دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۴۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 10 خرداد 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 خرداد 1396 وکیل ملت 2 خرداد 1396 وکیل ملت 3 خرداد 1396 وکیل ملت 4 خرداد 1396 وکیل ملت 5 خرداد 1396 وکیل ملت 6 خرداد 1396 وکیل ملت 7 خرداد 1396 وکیل ملت 8 خرداد 1396 وکیل ملت 9 خرداد 1396 وکیل ملت 10 خرداد 1396 وکیل ملت 11 خرداد 1396 وکیل ملت 12 خرداد 1396 وکیل ملت 13 خرداد 1396 وکیل ملت 14 خرداد 1396 وکیل ملت 15 خرداد 1396 وکیل ملت 16 خرداد 1396 وکیل ملت 17 خرداد 1396 وکیل ملت 18 خرداد 1396 وکیل ملت 19 خرداد 1396 وکیل ملت 20 خرداد 1396 وکیل ملت 21 خرداد 1396 وکیل ملت 22 خرداد 1396 وکیل ملت 23 خرداد 1396 وکیل ملت 24 خرداد 1396 وکیل ملت 25 خرداد 1396 وکیل ملت 26 خرداد 1396 وکیل ملت 27 خرداد 1396 وکیل ملت 28 خرداد 1396 وکیل ملت 29 خرداد 1396 وکیل ملت 30 خرداد 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: بازیگر مشهور مشهدی با اشاره به سکته قلبی خودش که منجر به بی حس شدن بخشی از بدنش شده بود گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: جزئیات درخت های خورشیدی برای شارژ موبایل توریست ها اروپایی ها اولین درخت خورشیدی این قاره را در شهر نورس در شمال فرانسه در زمین کاشتند، این درخت مجهز به صفحات خورشیدی برای تولید برق است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه و کاپیتان سرخپوشان که توانست با رهبری خود بار دیگر در بسته ماندن دروازه این تیم برابر لخویا نقش آفرینی کند با توجه به دریافت کارت زرد در بازی مقابل لخویا و دو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال استقلال از نتیجه حاصل شده در دیدار آسیایی این تیم ابراز شرمندگی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۴    
وکیل ملت: مهدی طارمی با انتشار پستی کنایه آمیز به هوادارنماهای پرسپولیسی صفحه اینستاگرام خودرابه روز رسانی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۹    
وکیل ملت: بی شک "سوگ برسام" تلخ ترین سکانس این انتخابات بود. کودک پر شوری که مصلحانه و پرامید به همراه پدر و مادرش به صورت مستمر در کمپین های انتخاباتی دکتر روحانی حضور می یافت و در یک عصر بی رحم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: هافبک سابق پرسپولیس و استقلال خاطرات جالبی از فوتبال دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۰    
وکیل ملت: سرمربی سابق استقلال خوزستان معتقد است این تیم با توجه به شرایطی که داشت آبرومندانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۰    
وکیل ملت: استقلال تهران در صدد جذب یک بازیساز باتجربه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۵    
وکیل ملت: رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش بودجه پژوهشی از 600 میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: رئیس هیات مدیره جامعه صنفی تهیه کنندگان اعلام کرد خواسته های سینماگران برای تشکیل سینمای صنعتی نوشته شده است تا در اختیار سازمان سینمایی و سپس هیات دولت قرار گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با بیان اینکه حجم مناسبات تجاری و اقتصادی ایران و چین همچنان روند صعودی خود را طی می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۸    
وکیل ملت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به معیشت بازنشستگان اشاره و عنوان کرد: امسال با بودجه 2400 میلیارد تومانی که دریافت کردیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۵    
وکیل ملت: از جمله استدلالاتی که مخالفان حضور آقای محسن هاشمی در سمت شهرداری تهران مطرح می کنند، ورود نفر اول یا دوم لیست خدمت(آقای چمران یا فرد بعدی) به جمع اعضای شوراست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: 87 درصد سپرده گذاران کاسپین زیر ده میلیون سپرده داشتند که تسویه شدند و 90 درصد کار تسویه سپرده گذاران زیر 20 میلیون انجام شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: در جدیدترین رنکینگ جهانی تیم های باشگاهی، استقلال با سبقت از پرسپولیس در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: ستاره های ملی پوش پرسپولیس می دانند که برای دیده شدن و حضور در تیم ملی باید بازی کنند و در دید کی روش و کادرفنی باشند
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم ملی ایران در راستای توجهی که به شرایط تیم های ایرانی در رقابت های معتبر آسیایی داشته، این بار صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به جمع هشت تیم برتر آسیا را تبریک گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در خصوص شایعات برکناری اش از استقلال اینطور حرف می زند: چنین چیزی را تکذیب می کنم، وزارت ورزش عاقل تر از این حرف هاست که با یک شکست چنین تصمیمی بگیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: تاریخ آغاز تمرینات استقلال برای حضور در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: بهتاش فریبا درباره باخت استقلال به العین اینطور حرف می زند: باید بگویم تیمی که با 5 گل اختلاف می بازد از نظر من هیچ توضیح فنی ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: مسوولان استقلال از خبرهای مربوط به پیشنهاد باشگاه سپاهان به سیدمهدی رحمتی و انجام هرگونه مذاکره و توافق بین طرفین ابراز بی اطلاعی کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: استقلال در حالی درصدد تمدید قرارداد امید ابراهیمی و کاوه رضایی است که برای حفظ آنها کار سختی دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: این روزها امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال در مصاحبه هایش به رازهایی اشاره می کند که او از آن خبر دارد و همین پشت پرده ها است که استقلال را اذیت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۲۹    
