یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۳۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 16 اردیبهشت 1403 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 مرداد 1398 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1402 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1403 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۷    
در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی علوم وفنون هسته ای، نمایشگاهی از آخرین دستاورد های صنعت هسته ای در اصفهان برپا شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۲    
نشست تخصصی معاونین فرهنگی حوزه های علمیه تهران با موضوع وضعیت سنجی فعالیت های فرهنگی تبلیغی برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی فارس گفت: استفاده از آمبولانس توسط یک بلاگر برای ساخت کلیپ در شیراز غیر قانونی بوده است و از مراجع قضایی پیگیر برخورد با او هستیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۷    
مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به عنوان یکی از سه برگزیده مسابقه هنری عکس سال کانون در کشور معرفی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۷    
مدیرعامل مؤسسه راهبرد های بازنشستگی با اشاره به انجام پژوهش های کامل در مورد افزایش سن بازنشستگی توضیحاتی در مورد مساله مردمی سازی صندوق های بازنشستگی ارائه داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته سی و هفتم، 50 هزار و 368 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر به میزان 7 هزار و 197 تُن آسفالت شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: خصوصیت و فضیلت های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
در جریان سفر رییس کل دادگستری استان فارس به شهرستان فسا یک کشتارگاه صنعتی طیور که از 4 سال قبل فعالیت آن متوقف شده بود با حمایت قضایی به چرخه تولید بازگشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۳    
شبکه الجزیره در گزارشی چشم انداز انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا و رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ متاثر از بحران ها و چالش های بسیار توصیف کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۵:۳۳    
استاندار اردبیل با اشاره به اقدام های انجام شده از زمان آغاز دوره خدمت دولت سیزدهم، تکمیل زنجیره های تولید در حوزه های مختلف را محور توسعه این استان عنوان کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۸    
شبکه الجزیره در پی حکم کابینه صهیونیستی مبنی بر مسدود شدن این شبکه در اراضی اشغالی و مصادره تجهیزات آن، اعلام کرد این اقدام جنایتکارانه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با ارائه رسید جعلی بانکی اقدام به خرید احشام در یکی شهرستان های استان کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
رئیس پلیس فتا استان سمنان از عودت وجه 800 میلیون ریالی شهروندی که از یک فروشنده دوره گرد خرید کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی از افزایش 200 میلیون دلاری دارایی های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی ها ارزی نسبت به فروش آن است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 128 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که تمامی آن ها بدون منابع مالی متقاضی و بانک ها در حال انجام است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
رئیس جمهور چین در سفر به پاریس تاکید کرد روابط فرانسه با این کشور نمونه ای برای دیگر کشورهاست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۳    
صهیونیست ها بعد از ناکامی در غزه تلاش دارند از طریق مذاکره با طرف های لبنانی با واسطه گری فرانسه، از فشار نبرد در جبهه شمالی بکاهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۸    
آکسیوس گزارش داد آمریکا برای اولین بار پس از 7 اکتبر یک محموله مهمات نظامی به رژیم صهیونیستی را تعلیق کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۸    
رسانه های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در رتبه بندی تایمز 2024 در میان بیش از دوهزار دانشگاه جامع، علوم پزشکی، صنعتی، پیام نور، علمی و کاربردی و غیرانتفاعی کشور موفق به کسب رتبه پانزدهم شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
مولوی عبدالکبیر روابط طالبان و مسکو را مهم و دوستانه خوانده و از سرمایه گذاران روسی خواست تا در افغانستان سرمایه گذاری کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۸    
حجاب دستوری در دین مبین اسلام است و برای حفظ مقام و جایگاه زن در جامعه بر آن تأکید شده است. حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
فیلم کوتاه "ژاو" به کارگردانی مسعود مشعوف و تهیه کنندگی سیدحسین میرداماد به هفتمین فستیوال هنر های فراگیر اسپانیا راه یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
طرح ارئه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان در حال اجراست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
معاون استاندار گیلان گفت: در حادثه آتش سوزی منطقه امامزاده ابراهیم شفت 389 واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان تخریب کامل شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۸    
عین الهی ضمن تاکید بر برقراری درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مراکز درمانی دولتی، آخرین وضعیت درمان و تولید داروی ایرانی بیماران SMA را تشریح کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1403 در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بیش از 600 اثر از 100 هنرمند ایرانی در نمایشگاه بین المللی هنر دبی، به نمایش درآمد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: 25 اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز های الکترونیکی صنفی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان از صدور پروانه بهره برداری برای 2 هزار و 438 طرح با سرمایه گذاری 118 هزار و 760 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ساخت نیروگاه خورشیدی با هدف توسعه زیرساخت های منطقه آزاد چابهار و بهینه سازی و مدیریت انرژی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
