دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۱:۴۲Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 10 بهمن 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 8 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 9 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۵    
تروریست ها مسجدی را در حلب هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۲    
کاخ سفید روز جمعه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت 450 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان یهودی در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد و آن را رویکردی "غیر سازنده" خواند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۵۲    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که بودجه اختصاصی به هزینه های نظامی این کشور در افغانستان به دلیل خطرات امنیتی از این پس محرمانه است و در اختیار عموم قرار نخواهد گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:در کل از عملکرد تیمم راضی هستم اما در فوتبال وقتی از موقعیت هایتان استفاده نکنید و آنها را تبدیل به گل نکنید، گل می خورید
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۸    
معاون امور اجتماعی منطقه 14 از اسکان و ساماندهی خانواده های نیازمند و ایجاد فضای شغلی مناسب برای این افراد خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۰    
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد کافئین موجب افزایش تمرکز در انجام کاهرها و محاسبات می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۱    
توسعه تحقیقات در زمینه برآورد ذخایر و تغییرات جمعیتی آرتمیا در منطقه به منظور تدوین اصول بهره برداری بهینه، بررسی و تعیین سویه های مناسب کیفیت و پرورش آ ن از جمله اهداف مرکز مرجع آرتمیا است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۱    
کینکت(Kinect) برای ایکس باکس 360 به طور کلی نام پروژه اش پروژه ناتال(Project Natal) نام داشته،نام وسیله ایست که منجر به استفاده از بازی های رایانه ای بدون استفاده از هیچگونه کنترلگری می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۵۵    
یکی از بهترین راه ها برای درمان خار پاشنه پا و درمان درد کف پا، ماساژاطراف تاندون آشیل با یک روغن گرم (زیتون، سیاهدانه، کنجد، هسته قیسی، نارگیل، شترمرغ، کوهان شتر، و...) است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۵    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۲    
یک شبکه تلویزیونی به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد که اوباما با 80درصد درخواست های ایران در مذاکرات هسته ای موافقت کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۳۳    
در بیانیه فرزندان شاهد در پی شهادت جهاد مغنیه آمده است؛ دشمن کودک کش باید بداند همه کودکان و جوانان شیعه،جهادند و جهاد اگر تا دیروز جهاد پسر حاج رضوان بود، امروز در وجود همه جوانان شیعه تکثیر شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: نهادهای نظارتی اقدامات لازم در مورد شناسایی و پیشگیری از مفاسد اقتصادی را انجام دهند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی پزشکی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: تمایل به دیده شدن تا مرز نقص عضو عمدی، تنها مرجع رسیدگی به دانشگاه ایرانیان، وزارت علوم است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: آخرین وضعیت "مسکن امید" بازنشستگان / شرایط دریافت حق بیمه از کارافتادگی تامین اجتماعی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۲۷    
مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی هنری" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: نارضایتی مخاطبان از اجرای نمایش های خارجی / بازدید وزیر ارشاد باز هم با حضور خواص ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۹    
یک شرکت چینی به نام "وین سان" پرینتری را ابداع کرده است که می توان با کمک آن ها یک ساختمان را به طور کامل چاپ کرد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با یک برنامه راهبردی مؤثر و تاکتیک موفق مورد تهاجم نیروی مقاومت اسلامی قرار گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۶    
ارتش سوریه چندین انبار موشک و خمپاره تروریست ها را در حومه لاذقیه هدف قرار داد
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۶    
تیم های بسکتبال بانوان گاز و آرارات با 2 برد در شروع مرحله نهایی سوپرلیگ A رقابت قهرمانی خود را آغاز کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۱    
نماینده حزب الله در تهران گفت: "جهاد مغنیه" هم چون پدرش در موقعیت کاملا جهادی زندگی کرد ؛از همین رو با توجه به شرایط کنونی که مسلمانان و شیعیان در بحران هستند باید امثال جهاد مغنیه ها را الگوی خود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۱    
