یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۵۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 20 خرداد 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 خرداد 1396 وکیل ملت 2 خرداد 1396 وکیل ملت 3 خرداد 1396 وکیل ملت 4 خرداد 1396 وکیل ملت 5 خرداد 1396 وکیل ملت 6 خرداد 1396 وکیل ملت 7 خرداد 1396 وکیل ملت 8 خرداد 1396 وکیل ملت 9 خرداد 1396 وکیل ملت 10 خرداد 1396 وکیل ملت 11 خرداد 1396 وکیل ملت 12 خرداد 1396 وکیل ملت 13 خرداد 1396 وکیل ملت 14 خرداد 1396 وکیل ملت 15 خرداد 1396 وکیل ملت 16 خرداد 1396 وکیل ملت 17 خرداد 1396 وکیل ملت 18 خرداد 1396 وکیل ملت 19 خرداد 1396 وکیل ملت 20 خرداد 1396 وکیل ملت 21 خرداد 1396 وکیل ملت 22 خرداد 1396 وکیل ملت 23 خرداد 1396 وکیل ملت 24 خرداد 1396 وکیل ملت 25 خرداد 1396 وکیل ملت 26 خرداد 1396 وکیل ملت 27 خرداد 1396 وکیل ملت 28 خرداد 1396 وکیل ملت 29 خرداد 1396 وکیل ملت 30 خرداد 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۹    
وکیل ملت: روز گذشته، قیمت و مشخصات فنی گلکسی سی 10 (Samsung Galaxy C10) از طریق برخی خبرگزاری های آسیایی لو رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۴    
وکیل ملت: یک کارشناس بورس با بیان اینکه نباید کام شیرین مردم با به خطر افتادن اصل سرمایه آنها تلخ نشود، گفت: امروز مردم تجربه کرده اند که اگر به سمت بازارهایی بروند که شفافیت ندارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: شبنم قلی خانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امروز 20 خرداد تولد شیدا خانم خواهر جان منه، تولدت مبارک ایشالله سالهای سال در کنار بچه های عزیزت شاد و سالم زندگی کنی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: بهنار جعفری عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: انگلیس، فرانسه و آمریکا کشورهایی هستند که اکثر سران کشورهای عرب مدتی از دوران نوجوانی و جوانی خود را در آن گذارنده و تلاش کردند با گذراندن دوره هایی مدرکی را به دست آورند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: زلاتان ابراهیموویچ و معشوقه اش هلنا با یکدیگر 11 سال اختلاف سنی دارند و این ستاره معروف 11سال از وی کوچکتر هست!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۵    
وکیل ملت: درحالی شورای پول و اعتبار نرخ سود روزشمار را برای بانک ها 10درصد تعیین کرده که برخی بانک ها مدتی است سود روزشمار را به 22درصد رسانده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات خود ویژه تابستان را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: یک محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص مواد غذایی مفید و مضر در مبتلایان به کیست سینه، توضیحاتی را ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۸    
وکیل ملت: هفته نامه صدا در این باره و در گزارشی با عنوان زلزله در کابینه نوشت: گفته شده که نعمت زاده، وزیر صنایع، چیت چیان، وزیر نیرو، واعظی، وزیر ارتباطات ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۳    
وکیل ملت: فصل نقل و انتقالات اروپا آغاز شده و تیم ها با تمام قوا به دنبال تجهیز کردن خود برای فصل آینده هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۲۴    
وکیل ملت: این روزها حاشیه دور و اطراف باشگاه استقلال بیداد می کند. شکست استقلال مقابل العین باعث شد تا منصوریان در این فصل فرجام خوشی نداشته باشد و باز هم صدای منتقدان این مربی در آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۲۴    
وکیل ملت: در روزهایی که هیات مدیره استقلال 2 عضو کم دارد، وزیر ورزش و جوانان تصمیم دارد ستاره سال های نه چندان دور این باشگاه را به عنوان عضو فنی هیات مدیره انتخاب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۲۱    
وکیل ملت: سرور جباروف قرار بود در نیم فصل لیگ شانزدهم به استقلال بیاید اما به خاطر محرومیت این تیم از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به سپاهان رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۱۸    
وکیل ملت: با اتفاقاتی که روز گذشته رخ داد به نظر می رسد پیوستن مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن به استقلال منتفی خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۱۸    
وکیل ملت: شکست سنگین و 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا این باشگاه با چالش های جدی روبه رو شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: گفته می شد بعد از باخت استقلال مقابل العین رضا افتخاری مدیرعامل این تیم نخستین کسی است که از این باشگاه می رود اما خروجی جلسه وزیر با افتخاری چیز دیگری بود و او در سمت خود ابقا شد تا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: مهاجم مدنظر تیم استقلال تهران با چرخشی عجیب به سمت تیم عبدالله ویسی بازگشت و با آبی پوشان تهرانی قرارداد نمی بندد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: بنابر اعلام نمایندگان اعزامی باشگاه پرسپولیس به مالزی، با توجه به قرعه کشی صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: در روزهای پایانی سال گذشته و با بالا گرفتن مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس این باشگاه در اقدامی عجیب و تازه شماره حسابی اعلام کرد تا هواداران این تیم کمک های نقدی خود را به آن حساب که در یک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۲۴    