سرویس های امنیتی یمن توانستند نقشه های جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
آمریکا همزمان با حملات هوایی به الحدیده، صعده و صنعا برای حمایت از رژیم صهیونیستی، پروژه ای سیاسی - امنیتی برای تضعیف دولت نجات ملی یمن را به اجرادرآورده تا بار دیگر آتش جنگ داخلی در این کشور را شعله ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
انتشارات انقلاب اسلامی با 207 عنوان کتاب شامل 40 عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
معاون وزیر اقتصاد در تشریح روش های تامین مالی برای تحقق جهش تولید، گفت: شورای تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد برای این منظور تشکیل شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۳    
در حالی که حمله خشونت بار به چندین سیاستمدار بلند پایه در آلمان در عرض چند روز جامعه سیاسی در این کشور را در شوک فروبرده است آمارها از افزایش چشمگیر حملات به سیاستمداران در سال های اخیر خبر می دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: مهارت آموزی دانش آموزان علاوه بر آماده کردن آنان برای ورود به بازار کار، زمینه تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور را فراهم می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
معاون اقتصادی استاندار کرمان از بازگشایی شهرک صنعتی زرند خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
آبی های لندن در یک بازی خانگی از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، قاطعانه به برتری رسیدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۳    
فعالان بخش خصوصی در نشست کمیسیون مدیریت واردات و بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی از بخشنامه اخیر بانک مرکزی مبنی بر تعیین تکلیف واردکنندگانی که در 2 سال گذشته با ارز ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
درحالیکه فرانسه اعزام نیرو به اوکراین را منکر می شود، یک مقام سابق آمریکایی فاش کرد پاریس مدت ها قبل به اوکراین اعزام کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
انتخابات داخلی حزب بعث سوریه حکایت از تغییر در ساختار سیاسی این کشور دارد. اغلب 125 عضو وارد شده به کمیته مرکزی حزب بعث را نیروهای جوان و چهره های نوظهور تشکیل می دهند و تنها 15 درصد از کادرهای سابق ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی این سازمان برای واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه ساز و صدور مجوز ساخت خبر داد و گفت: حوزه آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده ایم برای 7500 فارغ التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
جشنواره فرهنگی هنری اشکواره حسینی با شروع به کار دبیرخانه آن به میزبانی آمل به دور هفتم رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران در مسجد سیدعزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد، لغو معافیت مالیاتی به صندوق های سرمایه گذاری ثابت ضربه وارد می کند و نتیجه آن خارج شدن سرمایه های مردم از این صندوق ها است .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
در شرایطی که ورزشگاه های میزبان بازی های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر با ره یافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
معاون سازمان انرژی اتمی اعلام کرد نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای از 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۸    
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس اعلام کرد: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری مبلغی معادل 500 میلیارد تومان به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تداوم بیمه رایگان دهک های اول تا پنجم درآمدی گفت: در سال 1403 دهک های 6 تا 9 نیز از تخفیف برخوردار خواهند شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
یکی از شرایط زمینه ای مهم در زمینه مشارکت سیاسی زنان ساختار نابرابر و مردسالاری در حوزه کنشگری سیاسی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی این سپاه گفت: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۳    
ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
مدیر دفتر نظارت و تهیه طرح های جهاد روستایی گفت: در سال گذشته بیش از 6 میلیون سند مالکیت روستایی با مشارکت مردم صادر شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی بر پایه خلیج فارس این سند تنظیم شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
آینده جنگ اوکراین ارتباط مستقیم با انتخابات آمریکا و روی کار آمدن دموکرات ها و یا جمهوری خواهان دارد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۸    
عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره مسائل مربوط به انتخاب جانشین توماس توخل صحبت کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس انجمن هسته ای کشور با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای به صورت بین المللی در کشور از 17 اردیبهشت گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
نتایج فاجعه بار حزب محافظه کار انگلیس در انتخابات محلی اخیر که منجر به از دست رفتن بسیاری از کرسی های این حزب در مناطق مختلف شد شرایط دشوارتری را برای ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور ایجاد کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان درباره نظم بخشی به تردد موتورسیکلت ها به عنوان اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و ساماندهی سگ های ولگرد صحبت شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
کوروش زارعی در نشست خبری جشنواره تئاتر بچه های مسجد گفت: یکی از دلایلی که نوجوانان ما از مسجد فراری شدند به خاطر کج سلیقگی هایی است که در مسجد رخ می دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
بانوان هنرجوی کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان، از امروز به مدت یک هفته آثار خود را در نخستین نمایشگاه تخصصی درمعرض نمایش علاقه مندان قرار می دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۳    
