شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 19 دی 1395 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آبان 1395 خبرگزاری یوپنا 30 آذر 1395 خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 1 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 2 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 3 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 4 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 5 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 6 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 7 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 8 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 9 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 10 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 11 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 12 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 13 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 14 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 15 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 16 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 17 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 18 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 19 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 20 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 21 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 22 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 23 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 24 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 25 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 26 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 27 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 28 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 29 دی 1395 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1395 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۵    
میانگین شاخص آلودگی هوای تبریز روز گذشته بر اساس پارامتر ذرات کمتر از 2٫5 میکرون 141 پی اس آی بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۳    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی شهر موصل، شامگاه سه شنبه دستکم 152 تن از عناصر گروه تروریستی داعش را در محورهای عملیاتی به هلاکت رساندند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۱    
آخرین پست اینستاگرامی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یک فیلم از وی را منتشر کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۹    
برادر آیت الله هاشمی گفت: پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه در تهران تشییع و در قم به خاک سپرده می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۴    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
نشست کارشناسی هیات های فنی و کارشناسی ایران و 1+5 روز دوشنبه در وین تشکیل جلسه می دهند. به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۰    
منابع محلی در قدس اشغالی از عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در بخش غربی شهر خبر داده اند که در آن مهاجم شماری از نظامیان صهیونیست را با خودرو زیر گرفته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۴    
در جدیدترین تحولات پرونده سقوط جرثقیل در مکه، متهمان این پرونده اعتراف کردند برای استفاده از این جرثقیل مجوز نداشته اند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۴    
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش طول عمر ایرانیان نسبت به گذشته، گفت: اگر بخواهیم در سالمندی دچار معلولیت نشویم باید فعالی ت بدنی داشته و ورزش کنیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۴    
نشست فیلم های خارجی نامزد گلدن گلوب با حضور اصغر فرهادی و چهار کارگردان دیگر فیلم های نامزد این جایزه سینمایی، در آمریکا برگزار شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
گردش خون ضعیف به معنای آن است که مغز خون کافی دریافت نمی کند و از این رو، توانایی های ذهنی شما افت خواهند کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶    
وزیر امور خارجه فرانسه ،اواخر ژانویه به تهران سفر خواهد کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰    
وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: وجود اختلافات شدید بین قوه قضائیه به ویژه با قوه مجریه تبعاتی را در بر خواهد داشت و باعث می شود فضای سیاسی در کشور به سمت فضای امنیتی پیش رود و در انتخابات تاثیرگذار باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مذاکره با مدیرکل بانک مرکزی برای تدوین دستورالعمل های بانکداری سبز و رتبه بندی آنها براساس شاخص های محیط زیستی گفت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۹    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی samanese.ir از امروز (یکشنبه) راه اندازی شد و قابل استفاده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۴    
جوانی صبح امروز با ورود به حریم ریلی مترو اقدام به خودکشی کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
آن چیزی که دشمن را در اهداف خود ناکام می کند این است که بتوانیم یک قوه ی قضائیه ی مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه ریز داشته باشیم؛ اینها را باید تقویت کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