سخنرانی برانکو در دانشگاه برانکو برای استراحتی حدودا سه هفته ای راهی کرواسی شده اما در همین زمان و در کشور خودش هم استراحت فعال دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: منصوریان از میانه های لیگ شانزدهم به دنبال پیدا کردن بازیکنان رده های سنی بود تا بتواند با قراردادهایی 3 و 5 ساله آنها را به استقلال بیاورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400- 1396) در تاریخ 14 اسفند ماه سال 95 مشتمل بر 124 ماده و 128 تبصره به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: برخی از حلیم های خیابانی که در ایام مبارک ماه رمضان بازار داغی را برای سود جویان ایجاد کرده از مواد غیراستاندارد، پشم گوسفند، مو و پنبه تهیه می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: ابوالحسن بنی صدر با حضور در نوفل لوشاتو و بیان نطق های آتشین در ابتدای انقلاب توانست جایگاهی برای خویش دست و پا نماید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: ایران در روزی که حمایت همه جانبه تماشاگران را داشت نتوانست از پس صربستان برآید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: سرمربی استقلال با حضور پرتعداد بازیکنان جوان در این تیم باید سیاست مشخصی را برای تربیت این بازیکنان انتخاب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: شایعه مذاکره استقلالی ها با رضاییان هر روز جدی تر می شود اما یکی از اعضای کادرفنی هم در مورد حضور رامین در استقلال گفته است: آب ما و رامین به یک جوی نمی رود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: در روزهایی که هواداران استقلال به شدت نگران آینده این تیم هستند، بالاخره از اولین خرید آبی ها برای لیگ هفدهم رونمایی شد؛ یک انتقال غیرمنتظره که توانسته استقلالی ها را خوشحال و امیدوار کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: احسان علیخانی عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: آدام وست بازیگر نقش بتمن در 88 سالگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: پوریا شکیبایی عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: راحله امینیان عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: فرمان فتحعلیان بعد از چند سال دوری از تلویزیون با حضور در برنامه ماه تمام دو قطعه ناجی و راه عشق را خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: شاهرخ استخری بازیگر ایرانی عکسی از دخترش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: رضا گلزار در گوش رئیس جمهور گفت: امروز ثابت کردید هیچ وقت نمی شود یک ایرانی را ترساند!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: مریم شهریاری، یکی از مجروحان حادثه تروریستی تهران: چهارشنبه صبح به همراه خواهرم برای پیگیری مشکل بیمه مان به مجلس شورای اسلامی مراجعه کردیم تا با یکی از نمایندگان مجلس در این باره صحبت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۶    
وکیل ملت: دو برادر که متهم اند به هواخواهی از خواهرشان شوهر خواهرشان را ربودند و پس از بیهوش کردن وی را به داخل رودخانه انداختند در حالی در دادگاه محاکمه می شوند که منکرجرمشان هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: شرکای خشمگین تاجر بدهکار روسی، برای نقد چک هایشان، مرد بدهکار را با تلفن همراهش زنده به گور کردند تا او در تلاش برای زنده ماندن مجبور به پرداخت بدهی هایش شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: رییس کلانتری که در جریان مظنون شدن به یک پسر جوان شلیک کرده و مرگ تلخ وی را رقم زده بود با حکم قضایی از قصاص معاف و به جرم قتل شبه عمد به دیه محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: دختر مسلمانی دهان روزه در یک رستوران توسط یک مرد مورد آزار جنسی قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: یکی از صحنه هایی که در این درگیری نظرم را به خود جلب کرد، حرکت مرد کارتن خوابی بود که قصد داشت با داعشی ها درگیر شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: یک سرباز یگان سپاه پاسداران در شهرستان بدره استان ایلام هم خدمتی های خود را به رگبار بست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز در ساختمان این باشگاه حاضر شد و با طاهری گفت وگو کرد. پیروزی نوشته پروین بعد از این دیدار گفته: آقای روحانی به داد پرسپولیس برسید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: امیر قلعه نویی به دنبال جذب بازیکن جوان استقلال است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: در حالی که طی روزهای اخیر شایعات جدی در خصوص حضور رامین رضاییان در استقلال شکل