جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 9 تیر 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 تیر 1397 توریسم آنلاین 2 تیر 1397 توریسم آنلاین 3 تیر 1397 توریسم آنلاین 4 تیر 1397 توریسم آنلاین 5 تیر 1397 توریسم آنلاین 6 تیر 1397 توریسم آنلاین 7 تیر 1397 توریسم آنلاین 8 تیر 1397 توریسم آنلاین 9 تیر 1397 توریسم آنلاین 10 تیر 1397 توریسم آنلاین 11 تیر 1397 توریسم آنلاین 12 تیر 1397 توریسم آنلاین 13 تیر 1397 توریسم آنلاین 14 تیر 1397 توریسم آنلاین 15 تیر 1397 توریسم آنلاین 16 تیر 1397 توریسم آنلاین 17 تیر 1397 توریسم آنلاین 18 تیر 1397 توریسم آنلاین 19 تیر 1397 توریسم آنلاین 20 تیر 1397 توریسم آنلاین 21 تیر 1397 توریسم آنلاین 22 تیر 1397 توریسم آنلاین 23 تیر 1397 توریسم آنلاین 24 تیر 1397 توریسم آنلاین 25 تیر 1397 توریسم آنلاین 26 تیر 1397 توریسم آنلاین 27 تیر 1397 توریسم آنلاین 28 تیر 1397 توریسم آنلاین 29 تیر 1397 توریسم آنلاین 30 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت به تشریح وضعیت بیماری ابولا و تب های خونریزی دهنده ویروسی مانند تب کریمه کنگو در عراق پرداخت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۰    
انسان هایی که اعتماد به نفس واقعی دارند، از دردهای درونی خود هم به خوبی مطلع هستند و دنبال افراد یا اتفاقات بیرونی نیستند تا دلیل ناراحتی هایشان را به آن ها نسبت داده و به صورت موقت زخمشان را التیام ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۵    
با اشتیاق برای رویارویی با سفری هیجان انگیز برنامه ریزی کرده و بعد از خرید بلیط هواپیما در روز پرواز در فرودگاه حاضر می شویم؛ اما ناگهان متوجه می شویم به دلیل مشکلاتی پروازمان لغو شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۱    
از فروردین تا خردادماه 1397 متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی شهر تهران 982 هزار تومان افزایش یافته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۶    
اکثر ستاره های هالیوود علاوه بر خدمتکار، پرستار کودک نیز استخدام می کنند که 24 ساعته از فرزندان شان مراقبت کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۱    
سبزه ی گندم سرشار از ویتامین های A، C، و E است و همچنین منبع خوبی برای آهن، کلسیم، منیزیم و اسید آمینه ها محسوب می شود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۷    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: در اجلاس جهانی یونسکو هیأت ایرانی با تلاش های مستمر و پیگیری های فنی با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با اعضای کمیته میراث جهانی به موضوعات ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۲    
مراسم نکوداشت ششمین سالروز ثبت گنبد قابوس در فهرست میراث جهانی و روز گنبد کاووس با فردا یکشنبه در جوار این اثر تاریخی برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی، این هفته در سمنان برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۲    
پرونده محور ساسانی در فیروزآباد استان فارس پس از بحث های فراوان در اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو و با وجود ایرادهایی، به ثبت رسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۷    
سرپرست دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رشد 4/33درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در سال گذشته نسبت به سال 1395 خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۲    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گفت: با هوشیاری و اقدام بموقع نیروهای یگان حفاظت استان آذربایجان شرقی، اشیای تاریخی با قدمت هزاره اول قبل از میلاد کشف و ضبط شد. ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۲    
توافقنامه اولیه پروژه شکوه تخت جمشید بین شرکت توسعه گردشگری ایران زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و یک شرکت اتریشی امضا شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۱    
منظر باستانی ساسانیان (محور ساسانی) در منطقه فیروزآباد استان فارس به عنوان بیست و سومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو و چهارمین اثر جهانی شده استان فارس به ثبت رسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۸    
گردشگری نه به معنای این که ما به خارج از کشور سفر کنیم و ارز خارج کنیم، گردشگری می تواند بدین معنی باشد که مثلا شما در منزلتان همیشه یک جای خاصی غذا می خوردید حالا بیایید و موقعیتتان را عوض کنید و ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۸    
فرانسه با درخشش کیلیان امباپه موفق شد آرژانتین را با نتیجه ای پُر گل شکست دهد و موجب کنار رفتن زودهنگام لیونل مسی از جام جهانی شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۳    
