دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۸:۳۴Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان 20 بهمن 1393 - yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان 30 دی 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 1 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 2 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 3 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 4 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 5 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 6 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 7 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 8 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 9 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 10 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 11 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 12 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 13 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 14 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 15 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 16 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 17 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 18 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 19 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 20 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 21 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 22 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 23 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 24 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 25 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 26 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 27 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 28 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 29 بهمن 1393 باشگاه خبرنگاران جوان 30 بهمن 1393 
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۹    
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد؛ پهپادهای انگلیسی موضع داعش را در غرب عراق مورد هدف قرار دادند .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۳    
خبرگزاری رویترز از درخواست جدید رئیس جمهوری آمریکا از کنگره برای استفاده از نیروی نظامی علیه گروه تروریستی داعش خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۸    
مسرور بارزانی؛ مشاور شورای امنیت منطقه کردستان عراق اعلام کرد راهبرد آمریکا در زمینه مقابله با داعش و نابودی آن باید فعال تر و پویاتر باشد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۶    
بسیاری که دچار دیابت هستند بیشتر از دیگران دچار بیماری های دندان و لثه می شوند و این بدین دلیل است که دیابت به عفونت ها بیشتر پاسخ مثبت می دهد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
نخست وزیر عراق در سخنانی گفت مقابله با داعش حمایت گسترده جامعه جهانی را می طلبد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
دادستان کل کشور گفت: موسسه مالی و اعتباری میزان هیچ ارتباط و وابستگی به قوه قضائیه ندارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۸    
منابع خبری لیبی گزارش دادند؛ داعش امروز به منطقه النوفلیه 60 کیلومتری بندر نفتی السدره رسید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی دولت اردن در سخنانی به سخنان امروز وزیر خارجه سوریه در مورد نقش این کشور در ورود تروریست ها به سوریه واکنش نشان داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۶    
حامد حدادی ملی پوش ایرانی تیم بسکتبال کینگدائو با آمار دبل دبل کمک بزرگی به دومین برد تیم خود در مرحله پلی آف کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۴    
کنفرانس خبری "جنیفر ساکی"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آغاز شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در سخنانی نسبت به دستیابی توافق بین ایران و گروه 1+5 ابراز امیدواری کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
طبق شنیده ها محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، این در حالیست که مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
بیست و یکمین بسته عکس از مجموعه تصاویر دیدنی و جاذبه های گردشگری کشور عزیزمان ایران که در کمپین مردمی Must See Iran منتشر شده را برایتان آماده کرده ایم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است بگویم که از این به بعد هر بازیکنی که بی انضباطی میکند در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۰    
گروه هکرهای ناشناس/ Anonymous با راه اندازی کمپین دیجیتالی بنام #OpISIS صدها حساب کاربری داعشی ها و طرفدارانشان را روی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توئیتر و یوتیوب هک کرده و از کار انداختند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
منابع خبری اعلام کردند؛ تحریم های خصمانه لندن علیه حزب الله تمدید شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
