چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۴۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 7 بهمن 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 8 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 9 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۷    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۳    
سایت Gsmsrena در حالی از مشخصات لومیا 1030 پرده برداشت که هیچ منبع رسمی از مایکروسافت حتی سایت های خبری و بخش دیوایس های آن، خبری دراین باره منتشر نکردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۰    
این باربیکیو در تگزاس ساخته شده است توانایی پخت 4 تن گوشت را به طور همزمان دارد و به اندازه ای عظیم هست که برای جابه جایی و انتقال آن از چرخ های بزرگی استفاده می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۷    
کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد حزب الله در صدد عملیات تلافی جویانه در تاریخی نزدیک به سالگرد ترور عماد مغنیه است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: تعاونی های مسکن مهر باز هم دردسرساز شدند/ واگذاری یک واحد به دو شخص ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۷    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور سابق گفت: هیچ جلسه ای در کار نبوده، دید و بازدیدها و این دوستی ها پایه در مناصب ندارد که امروز از بین برود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: ارجاع پرونده مرتضوی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران ، آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۴    
مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: نگاهی به پروپاگاندای رسانه ای غرب علیه مسلمانان/ انتقال مستقیم پرونده های تروریست های غیرمسلمان به بایگانی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۴    
مهم ترین عناوین خبری گروه " ورزشی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: تا دقیقه 14؛استرالیا 2 – امارات صفر ؛ خیز بلند کانگورو ها برای مقابله با پدیده های مرموز ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۳    
ماموریت مرکز آموزش مدیریت دولتی توسعه و تعالی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه مدیریت دولتی و اداره عمومی کشور با رویکرد ارزشی، اسلامی-ایرانی از طریق آموزش مدیران ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۷    
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پیامی به دبیرکل سازمان ملل گفت ملت بحرین خواستار برابری، آزادی و دموکراسی هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۴    
در پی سقوط یک پهپاد در محوطه کاخ سفید، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه از ایجاد یک نهاد مسئول نظارت بر وضع پرواز پهپادهای غیرنظامی در کشورش در آینده ای نزدیک خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۸    
معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم از حق دفاع گفت: در کشور ما براساس حق آزادی های مشروع، تا جرمی محرز نشود اصل بر برائت است و هرکسی حق دارد از امنیت لازم برخوردار باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۶    
یکهزار و یکصد و نود و سومین جلسه شورای پول و اعتبار در مورخ 7/11/1393 به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای افزایش سرمایه نقدی بانکها و اجرای بهینه ابزارهای نوین مالی اسلامی در کشور برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۶    
ورشکستگی در اصطلاح حقوق تجارت، حالت تاجری است که از پرداخت دیون خود متوقف شود یعنی نتواند به تعهدات تجاری خود عملی کند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک بازی با تیم ذوب آهن با توجه به قابلیت های فنی این تیم در هر مکانی سخت است و ما بازی دشواری را پیش رو داریم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۰    
استفاده از کلیدهای میانبر در هر سیستم عاملی باعث تسریع روند انجام کارها می شود. سیستم عامل مک نیز میانبرهای سودمندی دارد، اما بخاطر سپردن بعضی از این میانبرها کمی دشوار است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۰    
دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: تمام تمرکز خود را برای مسابقات پیش رو تیم محبوبم خواهم گذاشت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۷    
شبکه های خبری هندی قطعه ویدئویی پخش کردند این ویدئو نشان می دهد که در حین مراسم استقبال رسمی از اوباما سگی ناگهان وارد صحنه می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۷    
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: در این تعطیلات 50 روزه توانسته ایم به آمادگی های لازم دست پیدا کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۴    
قطع ارتباط با دنیای حقیقی نتیجه روی آوردن به فضاهای مجازی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۲    