فرانسه با درخشش کیلیان امباپه موفق شد آرژانتین را با نتیجه ای پُر گل شکست دهد و موجب کنار رفتن زودهنگام لیونل مسی از جام جهانی شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۳    
روانشناسان معتقدند که گذران وقت در طبیعت برای رهایی از تنش ها،درمان افسردگی و دریافت انرژی های مثبت فراوان بسیار مهم است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۳    
آدانسونیا یا بائوباب نام درختی است که در ماداگاسکار روییده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۳    
رانندگی در جاده های زیبا و دیدنی، بخش دوست داشتنی سفر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
9 بازیکن در لیست خروجی استقلال هستند و سایرین با این تیم به لیگ هجدهم می روند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
سیدجلال حسینی دیروز هشدار داد در آینده پشت پرده بعضی چیز ها را افشا و دست کسانی را رو می کند که پرسپولیس را هدف گرفته اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۴    
سفر با خودروی الکتریکی یعنی سفر از این پریز برق به دیگری!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۴    
توریسم آنلاین: ماه کامل و آتشی که بر جان زمین های مورلند در استالی بریج –انگلستان- افتاد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۴    
توریسم آنلاین: بومیان اکوادور در لباسهای سنتی در جشنواره خورشید شرکت کردند/در این جشنواره از نوک آرژانتین تا شمال کلمبیا و بومیان دیگر برای جشن خورشید در نیمکره جنوبی گردهم می آیند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم در تیرماه97 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۴    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری در میدان آرژانتین خیابان الوند، با مبلغ 200 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 500 هزار تومان اجاره، معامله می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۹    
نمی توانید بخوابید؟ ممکن است علتش چیزی که خورده اید باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۹    
آنجلینا جولی Anjelina Jolie چند روز پیش برای شرکت در مراسمی میهمان اختصاصی ملکه انگلیس بود. او با یک لباس شیک در این مراسم شرکت کرده بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۴    
با بازگشت تیم ملی از روسیه مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با مدافع ملی پوش آغاز شد تا سورپرایز جدیدی در انتظار طرفداران تراکتورسازی باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۴    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کیش در تیرماه97 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۴    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 11 تهران طی خرداد ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۹    
در نظرگرفتن امکانات برای کودکان در سفر اهمیت دارد زیرا در یک سفر خانوادگی قرار است به همه خوش بگذرد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹    
توریسم آنلاین : اگر قصد بازدید از نمایشگاهها را در روزهای تابستان دارید ،با مطالعه فهرست پیش رو می توانید برنامه ریزی کنید:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹    
در حاشیه اظهارات عجیب یک کارشناس تلویزیونی درباره تعریف گردشگری، روزنامه قانون این کارتون ها را منتشرکرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
ایران آثار تاریخی خود را از کشوری به کشور دیگر می برد تا فرهنگمان را معرفی کند در این راستا هدف اقتصادی مد نظر نیست از سویی کشورهای دیگر روی این آثار پژوهشهای بسیاری انجام می دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۴    
در پرش بانجی یا بانجی جامپینگ شخص متصل به یک طناب از ارتفاعی تقریبا قابل توجه به پایین پرتاب می شود و لحظاتی مملو از هیجان را تجربه می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۹    
سومین فصل کاوش اضطراری محوطه باستانی لیارسنگ بُن املش آغاز شده و باستان شناسان در این فصل در کارگاه های ایجاد شده در بخش شرقی و غربی محوطه به دنبال دستیابی به اطلاعات تکمیلی بیشتری از مردمان باستانی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۵    
یکی از کاربران توییتر با نام کاربری سمانه ام که کارشناس امور تربیتی است متن و عکس با مفهومی منتشر کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۵    
نشنال جئوگرافیک جایی است برای تماشای عکسهای دیدنی از نقاط مختلف دنیا که ما را با فرهنگ ، مکانهای دیدنی ، مردم و شهرهای مختلف آشنا می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۴    
بسیاری از مردم علاقه مند هستند که به کشورهای شناخته شده و توریستی اروپایی و آسیایی سفر کنند؛ سفری کامل که چون یک بسته تجربه ای خاص و درک و شناختی عمیق از مقاصد به آنها بدهد.