روزهای هفتم و هشتم دورهمی سی و سوم فیلم فجر در حالی پشت سر گذاشته شد که به واسطه ی اعمال استراتژی قابل تقدیر سازمان سینمایی و همچنین کاهش شدید سیاه نمایی و بعضا فحاشی و حاکمیت نظام اسلامی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس فدراسیون ووشو گفت: با انتصاب من به عنوان رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا و آسیای میانه قدرت ایران در منطقه و آسیا بیشتر از قبل شد که این به نفع ما خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۴    
حکمت جمله ای کوتاه اما عمیق است که به فرموده ی مولای متقیان؛ حضرت علی (ع)، گمشده مومن است . مجله شبانه هرشب یکی از حکمت های نهج البلاغه را پیشکش خوانندگان باشگاه شبانه می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
اما موضوعی که بیش از همه در این مصوبه مورد توجه قرار گرفته، موضوع خروج از کشور و دریافت گذرنامه است. بسیاری از کسانی که علاقه مند به پرداخت جریمه هستند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
شب که می شود حوصله ها مانند سایه ماه کوتاه است و کمرنگ. داستانک، قلقلکی کوتاه برای فکر و روحمان است تا در ساعات پایانی شب، لحظات کوتاه امروز را با خواندن جملاتی کوتاه بهتر و بیشتر قدر بدانیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۸    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
نیایش فرصتی است برای پیوند با بی کرانه ها، زمانی است برای یافتن خویشتنِ خویش، عرصه ای است برای عرضۀ مخلوق به خالق. هر شب قطعه ای از تلاش برای این پیوند را پیشکش چشمان شما کاربران عزیز می کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۲    
اوباما در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان عنوان کرد؛ تمدید مذاکرات هسته ای با ایران را مفید نمی دانم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۲    
بر آنیم تا در این مجال، قطعاتی کوتاه و بلند از کتاب وحی را با نگاهی گزیده به تفسیر نور، پیشکش طالبان حق و جوینگان حقیقت کنیم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۶    
برخی نمایندگان عراقی از تاسیس نخستین تیم مسلح مسیحی در عراق برای مشارکت در جنگ با داعش خبر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
کلیدهای زندگی برگزیده هایی است از کتاب مستطاب مفاتیح الحیات نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران عزیز باشگاه شبانه خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
این خودروی دو نفره با سه چرخ دارد که چرخ عقبی به صورت مرکزی بوده و بزرگتر از چرخ های جلو است. بدنه این خودرو بیشتر شبیه به یک مورچه است و با داشتن چرخ های قرمز و زیبا چهره ای جالب به خود گرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
دبیر کل حزب اسلامی کار با ذکر این مطلب که نقش انسان سازی زنان را نمی توان نادیده گرفت گفت: نقشی که زنان ایفا می کنند انسان سازی است ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۸    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: پیشرفت 90 درصدی مترو فرودگاه امام(ره)/در صورت تامین اعتبار این خط کمتر از 5ماه به بهره برداری می رسد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۸    
مهم ترین عناوین خبری گروه فرهنگی که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: نامزدهای بخش سودای سیمرغ معرفی شدند / "دوران عاشقی" ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
نشست نمایندگان وزرای خارجه نرماندی پیرامون یافتن راه حلی برای بحران اوکراین در برلین آغاز شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: گرد و غبار خوزستان 6 نفر را راهی بخش مراقبتهای ویژه کرد/آماده باش مرکز هدایت عملیات و بحران کشور ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال 374 هکتار از زمینهای کرانه باختری ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: بزرگترین مربی هم برای پرسپولیس کارساز نیست/بازیکن میلیاردی یک پنالتی ساده هم نمی تواند گل کند ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: یارانه ای در غالب سود تسهیلات به صنعت تزریق نشده است/واردات خودرو انحصاری نخواهد بود ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: نباید از نقش و تاثیر زنان در تمام مراحل تعیین کننده انقلاب غفلت کنیم ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۳    
سی ان ان گزارش داد؛ مجری ان بی سی نیوز به علت تناقض گویی درباره جنگ عراق، کناره گیری کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۳    
ماموریت هایی فضایی سازمان ناسا نیاز به دریافت هزینه هایی بالا دارد زیرا مقصد این ماموریت ها عجیب ترین پدیده های فضایی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۴    
مجله آمریکایی نشنال اینترست با اشاره به دشواری مهار چین در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی سابق حفظ توان نظامی قدرتمند آمریکا در آسیا را با هدف ارسال پیام به چین برای اهداف آمریکا استراتژیک خواند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۱    
از امروز نسخه فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی 2015 در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت، برای دانلود آن همراه دریچه باشید.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۲    
سران آلمان و آمریکا در کاخ سفید به میان خبرنگاران آمده و به سوالات آنان پاسخ دادند. بحث عمده خبرنگاران با این دو فرد ، بحران اوکراین ، ارسال سلاح تهاجمی به ارتش اوکراین ، ایران ، افغانستان و داعش بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۳    