بهترین شنونده ها کسانی هستند که هرازگاهی میان گفت وگو در مورد سوژه مورد بحث سوال هایی می کنند. البته این کار نباید موجب قطع کردن صحبت های طرف مقابل شود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۳    
عصر امروز مراسم بزرگداشت شهادت "سردار محمدعلی الله دادی"، "جهاد مغنیه" و فرماندهان حزب الله برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۸    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۸    
شب که می شود حوصله ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۲    
"کوین" جوان 27 ساله ای است که عجیب ترین اعتیاد دنیا را دارد و از آن بسیار لذت می برد در حالی که شاید اکثر انسان های زمین اگر یه روز جای او باشند دیوانه می شوند چرا که انجام بسیاری از کارهای زندگی سخت ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۲    
نیایش فرصتی است برای پیوند با بی کرانه ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۹    
مردم این شهر که به نام "ویتیر" شناخته می شود و در آلاسکا قرار دارد به طور عجیبی در یک ساختمان دورهم جمع شده اند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۹    
معاون طبیعی سازمان محیط زیست گفت: در حالیکه در سال 91 اعتبارات کل حوزه طبیعی 3 میلیارد تومان بوده اما خوشبختانه اعتبارات طی دو سال گذشته افزایش چشم گیری داشته و ردیف متمرکزی برای تالاب های در سال 94 ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی 360 متر طول دارد و وزن آن تقریبا 100 هزار تن تخمین زده شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۰    
معاون اول دولت دهم در نامه ای افشاگرانه به سوابق دوستی خود با محمود احمدی نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۸    
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند هواپیمای سبک این رژیم درمنطقه ای در فلسطین اشغالی خبر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۲    
بر آنیم تا در این مجال، قطعاتی کوتاه و بلند از کتاب وحی را با نگاهی گزیده، پیشکش طالبان حق و جوینگان حقیقت کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۲    
در آینده مسافران و ساکنین اولیه سیاره مریخ برای جابجایی در سطح این سیاره از خودروهایی بسیار مجهز و پیشرفته استفاده خواهند کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۶    
رئیس سازمان سینمایی به سی و سومین جشنواره فیلم فجر پیام داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۰    
تحویل بلیت سینماهای مردمی از فردا چهارشنبه (8 بهمن ماه) ساعت 9 صبح در پردیس سینمایی ملت آغاز می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۷    
ملاقات نایب رئیس پارلمان آلمان با قائم مقام وزارت خارجه در محل وزارتخانه و قبل از ملاقات با دکتر عارف انجام شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۷    
کلیدهای زندگی برگزیده هایی است از کتاب مستطاب مفاتیح الحیات نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران عزیز باشگاه شبانه خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۷    
نرم افزار Internet Download Manager یک مدیریت دانلود قدرتمند می باشد، شتاب دهنده این برنامه یکی از بی رغیب ترین هاست که باعث شده تا با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی دانلود کنید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم ملی کشورمان به فدراسیون فوتبال رفت تا درباره پاره ای از مسائل مذاکره کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره با باشگاه، به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۱    
با گذشت نیمی از زمستان و در حالی که هوای بهاری در زمستان اردبیل حکمفرما بوده، بارش های برف و باران چهره استان اردبیل را تغییر می دهد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۱    
این قلعه زیبا و دیدنی با 5300 متر مربع مساحت بر فراز تپه ای در مرکز شهر خرم آباد با چشم اندازی فوق العاده زیبا قرار گرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: پیگیری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این است که تا پایان برنامه پنجم توسعه تجمیع بیمه ها را داشته باشیم تا از به هدر رفتن منابع جلوگیری شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 200 میلیارد تومان پروژه عمرانی در اردبیل به بهره برداری می رسد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
مهد کودک هایی با فضای قانون محوری آسیب هایی را برای کودکان به دنبال دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
کرم معمولی روده انسان یا آسکاریس لومبریکوئیدس شایعترین نمونه از کرمهای لوله ای است . به وجود این انگل در روده انسان آسکاریازیس گفته می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۷    
هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در ایران گفت: تالاب های هامون و انزلی به توجه خاصی نیاز دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۶    
جنبش انصار الله یمن وابسته به انصارالله گزارش ها درباره آزاد کردن رئیس دفتر عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن را تکذیب ولی اعلام کرد این شخص تا ساعاتی دیگر آزاد خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۲    