کار سخت آبی ها برای جذب ماشاریپف باشگاه استقلال کار بسیار سختی برای جذب ماشاریپف، هافبک این فصل لکوموتیو دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: استقلال فصل را به بدترین شکل ممکن به پایان برد؛ آنقدر بد که شاید خیلی از هواداران این تیم آرزو می کردند در ضربات پنالتی به السد قطر می باختند و هرگز وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: وحید امیری مهاجم پرسپولیس از پایه گذاران اصلی صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: پرسپولیس امسال با وجود همه بدبینی ها به جمع 8 تیم لیگ قهرمانان آسیا رسیده و حالا فرصتی مناسب برای تقویت تیم پیش روی برانکو و مدیران پرسپولیس است تا سرخ ها در دور یک چهارم نهایی در مصاف با ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: کاروان پرسپولیس امشب به تهران رسید اما سروش رفیعی در قطر ماند. نیامدن سروش از قطر به ایران این شائبه را به وجود آورد که او به زودی لژیونر شده و با یک تیم قطری قرارداد خواهد بست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه وزارت ورزش عاقل تر از آن است که با یک باخت برکنارم کند گفت: اگر نتوانم برای فصل آینده تیم قوی ببندم، از استقلال می روم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: وقتی قرعه کشی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، استقلالی ها فهمیدند که اگر السد را در پلی آف شکست بدهند، راهی آسان ترین گروه غرب آسیا خواهند شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند با درخواست کارلوس کی روش از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد و به اردوی تیم ملی در اتریش می پیوندد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی در بازگشت پرسپولیس به تهران این تیم را همراهی نکردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۰    
وکیل ملت: پرسپولیس توانست به تمام ناکامی های آسیایی نمایندگان ایران خاتمه دهد و با بردی شیرین مقابل حریف قطری به رویاپردازی خود در آسیا ادامه دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس و هیچ کدام از هم تیمی های محسن مسلمان انتظاری از او برای درخشش در دیدار مقابل لخویا نداشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مسئولان امر برای رفع برخی محدودیت ها در اخذ گواهینامه رانندگی در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۸    
وکیل ملت: یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت: بازپس گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق ملت انجام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: دختر جوانی که ظهر امروز در فلکه دانشگاه تبریز قصد خودکشی داشت با دخالت یک طلبه و صحبت با او از اقدام خود منصرف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: تیم فوتبال لخویای قطر پس از بازی مقابل پرسپولیس و شکست خانگی منحل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش از دوحه قطر وارد تهران شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: بهنوش بختیاری عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: سلفی خواهران محمدی که گویا به زور دارند برادر زاده شان را به پارک میبرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۵    
وکیل ملت: کمند امیرسلیمانی، پدرِ کمند امیرسلیمانی، مادرِ کمند امیرسلیمانی و پسر کمند امیرسلیمانی در آتلیه ی یکی از دوستانِ کمند امیر سلیمانی را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۵    
وکیل ملت: امیر تتلو با انتشار این پست در اینستاگرام از الهام چرخنده تمجید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۲    
وکیل ملت: سلفی حسین سلیمانی در دندانپزشکی را مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۲    
وکیل ملت: فریبا نادری عکس جدیدی از خود در کنار برادرش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: بازیگر سریال "کلاه پهلوی" گفت: من در این ماه مبارک عزیزترین فرد زندگی ام را از دست داده ام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۰    