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: 25 درصد هیئت های تجاری بازدید کننده از غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو در حوزه گوهر سنگ استان درخواست هوایی داشتند
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۳    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گزارشی از دستاوردهای خراسان جنوبی از حضور در نمایشگاه توانمندی های ایران در تهران(اکسپو 2024 ) ارائه کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: تلاش داریم موانع پیش رو در زمینه مبادلات ایران و عراق را حل و فصل و نقشه راه تجارت را تدوین کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۸    
بدون شک تعاونی ها یکی از الگوهای مطلوب رشد تولید با مشارکت مردم هستند. با ایجاد هماهنگی در فرایندهای تولید و توزیع، تعاونی ها می توانند به بهره وری بیشتری در استفاده از منابع و کاهش هزینه ها کمک کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۳    
کریمی گفت: حضور رافائل گروسی در اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای ایران در اصفهان، مهر تاییدی بر حمایت آژانس بین المللی انرژی اتمی از مجموعه های علمی کشورمان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۸    
کابینه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جلسه خود با بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از پرداخت حق بیمه اجتماعی دو هزار و 197 زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد در ماه آوریل بیش از 76 میلیون دلار کمک های مالی را جمع آوری کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
یک نشریه آلمانی در مطلبی به بررسی اهداف سفر چند روزه رئیس جمهور چین به اروپا بعد از پنج سال پرداخته و موضع گیری های تند وی علیه اتحادیه اروپا و ناتو در جریان این سفر را پیش بینی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
بنابر اعلام مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت از حقوق سرمایه گذاران فرهنگی، از اهداف راه اندازی این سامانه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی منصوب کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که با ترفند طعمه های خود را به درگاه های جعلی بانک هدایت کرده و اطلاعات بانکی کاربران را به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران تاکید کرد: 23 سند در حوزه های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
هفته نامه اشپیگل با استناد به اظهارات فرمانده یونانی عملیات اتحادیه اروپا در دریای سرخ گزارش داد که این ماموریت با توجه به کمبود تجهیزات دیگر نمی تواند به تعهدات خود عمل کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
یک رسانه لبنانی متن سند پیشنهادی فرانسه برای آتش بس در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی که در راستای تلاش غرب و آمریکا برای نجات صهیونیست ها در شمال اراضی اشغالی و متوقف کردن عملیات های مقاومت لبنان است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
یک رسانه آلمانی با استناد به یک سری تحقیقات انجام شده از یک شکاف امنیتی جدید و نشت داده های محرمانه ارتش آلمان در اینترنت خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
جزئیات برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشریح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم در دو بخش مجازی و حضوری از نوزدهم روز چهارشنبه تا روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
بررسی شعارهای سال نشان می دهد در 17 سال گذشته 16 سال با محور مستقیم در اقتصاد همراه بوده و همین موضوع حاکی از آن است که ایران از نظر جایگاه اقتصاد هنوز به نقطه مطلوب نرسیده و نیازمند کار اساسی بیشتر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در راستای یکپارچگی سازمانی، شفافیت حداکثری، نظارت هوشمند و انضباط مدیریتی به عنوان یکی از مطالبات و خواسته های فرهنگیان ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمان جلسه رفع موانع تولید در واگن سازی زرند برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
ساعاتی از شبانه روز که مصرف انرژی الکتریکی به اوج خود می رسد را ساعات اوج مصرف می نامند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس شورای شهر تهران گفت: قراردادهای شهردار تهران در چین محرمانه بوده و انتشار آن مشکل امنیتی دارد. این قراردادها زیر نظر متخصصین وزارت امور خارجه و بانک مرکزی منعقد شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به وارد آمدن خساراتی نظیر، آبگرفتگی، خوابیدگی، ریزش خوشه و شکستن دانه بر اثر بارش تگرک به 145 هزار هکتار از محصولات کشاورزی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
در کشورهای توسعه یافته، برخی کارخانه ها و شرکت های بزرگ که فعالیت اقتصادی انجام می دهند بخشی از پروسه تولید در کارخانه ها را به خانه ها منتقل می کنند و درصد زیادی از مشاغل بزرگ در کشورهای پیشرفته به ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
معاون اقتصادی استاندار کرمان، گفت: با وجودی که شرکت های بزرگ استان را موظف کردیم تا نیازهای خود را داخل استان کرمان تامین کنند اما این کار را نمی کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی از یک میلیون و 469 هزار و 875 متقاضی واجد شرایط برای دریافت ودیعه مسکن تنها 445 هزار و 68 نفر وام دریافت کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
جای گرفتن زلنسکی و دیگر مقامات کی یف در فهرست افراد تحت تعقیب در روسیه، اشاره به لزوم واگذاری برخی مناطق اوکراین به روسیه برای صلح ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
معاون اشتغال وزارت کار گفت: برای امسال ایجاد یک میلیون و 44هزار شغل را در نظر گرفته ایم که به همه استانداران ابلاغ شده است و امسال برای اولین بار 25درصد از این میزان به فارغ التحصیلان اختصاص می یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۱    
سازمان امور مالیاتی حدود 1000 میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد.
  • ۱