گرفته، مدیر نقل انتقالات این باشگاه نسبت به آن واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس فعالیت خود را در بازار نقل وانتقالات آغاز کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: روزنامه العرب قطر مدعی عقد قرارداد یک ساله سروش رفیعی، هافبک فصل قبل پرسپولیس با باشگاه الخور شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: شنیده می شود حسن بیت سعید، مهاجم، تیم فوتبال استقلال خوزستان، با باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: در روزهایی که شایعات در خصوص حضور رامین رضاییان در استقلال وجود دارد، او در تمرینات تیم ملی بیشتر با دوستان و هم تیمی های سابق خود در پرسپولیس می چرخد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: بازیکن فصل گذشته تیم پیکان، گفت: همه هم دوره های من جزو ستاره های استقلال و پرسپولیس هستند و من چرا نتوانم در استقلال ستاره شوم؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: شنیدیم شایان مصلح و مدیربرنامه هایش با درخواست سنگین یک میلیارد تومانی باعث شده اند باشگاه استقلال تهران قید او را بزند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: قرارداد بازیکن جدید تیم استقلال به گونه ای منعقد شده که احتمال ابطال آن وجود دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۷    
وکیل ملت: اگر این روزها شخصیت فرانک آندروود در سریال خانه پوشالی را با ملک سلمان پادشاه عربستان اشتباه بگیرید امر عجیبی نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال، کاوه رضایی را برای فصل بعد میخواهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وکیل ملت: پائولو مالدینی و همسرش کشور همسایه ایتالیا را برای سپری کردن تعطیلات تابستانی انتخاب کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وکیل ملت: محمود خوردبین جمعه شب از تماشاگران بازی والیبال ایران و بلژیک بود که با سؤالات بسیاری از سوی فوتبال دوستان در سالن والیبال مواجه شد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وکیل ملت: سروش رفیعی با پیوستنش به پرسپولیس تاثیر به سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: با اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده فرشید باقری را برای فصل آینده می خواهد با این حال چند باشگاه مطرح لیگ برتر همچنان در تلاش برای جذب این بازیکن هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وکیل ملت: با انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن این باشگاه اصفهانی آماده یورش همه جانبه به بازار تابستانی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۱۰    
1- پرتاب سنگ از سوی جوانان فلسطینی به سمت مواضع سربازان اسراییل – غزه نماز جماعت مسلمانان روزه دار نپالی در مسجدی در شهر کاتماندو آزمایش موشک جدید کروز ضد کشتی از سوی کره شمالی یک جشنواره آیینی در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۷    
وکیل ملت: خرید جدید پرسپولیس انگیزه بالایی برای گلزنی در شهرآورد تهران دارد چرا که مدعی است راه گشودن دروازه استقلال را به خوبی یاد دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۷    
وکیل ملت: در باشگاه پرسپولیس از توافق این باشگاه با سروش رفیعی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۴    
وکیل ملت: حسن بیت سعید برای مذاکرات با مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال وارد دفتر وی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۴    
وکیل ملت: هافبک - مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس معتقد است که برانکو برخوردی مثل یک پدر دلسوز دارد و به فکر آینده اوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۴    
وکیل ملت: مدافع گیلانی سپیدرود با استقلال به توافق مالی نرسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۸    
وکیل ملت: مدافع ملی پوش پرسپولیس درصورت تایید مصدومیت کهنه اش زیر تیغ جراحی می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۵    
وکیل ملت: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اظهارات درباره منع باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان خارجی فاقد مبنای حقوقی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۵    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران قصد دارد یک هافبک طراح اروپایی را جایگزین سروش رفیعی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: در حالی که شایعات جدی در خصوص حضور رامین رضاییان در استقلال به گوش می رسد، مدیر نقل و انتقالات آبی ها نسبت به این مساله واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: بازیکن سابق پرسپولیس برای پیوستن به استقلال رقم 2 و نیم میلیارد تومان می خواهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۲    
وکیل ملت: مدافع استقلال چند روز پیش در اینستاگرام پستی منتشر کرد که پرده از عدم حضور وی در لیست فصل بعد استقلال برداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۹    