وکیل ملت: بازیکنان شاخص پرسپولیس با صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به احتمال زیاد در این تیم می مانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: مردی که به همراه پسرانش به طور گسترده در خراسان رضوی اقدام به فروش مرغ های یخ زده غیربهداشتی به جای مرغ گرم روز می کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: همزمان با برگزاری مانور آموزش و آمادگی دفاعی کارمندان انتظامات یکی از بانک های پایتخت ، کارمند حفاظت بانک با شلیک گلوله ای کشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: با شکسته شدن حکم قصاص و زندان دو رفیق که زن آمریکایی را قربانی سرقت خودرو و دلارهایش کرده بودند آنها دیروز برای دومین بار محاکمه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۲    
وکیل ملت: دزدان نقابدار با حمله به شرکتی دست و پای منشی و رییس را بستند و دست به سرقت ماهرانه ای زدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: دختر دانش آموز که به اصرار خانواده، در 17 سالگی و از پشت نیمکت کلاس پای سفره عقد نشانده شده و تن به ازدواج با پسرعمویش داده بود با گذشت پنج سال از عقد زودهنگام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۳    
وکیل ملت: درحالی که گفته می شد پژمان منتظری مدافع ملی پوش و با تجربه الاهلی از این تیم جدا شده و استقلالی می شود شنیدیم او با تیم قطری به توافق رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۵    
وکیل ملت: همشهری ورزشی از اتفاقاتی که در رختکن پرسپولیس بعد از برد لخویا و رختکن استقلال بعد از باخت به العین به وجود آمده پرده برداشته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۲    
وکیل ملت: باخت 6 بر یک استقلال تهران مقابل العین امارات سنگین ترین شکست نمایندگان ایران در تاریخ مسابقات باشگاه های آسیا بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۹    
وکیل ملت: با وجود حضور شهاب کرمی در پرسپولیس از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، برانکو ایوانکوویچ به این بازیکن به عنوان مهره ثابت در تیمش میدان نمی دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۶    
وکیل ملت: مدیرعامل استقلال رقم 1.6 میلیارد تومانی برای جذب مرتضی تبریزی را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۳    
وکیل ملت: ستاره تیم استقلال خوزستان جدایی اش از این تیم را رسما اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۷    
وکیل ملت: از طرفی شنیده شده که داسترهای جدید به صورت 7 صندلی ارائه می شوند. البته در این تصاویر نمی توان چیزی از این موضوع را دریافت و برای کسب واقعیت به زمان بیشتری نیاز است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: به این شکل پرسپولیس فقط در صورتی از یک میزبانی در مراحل بعدی آسیا خیالش راحت خواهد بود که در مرحله یک چهارم نهایی با العین رو در رو شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۱    
وکیل ملت: انتخابات هیات رئیسه مجلس درحالی برگزار شد که مهمتر از رای آوری افراد، این ائتلاف ها بود که خودنمایی کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۱    
وکیل ملت: باران کوثری از آیت الله سیداحمد خاتمی درخواست کرد که به وعده خود عمل کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۵    
وکیل ملت: عملکرد ضعیف هرایر مگویان در بازی استقلال و العین همچنان سوژه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۲    
وکیل ملت: سپاهان موفق شده با عزت الله پورقاز مدافع فصل گذشته تیم سایپا قرارداد رسمی امضاء کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۴    
وکیل ملت: مهدی رحمتی این روزها با انتقادات زیادی مواجه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۴    
وکیل ملت: از مرتضی تبریزی به عنوان یکی از خریدهای قطعی استقلال برای فصل بعد نام برده می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۱    
وکیل ملت: استقلال در آستانه سونامی بزرگی در فهرست نفرات خود برای لیگ هفدهم قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۱    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس برای جدایی احتمالی دروازه بان شماره یک تیمش جانشین پیدا کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۴    
وکیل ملت: گفته می شود که پرسپولیسی ها از استعفای علی اکبر طاهری خبر داشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۴    
وکیل ملت: فشارهایی به 2 ستاره پرسپولیس وارد شده تا این تیم را ترک کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۴    
وکیل ملت: حمید طاهرخانی هافبک جوان پرسپولیس موفق شده کارت پایان خدمت خود را دریافت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
وکیل ملت: همان طور که هفته هاست شایعه توافق بهترین گلزن ذوب آهن با استقلال نقل محافل شده افشاگری مدیران باشگاه اصفهانی از قرارداد این بازیکن نشان از نهایی شدن این انتقال دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۸    
وکیل ملت: او در عین حال تاکید کرده منظور اصلی فتوای او دعوت فقرا به نگرفتن روزه نیست بلکه او می خواهد مقاصد اصلی شرع مقدس را برای مردم روشن کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۸    
وکیل ملت: تمام تیم های بزرگ دنیا شکست پر گل داشته اند .غیبت 4 بازیکن کلیدی ما هم یکی از دلایل این شکست پر گل بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۸    