تصاویری که در این گزارش خواهید دید از زیباترین شگفتی های طبیعت است که نگاه هر بیننده را به خود خیره می کند. با دیدن آنها تنها چیزی که می توان گفت، حمد خداوندگار بزرگ و پدیدآورنده این همه زیبایی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۲    
این نرم افزار ظاهر دستگاه اندرویدی شما را شبیه ویندوزفون 8 می کند و آیکن ها و ویجت های این سیستم عامل را روی دستگاه اندرویدی پیاده می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۶    
جنبش حماس، قطع کمک های مالی آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی "آنروا" به صاحبان خانه های ویران شده در غزه را شوک آور و خطرناک اعلام کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۳    
بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیماریهای قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میرها در این استان را تشکیل می دهند وهرساله بیش ازدوهزارنفر براثراین بیماری جان خودرا ازدست می دهند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۳    
بیماری کوری چهره یک اختلال بسیار نادر در دنیا است که مشکلات متعددی را برای مبتلایان و اطرافیان آن ها به وجود می آورد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: حقوق شهروندی با موضوع امنیت و عدالت ارتباط مستقیم دارد و ما را بر آن می دارد که اقدامات و گام های عملی را در این زمینه برداریم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۹    
تمساح داعش به هلاکت رسید، ام استقلال و پرسپولیس تغییر خواهد کرد، جنگل ابر بکر می ماند، جنگل ابر بکر می ماند، ضرب و شتم پرستار زن توسط پزشک مرد!، ضرب و شتم پرستار زن توسط پزشک مرد! و.. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۹    
جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر انتقام از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خلق نشده ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن بگذاریم که راحت بخوابند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۶    
پراودا نوشت؛ اعراب اسراییل سرنگونی "بنیامین نتانیاهو" از قدرت را نزدیک دانستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۳    
محوطه باستانی هفت تپه در بخش جنوب شرقی شهرستان شوش و در فاصله 15 کیلومتری آن واقع شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۳    
آلرژی در تهران به دلیل آلودگی هوا بسیار شایع است و باعث سینوزیت مزمن می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت جمهوری اسلامی ایستادگی و رویارویی با استکبار جهانی و نابودی رژیم صهیونیستی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۲    
لیبرمن، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ تنها حذف کامل چرخه هسته ای ایران برای اسرائیل قابل قبول است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۰    
در بازی Drift Zone باید خودتان را برای یک رقابت حرفه ای آماده کنید. سرعت، دقت، هیجان و رقابت های چالش برانگیز را در این بازی تجربه کنید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست ها بدانند تا روز زوال باید درآماده باش کامل بسر ببرند و دیگر صهیونیست ها روی آرامش را نخواهند دید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۷    
دبیرکل اتحادیه عرب در گفتگویی تلفنی با وزیر خارجه یمن گفت حادیه عرب امکان کمک به یمن را برای حل بحران این کشور داراست.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل آنکه موضوع سوریه به روش سیاسی حل نمی شود آن است که آمریکا و هم پیمانانش به دنبال اتخاذ راه حل سیاسی در این باره نیستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۴    
فرودگاه لوتون لندن پس از به صدا درآمدن آژیر خطر به طور کامل تخلیه شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت در حال دستیابی به پیروزی های بزرگتری است و به امید خدا می ماند تا به نتایج نهایی برسد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۵    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و قبل از هر چیزی انسان و انسانیت برای آن اولویت دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۳    
سران کشورهای اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای از وزرای خارجه خود خواستند موضوع اعمال تحریم های جدید جهت فشار بر طرف های درگیر در شرق اوکراین و پایبندی آنها به توافقنامه مینسک را در دستور کار خود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۰    
سرمربی امارات پس از شکست مقابل استرالیا گفت: تجربیات خوبی از بازی مقابل 3 قدرت اصلی آسیا کسب کردیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۰    
رئیس کمیسیون اصل 90 توضیحاتی پیرامون آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز، بنزین های آلوده، شکایت برخی شهروندان از سازمان ثبت اسناد و اموال کشور و... ارائه داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