به جز عکسبرداری از کره زمین و یا خورشید تصاویر ماه نیز بین فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی از جذابیتی ویژه برخوردار است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل گاز گلستان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت دریافت رقم کنتور مشترکین، آنرا گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین عزیز گاز گلستان خواند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۱    
عدم وابستگی به درآمدهای نفتی سبب شده است به سایر صنایع توجه ویژه ای شود. یکی از اصلی ترین صنایع مورد توجه کشت ارگانیک می باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
"لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اولین واکنش رسمی این رژیم به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، از سیاست دولت نتانیاهو در آنچه" مهار تنش با حزب الله " خواند، انتقاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روزی که صهیونیست ها چنین غلطی را کردند با رعب و وحشت واسطه فرستادند تا پیغامی را به ما بدهند که اگر می دانستند یک سردار ایرانی کنار این افراد نظامی است این اقدام را نمی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت :با وجود اینکه مطالبات بازیکنان به طور کامل پرداخت نشده است اما آنها پیش دستی کرده و هدیه خوبی را به مسئولین باشگاه و تمام هواداران اهدا کردند .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۴۰    
امیره متین دانشجوی مسلمان دانشگاه فلوریدا با آموزش و معرفی دین اسلام به دیگر دانشجویان با اسلام هراسی مقابله می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از شرکت وزیر خارجه این کشور در نشست مونیخ خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازهم در فرصتهای از دست رفته گل خوردیم .این طبیعت است حتی در جام ملت ها گل نزنی گل می خوری.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۲۵    
معاون فرهنگی کل سپاه گفت: پاسخ ما و حزب الله یکی و دست ما واحد است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما می دانیم عملیات های ویژه مقابله به مثل نیازمند برنامه ریزی فوق العاده و زمان است که ما در این مورد توانمندی بالای حزب الله را در این پاسخگویی دیدیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۹    
به وسیله اظهارنامه، نه تنها مطالبه رسمی حق امکان پذیر است بلکه می توان توسط اظهارنامه آمادگی تسلیم هر چیزی، اعم از مال ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
مردم شهر کوچک "دودینکا" زمانی که از برای رفتن به محل کار از خانه خارج شدند با صحنه ای بسیار عجیب روبرو بودند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پاسخی که حزب الله داد بهترین گواه است که می توانیم از حقوق خود دفاع کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۷    
یک کارشناس رژیم صهیونیستی از شکل گیری دو خطر بزرگ در منطقه برای این رژیم خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۷    
در یک عصر سرد و دل انگیز زمستانی خوردن نان و کباب داغ با چند گوجه و فلفل کبابی حسابی می چسبد، اما سوال اینجاست اگر هنگام کبابی کردن، قسمت هایی از گوجه فرنگی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۴    
یک میز کار بسته با طراحی جذاب اجازه استفاده بهینه از وقت برای کار با کامپیوتر را برای کاربرش فراهم کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در ادامه رایزنی های اقتصادی، تجاری و صنعتی در اسپانیا، با فیلیپ پوئیج وزیر صنایع و اشتغال ایالت کاتالونیای اسپانیا دیدار کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پاسخ جمهوری اسلامی و حزب الله یکی است و ما با حزب الله یکی هستیم و هر جا خون شهدایمان در جبهه ریخته شود پاسخ مان یکی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
وزیر دفاع روسیه در سخنانی تاکید کرد اجازه برتری نظامی کشورها بر روسیه را نخواهد داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
شبکه العربیه گزارش داد نمایندگان جنبش حراک جنوبی و حزب کنگره از حضور در نشست گروه های سیاسی یمن عقب نشینی کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
کنسرت گروه کُر فیلارمونیک ایران با یاد گورگن موسسیان طی سه شب در تالار رودکی برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نمایش هایی که برگزار شد در زمان افشین قطبی و علی دایی برگزار نشد.زمان دایی یک اشتباه فردی در بازی با عربستان توپ را درون دروازه برد و دیدید چه بلایی سر دایی آوردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۳۲    