برخی ناظران بین الملل از سال 2015 به سال اوفول اقتصاد چین یاد می کنند
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد با ابراز ناراحتی به خاطر از دست دادن صالح فروتن برای لیگ حرفه ای گفت: فروتن ACL زانوی خود را جراحی کرده است و تا فصل بعد شرایط بازی ندارد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۷    
محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۳    
دستگاه های هوشمند مخصوص آشپزی می توانند به نگرانی دیرینه افراد برای پخت غذا خاتمه ببخشند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۶    
معلوم نیست اسپانسر های این کار چطور حاضر شده اند روی چنین فیلمی سرمایه گذاری کنند که حتی ممکن است مخاطب را از محیط زیست متنفر کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۰    
باید از هیات داوران این دوره درخواست کرد متر و معیارهایشان را برای داوری آثار اعلام کنند تا لااقل بفهمیم این فهرست عجیب چطوری بسته شده واز میان همین فهرست، براساس چه ملاک هایی عده ای منتخب می شوند؟
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
Data Monitor یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت مصرف ترافیک حجمی اینترنت است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
در بخش جنوب شرقی دریای خزر و شمال شرق شهرستان بهشهر واقع شده است. مساحت آن 68800 هکتار و ارتفاع آن بین 15 تا 28 متر پایین تر از سطح دریای آزاد است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۶    
دو مسوول بلندپایه در اقلیم هلمند افغانستان از هلاکت سرکرده سابق طالبان در حمله هواپیماهای بدون سرنشین غربی خبر دادند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۲    
نوزاد 16 ماهه با حالت خفگی ناشی از بلعیدن یک شی به بیمارستانی از جده منتقل شده و پزشکان را در بهت و حیرت فرو برده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۹    
نشست خبری فیلم مردی که اسب شد به کارگردانی امیرحسین ثقفی لغو شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۹    
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افتتاح نخستین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استاندارد در استان تهران خبر داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۶    
فرستاده سازمان ملل به سوریه در صدر هیئتی وارد دمشق شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۴    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در گفت و گویی مفصل با پایگاه خبری وکس، به تشریح رویکردهای خود در سیاست خارجی آمریکا پرداخت .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
سفیر ایران در کویت در نشستی خبری گفت نگرانی کشورهای حوزه خلیج فارس از تهران بی دلیل است و ما با این کشورها روابط مشترکی داریم.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۱    
وضعیت راه های مواصلاتی کشور در در استان های خراسان رضوی ( محورهای مشهد - چناران و مشهد - تربت جام )، خراسان جنوبی ( محورهای دیهوک، فردوس، بجستان و بشرویه) بارش باران گزارش شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۸    
فریب تخفیف تن ماهی ها را نخورید!، اعلام حکم اغتشاش گران بیمارستان فاطمی اردبیل، یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می کند، رئیس سازمان بدر از حمله تروریستی جان بدر برد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه 15 سال گذشته جزو بهترین عملکردهای اقتصادی دنیا محسوب می شویم ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
پیامک های ارسالی شما بینندگان محترم مجله خبری شبکه یک سیما زین پس به صورت یک خبر هر روز در سایت خبری باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۲    
با مساحتی حدود 3.4 هکتار در محدوده شهرداری منطقه 3 تهران واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است تا به یکی از جاهای دیدنی تهران بدل شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۳    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در گفت و گویی مفصل با پایگاه خبری وکس، به تشریح رویکردهای خود در سیاست خارجی آمریکا پرداخت .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۶    
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ملارد از توانمندی ها و استعدادهای متعدد و متنوع قابل توجهی برخوردار است و لزوم توجه هر چه بیشتر به این ظرفیت ها احساس می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۳    
آب سیاه یا گلوکوما اصطلاحی برای توصیف گروهی از اختلالات چشمی با علت های متفاوت ولی اثری بالینی و مشترک بر روی چشم و بینایی٬ وابسته به فشار نوروپاتی است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۳    
مشهورترین جزیره یخ زده دنیا در حال تغییراتی عجیب است که باعث بهت و حیرت دانشمندان و اعلام هشدار از سوی آنها شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
قبیله های یمنی در حومه صنعا در حمایت از بیانیه قانون اساسی جدید تجمع کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
تیم اتکا گرگان در بازی هفته سیزدهم مقابل پارسه دست به اعتصاب زده و تا به الان بازیکنان هیچ تمرین انجام نداده اند. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت : شرکت سپرده گذاری مرکزی در چاچوب رویکرد غیرکاغذی سازی (dematerialization) تاکید دارد ملاک دارایی هر کد معاملاتی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۰    
