سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۲:۵۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 15 بهمن 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 8 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 9 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
معاون وزیر دفاع کشورمان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری 15 بهمن ماه به بررسی پیامدهای موفقیت آمیز ماهواره فجر پرداخت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۷    
امارات متحده عربی از حمله هوایی علیه داعش انصراف داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۸    
نیروهای مردومی به پیشروی خود در اطراف شهر عین العرب سوریه ادامه می دهند بدون آن که با مقاومت قابل توجهی از سوی تروریست ها مواجه باشند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
در ارتباطات مدرن ترانک مفهومی است که با استفاده از آن سیستم های ارتباطی می توانند با به اشتراک گذاری یک دسته از خطوط یا فرکانس ها(به جای فراهم کردن برای تک تک کاربران)دسترسی تعداد زیادی کاربر را به ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند تحویل متقاضیان شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۶    
منابع خبری می گویند دستیار ارشد رئیس جمهور آمریکا به زودی از سمتش در کاخ سفید کنار می رود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۶    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۳    
دوام زندگی زناشویی با راهکارهایی ساده اما معجزه گر امکان پذیر است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۶    
حزب الله لبنان جنایت داعش علیه خلبان اردنی را محکوم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۰    
"اشتون کارتر"نامزد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای تصدی وزارت دفاع این کشور روز چهارشنبه اعلام کرد "کاغذ بازی" هایی را که باعث کند شدن ارسال تسلیحات به اردن می شود، از بین خواهد برد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۴    
سایت خبری "پاس نیوز" امروز فاش کرد داعش روزانه 100 کامیون نفت خام از چاه های نفتی حمرین در جنوب کرکوک صادر می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۴    
جشنواره هفته ارگانیک تهران در پی استقبال گسترده شهروندان تمدید شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۳    
سایت خبری "پاس نیوز" امروز فاش کرد داعش روزانه 100 کامیون نفت خام از چاه های نفتی حمرین در جنوب کرکوک صادر می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۷    
تیم وزارت دفاع با کسب دو امتیاز در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به عنوان چهارمین تیم گروه دوم دور مقدماتی به مرحله پلی آف این رقابت ها صعود کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۴    
مستند سینمایی فیه ما فیه به کارگردانی صادق داوری فر ناکام ماندن فیلمسازش در ورود فیلمساز به زندگی روحانیان برجسته را روایت می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
اتحادیه اروپا دربیانیه ای ضمن ابراز همدردی با اردن در قتل معاذ الکساسبه، از سرعت عمل مقامات اردنی در اعدام دو تن از تروریست های داعش انتقاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
یکی از دستگاههای بسیار پیشرفته و نوظهور می تواند از اتفاقاتی که در سلول های داخل مغز رخ می دهد فیلم و عکس تهیه کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پایگاه اطلاعات مودیان مالیاتی که از دو سال پیش در نظام مالیاتی ایجاد شده، فرایند رسیدگی و تشخیص را برای نظام مالیاتی تسهیل کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۸    
"لارن دود" دختری 21 ساله است که نه تنها این افزودنی را دوست ندارد بلکه به طرز وحشتناکی از آن می ترسد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۸    
همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارتفاعات شما تهران برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۲    
فرهاد اصلانی بیان کرد: من فکر می کنم برگ برنده این فیلم در دستان مصطفی کیایی است، چرا که کارگردانی عالی برعهده بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۷    
اتحادیه اروپا دربیانیه ای ضمن ابراز همدردی با اردن در قتل معاذ الکساسبه، از سرعت عمل مقامات اردنی در اعدام دو تن از تروریست های داعش انتقاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۷    
این نوجوان 19 ساله که نام "زباله اینترنتی" شناخته می شود قبل از انجام این کار نامه ای برای مادرش گذاشته بود و سپس خانه را با یک چاقوی تیز و بزرگ ترک کرد تا در خیابانی خلوت دستش را بتواند قطع کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