به گزارش یوپنا وکیل مدافع علی مطهری گفت: پرونده موکلم که با اعلام جرم دادستانی تشکیل شده بود، پس از بررسی منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۹    
باران کوثری به انتشار نامش در فهرست نامزدهای احتمالی برای انتخاب شورای شهر واکنش نشان داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۹    
هواپیمای ایرباس 321 تحویل داده شده که به زودی وارد کشور خواهد شد، نخستین هواپیما از 7 الی 8 هواپیمایی است که قرار است تا پایان سال 2017 به ایران تحویل شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۹    
مسئول کلینیک تخصصی درد با بیان اینکه بیشترین مراجعه کنندگان کلینیک چندتخصصی درد مربوط به بیمارانی است که همواره در ستون فقرات و مفاصل خود درد زیادی دارند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۹    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از رهاسازی 7 زائر خراسانی گرفتار در آتش سوزی هتلی در شهر کربلا خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۲    
یک نوزاد هفت ماهه هندی که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری، صاحب بزرگترین سر جهان است، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۷    
گروه اقتصادی – معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اهمیت و نقش توسل به ائمه در زندگی ایده آل ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی همیشه کار سختی دارد، چون انتظارها از او همیشه زیاد است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۲    
محمود بهمنی گفت: در زمان مدیریت من، بانک مرکزی کمترین ارتباط را با بابک زنجانی داشت و ارتباط زنجانی بیشتر با وزارت نفت بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
به گزارش یوپنا رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در شبه قاره هند آخرین وضعیت دانشجویان دندانپزشکی و پزشکی ایرانی پذیرش شده در دانشگاه های هند در سال 2016 را تشریح کرد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
نتایج پیش بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی در روز جاری (یکشنبه 19 دی) دلالت دارد و انتظار می رود این شرایط تا روز دوشنبه همچنان تداوم داشته باشد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با حضور پلیس در بیمارستان شهید بهشتی قم و شلیک یک تیر هوایی، یک درگیری و نزاع که می رفت منجر به وقوع حادثه شود پیشگیری شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۶    
در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی امسال( 2017 CES) فناوری های جالب توجه و کارآمدی معرفی شدند که در بین آنها دستگاه بازیافت زباله های خانگی و همچنین یک دستگاه تصفیه هوا جیبی بسیار خیره کننده و جذاب ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
حسین موحدی، خبرنگار یکی از رسانه های شهر نجف آباد، چندی پیش به دلیل درج اشتباه عدد موتورهای توقیف شده به وسیله نیروی انتظامی به 40 ضربه شلاق محکوم شد و حکمش نیز در هفته گذشته به اجرا درآمد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: خطر بیوتروریسم همیشه وجود دارد، حفره بزرگ آن هم ورود سالانه میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور است. نباید ساده اندیشی کنیم و این خطر واقعی را نادیده بگیریم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
دولت سابق 1050فقره محکومیت مالی وغیرمالی داشته است این خبری بود که روز گذشته یکی از نمایندگان تهران در توئیتر خود منتشر کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۰    
نیروهای ارتش عراق در ادامه موفقیت های خود در عملیات آزادسازی موصل، به ردوخانه دجله در مرکز این شهر نزدیک شده و گروه تروریستی داعش، تقریبا به غرب شهر محدود شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. به گزارش یوپنا، کوروش محمدی در گفت و گو با میزان ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۴    
به گزارش یوپنا رستم قاسمی، وزیر نفت دولت احمدی نژاد که از قضا در سخت ترین روزهای اقتصادی ایران و در بحبوحه دور زدن تحریم ها بر صدر این وزارتخانه نشسته بود توضیح داده که هیچ علاقه ای برای رفتن از ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۳    
رئیس جمهوری و نخست وزیر پیشین پرتغال در سن 92 سالگی در گذشت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۸    
به گزارش یوپنا رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری طرح گفت وگوی ملی در مجلس بر لزوم تعامل دو جریان اصیل انقلاب تاکید کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۸    
منابع ترکیه ای بالاخره نام عامل عملیات تروریستی حمله به یک باشگاه شبانه در نخستین روز سال نو میلادی در استانبول را فاش کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۲    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور بیش از 15 هزار اخطاریه کتبی به مشمولان غایب خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۷    
روزنامه آرمان نوشت:سردار محمدحسن نامی وزیر سابق ارتباطات برای انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندید خواهد شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۷    
رسانه های کشور پرتغالی به بحث استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداختند. به گزارش یوپنا، شایعه استعفای کارلوس کی روش روز گذشته در رسانه های ایران پیچید اما از سوی هیچ مقامی رسما تایید و یا تکذیب ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
با دستور وزیر نفت، گاز تمامی ساختمان های وزارت نفت و شرکت های تابع در تهران تا اطلاع ثانوی قطع شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۷    
نخستین آئین بزرگداشت نانوایان استان تهران با با هدف تلاش برای ثبت روز ملی نانوا برگزار شد.