فرماندار تاکستان با بیان این خبر گفت: برای خرید شانزده هزار تن کشمش، صد و دوازده میلیارد ریال یارانه دولتی به باغداران تاکستانی پرداخت شده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۷    
کارگردان فیلم جامه دران در نشست خبری عنوان کرد: در دوره ی شمقدری با بهانه های واهی جلوی ساخت این فیلم را گرفتند و می گفتند که این فیلم امنیت ملی را به خطر می اندازد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۴    
هیات ورزش های همگانی استان تهران با همکاری کمیته پینت بال استان مسابقات یکروزه پینت بال برگزار کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
کمیته حمایت از مقاومت فلسطین در پیامی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک گفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۵    
"امل الصداح" همسر اسامه بن لادن فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروریستی القاعده در هوا منفجر شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۲    
بیماری عروق کرونر شایع ترین بیماری است که منجر به نارسایی قلبی می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۹    
با اینکه استقلالی ها انتظار نداشتند مشکل کرار به این زودی حل و فصل شود اما این بازیکن در تمرینات استقلال پس از بازی با پیکان حضور یافت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۷    
مدیرعامل و کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز پس از طی مسیر ایستگاه مترو امام خمینی تا ایستگاه حرم مطهر با حضور در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت اتحادیه اروپا به حمایت از وحدت و تمامیت ارضی لبنان پایبند است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۷    
هیئت ورزش های همگانی استان تهران به مناسبت دهه فجر مسابقات طناب زنی و فریزبی برگزار می کند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۷    
به گزارش پلیس نیویورک معلم یکی از مدارس کودکان استثنایی در نیویورک آمریکا به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
شاخص بورس مسکو در معاملات امروز دوشنبه رشد کرد
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
تصویری که مشاهده خواهید کرد زنی است از خیل همان ملت که با حجاب انقلابی خود در حال تظاهرات است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
در بازی با پیکان قلعه نویی از طالبلو استفاده کرد و این دروازه بان بدون دریافت گل بازی را تمام کرد تا مشکلات مربیان برای انتخاب وی یا فروزان آغاز شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۸    
اگر صادرات مدیریت نشود ، رقابت ناسالم باعث ضربه به ناوگان ملی در دریای خزر می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۳    
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: از 10 سال قبل و با پا به میان گذاشتن شرکت های دانش بنیان، نوآوری در تولید دارو بویژه داروهای بیوتکنولوژیک ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۳    
هافبک مصدووم پرسپولیس گفت: نمی توان تقصیر را برگردن کادر فنی انداخت و همه در نتیجه نگرفتن نقش دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران عصر امروز در دانشکده فنی دانشگاه تهران با موضوع "صدای خیابان انقلاب" برای دانشجویان سخنرانی کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۱    
وزیر خارجه بلاروس در جریان سفر به دمشق با رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفتگو کرد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۱    
با توجه به محرومیت 3 جلسه ای دیگو کاستا، بازگشت سسک فابرگاس به ترکیب چلسی برای رویوایی با تیم اورتون یک خبر خوش محسوب می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
بازیکن روسیه ای در صورت عملکرد خوب در تست فنی استقلالی می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۲    
بیماری نادر که باعث فلج شدن یک دختر شده بود سرانجام در اثر تمرین او از بین رفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
تاریخ مستند ورزش ایران امشب با حضور ناطق نوری در برنامه ژرفا مرور می شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۳    
مردم مکزیک به اعطای مجوز مجدد برای گاوبازی دست به اعتراض زدند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۳    
بازیکن چپ پای دهه 60 و نام آشنای فوتبال ایران که سال ها با پیراهن پرسپولیس به میدن می رفت و نماد تعصب در این تیم بود این روزها بر روی تخت بیمارستان است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۷    
حجت الله ایوبی رییس سازمان سنمایی پس از تماشای فیلم محمد رسول الله گفت: فیلم محمد رسول الله درخشان بود و انتظاراتی که همه از این فیلم داشتند برآورده شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۷    
نمای بیرونی و درونی این ساختمان داری نوعی نظم است که ظاهر سازه را شبیه به کاغذی مچاله شده کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۷    
ستاره والیبال ایران با قهرمان ایرانی پاتیناژ عکس یادگاری گرفت.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۴    
هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی بعد از ظهر امروز با حضور در بیمارستان 15 خرداد با سجاد ندری ملی پوش هندبال کشورمان که از اتاق عمل بیرون آمده بود ملاقات کرد.