شب که می شود حوصله ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
درکاخ گلستان چسبیده به تالار سلام بنائی سرپوشیده وجود دارد که در وسط آن حوض جوشی ساخته شده بود. آب حوض جوش داخل خلوت کریمخانی نیز بوسیله قنات آب شاه تأمین و سپس به باغ گلستان سرازیر می شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
حکمت جمله ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، گمشده مومن است . مجله شبانه هرشب یکی از حکمت های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
نیایش فرصتی است برای پیوند با بی کرانه ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۹    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۳    
تحقیقات متعدد در این زمینه و بررسی خواص موز نشان می دهد خوردن دو عدد موز انرژی لازم را برای یک تمرین 90 دقیقه ای تأمین می کند از این رو جای تعجب نیست ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۳    
بر آنیم تا در این مجال، قطعاتی کوتاه و بلند از کتاب وحی را با نگاهی گزیده به تفسیر نور، پیشکش طالبان حق و جوینگان حقیقت کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه که به تهران سفر کرده با معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
بچه ها با خوشحالی روی آن سرسره بازی می کردند و با افتادن یکی از آنها صدای خنده دیگر بچه ها به آسمان می رفت ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: شگردهای گردانندگان سایت های مستهجن چیست؟ / آیا مدیران صفحات مستهجن و ضددین در فضای امنی به سر می برند؟ ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه فرهنگی که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: عنوان پرکارترین بازیگر مرد جشنواره ترین ویژه ای نیست/ سعید آقاخانی و فرهاد اصلانی شانس های اصلی دریافت سیمرغ هستند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: حفره های بانکی در دسترس 100 هزار کارمند/ وصول 67 میلیارد دلار از سوی صندوق توسعه ملی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه اجتماعی که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: سازمان محیط زیست با صنایع آلاینده مماشات نمی کند/ اجازه استقرار هیچ صنعت جدیدی را در اطراف تهران نمی دهیم ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: اردنی ها سوزاندن "الکساسبه" را محکوم کردند+ تصاویر ،کتاب های خبرنگار اعدام شده ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: شیرجه رو های ملی پوش منتظر صدور روادید ، استقلال - سایپا را رجبی گزارش می کند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی پزشکی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: برنامه وزارت بهداشت برای جلوگیری از هدر رفت آب/هدر رفت سالانه بیش از یک میلیارد لیتر آب در دندانپزشکی ها ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۴    
استقلال سایپا را شکست داد تا با اوضاع خوب برای بازی های بعد آماده شود اما شرایط طوری است که کرار برای تیم دردسر ساز شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۸    
اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص در بازی ها حضور دارد اما این در حالی است که برنامه استقلالیها روی آقای گلی است و قصد دارند این اتفاق را عملی کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
سرمربی استقلال می گوید تیمش برابر سایپا بازی منطقی ای ارائه داده و بر بازی مسلط بوده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
آندوکاردیت یا التهاب درون شامه قلب به معنی استقرار و تکثیر عامل عفونی در سطح داخلی قلب (آندوکارد ) و دریچه ها می باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
خوردن این میوه با پوست موجب گرفتگی خروجی معده می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
یکی از خواهران دو قلوی سومالیایی الاصل که به منظور ازدواج با تروریست ها در سوریه از منزل خود در منچستر در شمال انگلیس فرار کرده است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۵    
تیم ملی هندبال بانوان قبل از اعزام به مسابقات هندبال بانوان آسیا یک اردو تدارکاتی در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۶    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه جدید عربستان روز چهارشنبه اعلام کرد اعدام معاذ الکساسبه خلبان اردنی را که به دست داعش زنده در قفسی سوزانده شد، بر خلاف اسلام و تمام ارزش های انسانی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۰    
مسکو گزارش نیویورک تایمز را درباره مذاکرات روسیه با عربستان در باره کاهش تولید نفت درازای چشم پوشی از حمایت از سوریه را به شدت تکذیب کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۱    