فرهادی، گفت: با توجه به نیازمندی دانشگاهها در خصوص تهیه ی تجهیزات دانشگاهی این مشکل می تواند تا حدی توسط خیرین آموزش عالی برطرف شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
یک قرص هوشمند در آینده نزدیک می تواند مشکل برهم خوردن ساعت بیولوژیک بدن انسان ها را در هر نقطه ی جغرافیایی برطرف کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
لازم است افراد مبتلا به صرع قبل از بارداری مشاوره شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۰    
کارت بازی بازیکن پرسپولیس صادر شده اما سازمان لیگ برای این بازیکن شرایطی را در نظر گرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۷    
داعش اعلام کرد اگر "ساجده الریشاوی" آزاد نشود، خلبان اردنی و گروگان ژاپنی را به قتل خواهد رساند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۱    
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حزب الله و رزمندگان مقاومت در مقابل عوامل داعش و استکبار جهانی می جنگند و نگاه رزمندگان مقاومت نگاه امام حسین (ع) است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۴    
آقاجانی افزود:17رشته تخصصی و فوق تخصص مشمول این طرح می شوند و پزشک مقیم موظف است در تمام ساعات مقیمی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که ساده سازی قوانین در صدر کارها قرار دارد گفت: براساس حق آزادی های مشروع تا جرمی محرز نشود، اصل بر برائت است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
گابریل فرناندو بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس بعد از تمرین امروز جلسه تکمیلی با طاهری خوانی داشت و اگر مشکل خاصی نباشد قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضاء می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
زندگی در مکان نگهداری کودکان بی سرپرست به رشد مغزی کودک آسیب می زند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۸    
نیروهای رژیم صهیونیستی تحرکات نیروهای سازمان ملل را در جنوب لبنان و مناطق مرزی فلسطین اشغالی به دو ساعت محدود کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۵    
دولت سوریه با ارسال نامه هایی جداگانه خواستار محکومیت حمله موشکی تروریست ها به شهر دمشق شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس اکنون دست و پای آخرش را می زند و خودش هم این را می داند که کارش تمام است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: نباید بدون ارائه سند و مدرک معتبر با آبروی افراد بازی کنیم و هیچکس در مقابل قوانین حاکم در کشور مصونیت ندارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۶    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: همه افراد موظفند برای تبلیغ و تبیین این نامه نهایت تلاش خود را کرده و این امر میثاق دانشجویان خارج و داخل کشور را رقم زد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۶    
تیم ملی ایران با پیروزی 26 بر 22 مقابل عربستان در جایگاه 21 رقابت های جهانی هندبال قرار گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
کشف ژن Rhoc می تواند از گسترش سرطان سینه جلوگیری و راه را برای ارائه درمان های جدید هموار کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
چه کسانی تاکنون در انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران ثبت نام کرده اند؟اگرچه تعداد ثبت نام کنندگان در سیستم هوشمند بالغ بر 100 نفر است اما هنوز تعدادی از آنها برای قطعی کردن ثبت نام خود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۰    
تمرین امروز پرسپولیس در مجموعه درفشی فر برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۰    
کمیته بودجه کنگره آمریکا از کسری بودجه این کشور در سال 2017 به دلیل بازنشستگی شمار زیادی از کارمندان و همچنین افزایش هزینه های بهداشت و درمان خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور از تشکیل پرونده برای برخی از مسئولین ارشد دولت قبل خبر داد و گفت: تخلفات آن ها درحال پیگیری است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
انقلابیون انصارالله، "احمد عوض بن مبارک"، مدیر دفتر ریاست جمهور یمن را تحویل یکی از سران شبوه دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه رقم فسادپذیری وکلا از بسیاری از اقشار کمتر است گفت: حق دفاع تکلیف ثابت شده برای حاکمیت و از حقوق بدیهی و اولیه برای یک جامعه قانون مند است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه ای که رخ داد (قنیطره) نشان داد که تروریست ها و صهیونیست ها با هم همکاری دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
سرمربی تیم راه آهن تهران گفت: در حال حاضر پر مشکل ترین تیم ایران هستیم، تصمیمات سازمان لیگ تیم را دچار مشکل کرد اما به تصمیمات آن ها احترام می گذاریم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
متولی موقوفه مسجد تاریخی نو شهرضا گفت: با گذشت چند نسل متمادی و پس از گذشت حدود400 سال همچنان به نیت واقف عمل و عواید این موقوفه مطابق با وقف نامه اجرا می شود.