامل اعتبار ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و نوع خدماتی می شود که آژانس ها در طول سفر به شما می دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۰    
طی چند روز گذشته عکسی در سایتها و شبکه های اجتماعی اروپایی منتشر شده که با یک سوال همراه است.