ایران با دور زدن تحریم های غرب، موفق شده است هر ماه از طریق شرکت های مستقر در خاک امارات عربی متحده به عنوان کشور متحد آمریکا، صدها هزار تن مازوت خود را به فروش برساند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۱    
یکی از اعضای بسیار مهم و حیاتی در بدن مسئول اصلی ورود ویروس سرماخوردگی به بدن افراد است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۵    
کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال 2 قرعه کشی برای لیگ حرفه ای با احتساب لیگ 8 تیمی و لیگ 9 تیمی انجام داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۵    
یکطرفه شدن محور کرج- چالوس و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین درمحور هراز از جمله محدودیت های ترافیکی پایان هفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۲    
پارلمان اوکراین قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور پیشین این کشور را برای همیشه از عنوان ریاست جمهوری محروم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت اسرائیل به شدت مخالف توافق ایران و غرب است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۹    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: 1800 اثر به جشنواره شاهدان فرستاده شده و بیش از 200 اثر برگزیده شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۳    
نشست امنیتی در اردن برای بررسی راهکارهای مقابله با داعش به ریاست ملک عبدالله دوم پادشاه این کشور برگزار می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۱    
مسئولان این کشور اعلام کردند که به دنبال انقلاب روباتی در این کشور هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۱    
هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقات پینت بال در دو بخش بانوان و آقایان در روز های 16و17 بهمن ماه در مجموعه ورزشی دانیال برگزار می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۳    
جوان فلسطینی در حالی که دو سرباز اسرائیلی او را تعقیب می کردند از خودش و این دو سرباز مسلح عکس سلفی گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۳    
دولت تدبیر و امید در حالی مسئولیت را تحویل گرفت که لوکوموتیو اجرایی کشور درحال توقف بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۷    
فدراسیون بسکتبال به مناسبت دهه فجر در پایان هفته جاری جشنواره سراسری بسکتبال 3 نفره را در تمام استان های کشور برگزار می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۷    
پادشاه عربستان در پیامی کشته شدن خلبان اردنی به دست گروه تروریستی داعش را محکوم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۷    
الجزیره گزارش داد؛ حزب مصر قدرتمند رسما انتخابات پارلمانی این کشور را تحریم کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۴    
مشاور رسانه ای رییس جمهوری تاکید کرد: دولت از نقد منصانه حمایت می کند،اگر جایی نقد منصفانه و عالمانه شود، قابل دفاع است و نتایج این گونه انتقادات متوجه دولت و مردم می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۱    
با پایان یافتن مهلت سه روزه ای که انصارالله به طرف های سیاسی در یمن داده بود این حزب سفرای کشورهای غربی را از ترک صنعا برحذر داشت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۱    
برای بدست آوردن و حفظ سلامت می توان با تغییراتی هر چند جزئی در زندگی و پیگیری آن ها به سلامتی پایدار دست یافت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۸    
کارگردان فیلم بدون مرز در نشست خبری فیلم خود گفت: زمانی که برای انتخاب لوکیشن به منطقه ی مرزی کشور رفتیم، در شرایط سخت کاری ما را 24 ساعت بازداشت کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۲    
روزنامه فلسطینی المنار از قصد وزیر خارجه عربستان برای کناره گیری از سمت خود خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۹    
امروز دومین روز است که عروس عربستانی بدون خوردن آب و غدا قرآن می خواند تا شاید بار دیگر بتواند همسرش را ببیند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۹    
نرم افزارهای پزشکی در چند سال اخیر پیشرفت های فراوانی داشته است، نرم افزارهایی که می توانند اطلاعات خوب و مفیدی برایمان داشته باشند و مثل یک پزشک همراه برایمان عمل کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۳    
دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که داعش امسال 50 گروگان را در سوریه به قتل رسانده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۷    
همه ی حواشی، تصاویر و اخبار روز چهارم سی و سومین جشنواره فیلم فجر را در بسته ی ویژه باشگاه خبرنگاران ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۴    
کارگردان فیلم عصر یخبندان از دیدن حجم جمعیت حاضر در سالن تعجب کرد و گفت: از دیدن جمعیت ترسیدم و امیدوارم بعد از دیدن فیلم ترسم بریزد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