این جزیره در فاصله 20 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است و یکی از مهمترین مراکز توریستی سنگاپور محسوب می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۹    
حکمت جمله ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، گمشده مومن است . مجله شبانه هرشب یکی از حکمت های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۶    
شب که می شود حوصله ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۸    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۶    
نیایش فرصتی است برای پیوند با بی کرانه ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۳    
یکی از مرگبار ترین ویروس های جهان به قدری ساختار پیچیده و جهش یافته ای دارد که هر بار تولید داروی جدید در مقابل جهش آن تبدیل به دارویی بی اثر می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۳    
مدیر کمیته امداد بانه گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر به 57 نفر از نوعروسان تحت پوشش این نهاد کمک هزینه ازدواج پرداخت می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۳    
شما می توانید وزن محیط کشت را با استفاده از مخلوط های ترکیبی پرلیت کشاورزی و یک افزودنی دیگر نظیر پیت، کمپوست یا کودهای آلی، بعنوان خاک محل کشت تا 60% کاهش دهید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۳    
رژیم غذایی و نوع تغذیه ، هم در پیشگیری از ایجاد فشار خون بالا و هم در کنترل و کاهش فشار خون نقش دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه طی سخنانی به موضوع قتل عام ارامنه به دست نیروهای این کشور پرداخت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
بر آنیم تا در این مجال، قطعاتی کوتاه و بلند از کتاب وحی را با نگاهی گزیده به تفسیر نور، پیشکش طالبان حق و جوینگان حقیقت کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۳    
سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی در سخنانی انصراف خود را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور اعلام کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۳۱    
در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان در دامنه کوه ها، دره گل های ارمنستان قرار دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۹    
سرکرده گروه القاعده در پیامی خواستار حمله عناصر این گروه به فرانسه شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهور در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارآسیایی گفت:خوشحالم در آستانه دهه فجر در جمع مدال آوران ،قهرمانان و مربیان و همینطور مسئولان ورزش کشور حضور دارم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۶    
کلیدهای زندگی برگزیده هایی است از کتاب مستطاب مفاتیح الحیات نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران عزیز باشگاه شبانه خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از تعویض پسماندهای خشک با اقلام بهداشتی و شوینده در غرف بازیافت خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
جدول پخش شبانه رسانه ملی از ساعت 20 امشب (جمعه) تا 6 صبح فردا شنبه تقدیم کاربران گرامی مجله شبانه می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
برای انجام ورزش پیاده روی انتخاب مکان مناسب بسیار مهم است تا فرد بیشترین فایده را از این ورزش کسب کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
آگاه کردن مردم نسبت به اهمیت پرداخت مالیات و آثار زیانبار عدم پرداخت آن در اقتصاد از مهمترین اقدامات سازمان امور مالیاتی در جهت شفاف سازی اقتصادی می باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارآسیایی گفت:خوشحالم در آستانه دهه فجر در جمع مدال آوران ،قهرمانان و مربیان و همینطور مسئولان ورزش کشور حضور دارم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد مبارزه علیه تروریسم اولویت اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۳۲    
قلعه حصار تاجیکستان با سابقه تاریخی و باستانی 3000 ساله به عنوان یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی بجامانده در آسیای مرکزی از فراز و نشیب روزگار و قدمت کهن خود حکایت می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۱    
رقابت های باقیمانده از هفته بیستم لیگ برتر امروز در شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز و مشهد انجام شد تا پرونده این هفته نیز بسته شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۳    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت شهدای القنیطره در مجتمع سیدالشهدا بیروت با اشاره به اینکه مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است تاکید کرد اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۳    