وکیل ملت: سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد اگر پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری مدارکشان در خصوص رسیدگی به پرونده طلبکاران خارجی کامل باشد، مشکلی برای جذب و ثبت قرارداد بازیکنان خارجی ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۲    
وکیل ملت: سخنگوی وزارت خارجه، خبر منتشر شده در ارتباط با نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط هواپیمای حامل مقامات نظامی عربستان سعودی و مماشات وزارت امور خارجه در فرود این هواپیما و بازگشت آن به ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۹    
وکیل ملت: ساعت کار اداری دستگاه ها و ادارات دولتی در خوزستان از روز شنبه، 13 خردادماه تغییر خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶    
وکیل ملت: پایگاه خبری انتخاب در خبری نوشت: عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد امروز بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۰    
وکیل ملت: هافبک برزیلی با تیم صنعت نفت آبادان قرارداد امضا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۰    
وکیل ملت: مهدی طارمی پست تازه ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۷    
وکیل ملت: ولادیمیر پوتین بخش دیگری از تحریم های روسیه بر ضد ترکیه را ملغی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۴    
وکیل ملت: رئیس کل بانک مرکزی درباره وضعیت سپرده گذاران موسسه کاسپین نیز گفت: این بانک به دنبال به حداقل رساندن خسارت مردم ناشی از سپرده گذاری در موسسات بدون مجوز است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۱    
وکیل ملت: نماینده مردم سواد کوه در مجلس گفت: نکته ای را سربسته می گویم. رفتار فراکسیون های سه گانه در انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس قابل تحلیل است، به همین حد اکتفا می کنم که بعضا و فیه تأمل!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۸    
وکیل ملت: سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت که اتهامات آمریکا علیه ایران به برقراری ثبات کمکی نمی کند و راه به جایی نمی برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۲    
وکیل ملت: 400 زائر ایرانی حدود یک هفته است به خاطر بدهکاریِ مدیر کاروان شان، در عراق سرگردان مانده اند و گذرنامه هایشان هم توسط تعدادی از هتل های کربلا، گروگان گرفته شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۹    
وکیل ملت: معاون سیما درباره پخش ربنای شجریان بیان کرد که اگر ابراز احترام به انقلاب، مردم و حاکمیت از طرف شجریان وجود داشته باشد برای پخش ربنا مشکلی وجود ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
وکیل ملت: شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی برنامه تعطیلی اجراهای تئاتر را به مناسب سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و یوم الله پانزده خرداد، اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
وکیل ملت: معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن مدارس وجریان داشتن فعالیت آموزشی در تمامی مراکز آموزشی کشور درروز شنبه 13 خرداد ماه سال جاری خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۹    
وکیل ملت: شکست سنگین و 6 بر یک استقلال تهران مقابل العین امارات باعث ناراحتی پیشکسوتان هم شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۶    
وکیل ملت: آخرین وضعیت جذب بازیکنانی چون پژمان منتظری، رامین رضاییان و مجتبی جباری برای پیوستن به استقلال مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
وکیل ملت: پندار توفیقی درباره آینده منصوریان در استقلال تاکید کرد: منصوریان دو فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
وکیل ملت: قرار شده که یک مربی خارجی یا ایرانی به کادر فنی استقلال اضافه شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۷    
وکیل ملت: وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه استقلال از فردا کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را از سر می گیرند و در اولین اقدام با امید ابراهیمی مذاکره خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۴    
وکیل ملت: چندبازیکن آبی های تهران ممکن است از این تیم جدا شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۱    
وکیل ملت: رسانه های اسپانیایی از قطعی شدن جدایی ستاره اتلتیکومادرید از این تیم نوشتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۱    
وکیل ملت: هافبک ملی پوش ازبکستانی شب گذشته وارد ایران شد و ظهر امروز برای انجام مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال راهی این باشگاه می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۱    
وکیل ملت: مدیران باشگاه پرسپولیس شرط عجیبی را پیش پای مهاجم تیم خود قرار داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۸    
وکیل ملت: کاتچین ها (نوعی آنتی اکسیدان) موجود در چای نشان داده اند که در کاهش کلسترول و فشار خون موثر عمل می کنند، در شرایطی که سلامت قلبی عروقی و ترمیم بافت سیاهرگی را بهبود می بخشند.
  • ۱