یک بازرگان مشهور اردنی جایزه یک میلیون دلاری برای بازداشت ابوبکر البغدادی سرکرده داعش تعیین کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
سلول درمانی نقطهٔ آغازین درمان های نوین نامیده می شود که محققان موفق به برداشتن اولین گام برای این نوع درمان شدند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
قسمت پانزدهم گذر از رنج ها که امشب چهارشنبه پخش می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۸    
تاریخ مستند ورزش ایران امشب با حضور هاشمی طبا در برنامه ژرفا مرور می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۵    
در ادامه سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان، درمانگاه تخصصی و بخش داخلی بیمارستان سیدالشهداء(ع) سمیرم با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۲    
گروه تروریستی داعش حدود 40 تن از غیرنظامیان شهرستان شرقاط واقع در شمال تکریت را به اتهام تبلیغ جهت پیوستن به نیروهای بسیج مردمی ربود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۲    
اخبار ضد و نقیضی راجع به حضور بازیکن تیم ملی عراق در پرسپولیس به گوش می رسد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۹    
لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 3 دیدار وارد هفته نوزدهم شد، در یکی از حساس ترین بازی ها استقلال میهمان سایپای البرز است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۶    
تیم والیبال شهرداری زاهدان در طول مسابقات لیگ برتر فصل جاری با مشکلات عدیده زیادی از جمله مساله مالی همراه است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۳    
میزبانی موفق استرالیا از بازی های جام ملت های آسیا 2015 موجب شد باشگاه های اروپایی با امکانات این کشور آشنا شده و برای برپایی اردوی آماده سازی در استرالیا برنامه ریزی کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
کارخانه های کلاشنیکف و دگتیارف تولید سلاح های جدید ای کی-12 و ای-545 را این ماه آغاز خواهند کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۴    
بهنوش طباطبایی گفت: فیلم مرگ ماهی من را مجذوب خود کرد، به تمام عوامل آن خسته نباشید می گویم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
برنامه اصل 50 بعنوان حامی محیط زیست در برنامه فردا پنج شنبه روز ملی تالاب ها را گرامی می دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
بر اساس آمار گمرک در 10 ماهه سال جاری 24 میلیون و 274 هزار تن کالا به ارزش 7 میلیارد و 672 میلیون دلار به کشور چین صادر شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
نوزادان نارس به دلیل سورفاکتانت ناقص دچار دیسترس تنفسی می شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۸    
ایندیپندنت در مقاله ای به قلم رابرت فیسک، سوزانده شدن خلبان اردنی را شبیه وحشیگری "چنگیزخان" دانست.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حضور نمایندگان عضو کمیسیون در جلسه کمیته بررسی وضعیت بورسیه ها نیاز به حکم وزیر ندارد و نماینده بنا به نقش نظارتی خود می تواند در این جلسات حضور یابد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۲    
رحیمی قصد ندارد اسامی نمایندگان مجلس را بگوید ، همباشی سیاه به جای ازدواج سفید ، رابطه پنهانی با جنایت پایان یافت ، دستگیری سه شکارچی خرگوش در شبستر و .. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۹    
مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: حضورم در تیم راه آهن باعث دلگرمی بازیکنان است و آنها در صورت نبود پول نیز همچنان در راه آهن می مانند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۶    
مسکو خبر منتشر شده توسط روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر گفتگوی روسیه با عربستان در خصوص موضع این کشور در قبال "بشار اسد" را تکذیب کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۶    
شبکه المیادین گزارش داد عناصر گروه تروریستی داعش دو امام و خطیب مسجد موصل را به قتل رساندند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۶    
مدیر دفتر مشاوره و خدمات امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی با همکاری سازمان نظام روانشناسی تنها مراکز صدور مجوز برای مراکز مشاوره درسطح کشور هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۶    
وزیر اطلاعات و نماینده دولت تدبیر و امید در جمع مردم کاشان گفت: با تشریح کاملی از مبارزات سیاسی ملت ایران در راه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 42 گفت ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۳    
به گفتهٔ محققان این شرکت تمامی ساکنان کرهٔ زمین در هر نقطه ای از آن و ساکنان مریخ می توانند از این اینترنت بهره ببرند.