گروهی از محققان ناسا به دنبال کشف حیات فرا زمینی هستند که قدمتی بیش از 13 میلیارد سال دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۳    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لازمه مبارزه جدی با فساد در کشور گفت: عدم رقابتی شدن اقتصاد منجر به فساد می شود و در اولین قدم مبارزه با فساد باید اقتصاد کشور رقابتی شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۰    
یازدهمین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با 15 اثر نمایشی میزبان مخاطبان می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۵۷    
فرماندهی نیروهای مسلح مصر در بیانیه ای از ادامه عملیات مقابله با گروه های مسلح در صحرای سینا خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۱    
برنامه نمایش و رونمایی فیلم های سینمایی سی و سومین جشنواره فجر در برج میلاد منتشر شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تا پایان امسال با 4هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است که این مقدار مربوط به مطالبات فرهنگیان و بخش غیر پرسنلی آن می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۶    
ساعت اجرای مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تغییر کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم امروز ذوب آهن و پرسپولیس کاملا در شرایط رقابتی قرار داشتند که این پیروزی به صود ما کمک کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازهم در فرصتهای از دست رفته گل خوردیم .این طبیعت است حتی در جام ملت ها گل نزنی گل می خوری.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۴    
رسانه های عراقی از اصابت پنج فروند خمپاره به شهر کاظمین خبر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۲    
برآوردهای آماری می تواند تا حدی به والدین با استفاده از علائم مادر باردار و حالات او جنسیت نوزاد آینده آنها را معلوم کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۲    
با 2 تخلف ساخت و ساز غیر مجاز در چالوس برخورد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۲    
اتاق تعاون مرکزی که به نمایندگی بخش تعاونی ایران از اعضای فعال I. C. A بوده، همکاری های خوبی را با این نهاد بین المللی دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۴    
یک مقام مسئول در سفارت آمریکا در مسکو از انتشار خبرهایی در مورد احتمال سفر جان کری به روسیه خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون تلفیق گفت: اخذ مالیات از مردم عاملی برای افزایش فعالیت های داخلی و رفع نیاز داخلی در کشور است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۳    
صرامی گفت: با گذشت دو ماه از ابلاغ آیین نامه پوشش و رفتار حرفه ای دانشجویان، دانشگاه های علوم پزشکی متاسفانه معاونت آموزی همکاری ضعف داشته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۵۱    
سرپرست تیم فوتسال زاگرس خوزستان از مدیران کمیته فوتسال به دلیل بی توجهی به دیدارهای لیگ یک انتقاد کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۵    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصاراالله یمن در مصاحبه ای تاکید کرد آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در امور یمن دخالت می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۵    
شرایط جوی اهواز به لغو پروازها انجتمید تا تیم تهرانی با اتوبوس و امروز صبح به اهواز برسد و میزبان رقابت هم با تعطیلی تمرینات روبه رو شود ام تمام این موضوعات با یک لجبازی بین مسئولان نادیده گرفته شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۸    
یک مقام دیپلماتیک روسیه در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد گفتگوهای رئیس جمهوری روسیه و مشاور امور بین الملل رهبر عالی ایران بر روی تقویت روابط مسکو و تهران تمرکز یافته بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۱    
شبکه المیادین از تسلط نیروهای مردمی بر چند روستای شهر کوبانی در شمال شرق سوریه خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۸    
یکی از راه های سرقت اطلاعات از طریق فلش مموری ها می باشد که با اتصال این فلش مموری ها کلیه اطلاعات کاربر به سرقت و شروع به کپی برداری می کند. با این آموزش دست سارق ها را ببندید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۵    
وقتی که خودرویی در حال عبور از جاده می باشد، یک بز که در حال جنگ با بزی دیگر است، به سمت ماشین حمله کرده و با شاخ خود به جلوی ماشین آسیب وارد می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۵    
بهای نفت امروز جمعه در بازارهای جانی با نوساناتی همراه شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۵:۱۵    
عده ای در "برزیل" قصد عبور دادن یک موتورسیکلت را از تخته ای باریک دارند، اما هنگام عبور از تخته، 2 نفر از آن ها به همراه موتورسیکلت در آب سقوط می کنند.