وکیل ملت: دو بازیکنی که سرمربی استقلال در صدر فهرست خریدهای خود برای لیگ هفدهم قرارداده بود از این تیم دور شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۹    
وکیل ملت: هافبک نیم فصل دوم پرسپولیس را باید فصل بعد در لیگ ستارگان قطر ببینیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۹    
وکیل ملت: امیر تتلو در صفحه اینستاگرام خود پستی را خطاب به آقای رئیسی منتشر کرد
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۶    
وکیل ملت: مدیران باشگاه استقلال تا به اینجای فصل نقل و انتقالات 3 خرید و 3 خروج را در کارنامه خود داشته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۰    
وکیل ملت: با وجود قرمز شدن چراغ و ایست وسایل نقلیه، عابران با بی تفاوتی تمام، از کنار جنازه عبور می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۷    
وکیل ملت: مهاجم فصل گذشته تیم استقلال خوزستان در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۷    
وکیل ملت: در تازه ترین مورد، سر دو مرد طاس در یکی از مناطق این کشور بریده شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۴    
وکیل ملت: علی پروین برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس در محل باشگاه حضور پیدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۴    
وکیل ملت: دوازدهمین برنامه ماه عسل ، شب گذشته روایتگر آشتی کنان دو طایفه در یک روستا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۷    
وکیل ملت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ارائه روایت واحد ازسوی فرماندهی حفاظت و حراست مجلس، درباره برخی مسائل همچون حضور یک زن در عملیات مجلس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۰    
وکیل ملت: نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به درگیری طایفه ای شامگاه گذشته از کشته شدن بیش از 20 نفر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۴۷    
وکیل ملت: منصوریان تاکید کرده که نمی تواند از مهدی رحمتی بگذرد و بی شک او کاپیتان اول استقلال در فصل آینده خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۴۴    
وکیل ملت: گویا منصوریان قبل از باخت به العین با رقم یک میلیارد و 700 با رامین رضاییان توافق کرده بود اما در آن مقطع دست نگه داشت تا اینکه قیمت این بازیکن که استعداد یاغی شدن دارد به دوونیم میلیارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۴۱    
وکیل ملت: اینطور که گفته می شود امروز مشخص می شود امید ابراهیمی حاضر به مذاکره برای تمدید قرارداد خواهد بود یا نه.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۳۲    
وکیل ملت: استقلالی ها روز گذشته دو خرید داشتند و بازیکنانی را که در لیگ یک بازی کرده بودند به خدمت گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۳۲    
وکیل ملت: پژمان منتظری تنها در حالی به استقلال بازخواهد گشت که از لیگ قطر هیچ پیشنهادی نداشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: تیم ملی روز دوشنبه مقابل ازبکستان به میدان می رود که شاید این آخرین بازی مهم در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: سعد ناطق، مدافع تیم ملی عراق که به همراه تیم ملی کشورش جهت انجام بازی با ژاپن در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه به تهران سفر کرده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۶    
وکیل ملت: در حالی که گفته می شد باشگاه السد قطر سروش رفیعی را می خواهد اما حالا از گزینه دیگری برای خرید این بازیکن خبر می رسد که البته در بین قدرت های لیگ ستارگان قطر نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۶    
وکیل ملت: با درخشش حسین ماهینی در بازی های اخیر پرسپولیس بخصوص همین بازی آخر مقابل لخویا او به تیم ملی دعوت شد یا به نوعی به جمع ملی پوشان برگشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: سومین خرید پرسپولیس یک بازیکن تهاجمی است. فوتبالیستی که فصل گذشته در پیکان نمایش قابل قبولی ارائه کرد و روی 12 گل پیکان تاثیرگذار بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: فصل گذشته هیچ کس نفهمید آنتونی گولچ مدافع بلند قامت کروات استرالیایی به چه دلیلی و به خواسته چه کسی به پرسپولیس آمد و چطور جدا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: روزنامه های شنبه 20 خرداد 1396 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی خود در لیگ جهانی 2017 موفق به شکست 3 بر 2 تیم ملی بلژیک شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: ترور از واقعیت های تلخ عصر ماست انسانهای بسیاری در جهان قربانی ترور می شوند از انگلستان و بلژیک وفرانسه تا ترکیه و هند و کشورهای آسیای جنوب شرقی و عراق وسوریه ولیبی از ترور زخم های بر پیکر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: ساسان انصاری پارسال طوری بعد از چهار هفته قهر کرد و از تهران به اهواز برگشت که آدم فکر می کرد او دیگر تا آخر عمرش فولاد را ترک نخواهد کرد!
  • ۱