یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۵:۱۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 21 اردیبهشت 1403 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 مرداد 1398 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1401 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1402 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1403 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
با امضای تفاهم نامه های راهبردی، سامانه هوشمند سوخت کشور با سخت افزار و نرم افزارهای بومی با مشارکت بانک ملت نوسازی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
بانک ملی ایران به دنبال امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با هدف خدمت رسانی بیشتر به آحاد اجتماع سرمایه گذار هوشمند سازی جایگاه های عرضه سوخت کشور شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به اقدام توهین آمیز نماینده رژیم صهیونیستی به منشور ملل متحد اعلام کرد که وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۲    
صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار داد که روند ایجاد بلوک های اقتصادی غربی به رهبری ایالات متحده و همچنین بلوک های همسو با چین، همکاری تجاری و رشد کلی اقتصاد جهانی را تهدید می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۷    
نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: کاروان زیرسایه خورشید غبار از دل ها می زداید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۲    
قشرهای مختلف مردم یمن امروز جمعه نیز همانند هفته های گذشته در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن در شهرهای مختلف تظاهرات باشکوهی برگزار کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
وزیر بازرگانی آمریکا در مورد عواقب وخیم اقتصادی حمله احتمالی چین به تایوان و به دست گرفتن کنترل شرکت سازنده تراشه های تی اس ام سی TSMC شدیداً ابراز نگرانی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
مهمترین پیامدی پاسخ سخت جمهوری اسلامی بر رژیم صهیونیستی، اثر بلند مدتی است که این حمله بر نظام محاسبه هزینه و فایده دشمنان ایران گذاشت و موجب شد تصویر افکار عمومی و اندیشه ملت ها دچار تحول شود و ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر بیش از هشت هزار کارگر بیمه شده جدید به مجموع کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل افزوده شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۲    
منابع خبری از رای مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عضویت کامل فلسطین در این نهاد بین المللی خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۲    
همزمان با آغاز مرحله چهارم تشدید تنش نیروهای مسلح یمن با رژیم صهیونیستی، دستگاه های اطلاعاتی یمن از شناسایی و دستگیری یک شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی که مسئولیت جمع آوری اطلاعات از توان موشکی و پهپادی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه قم گفت: امت اسلام از این دولت هایی که در برابر صهیونیست خاموش هستند نمی گذرد؛ روزی ملت اسلام حساب شما را خواهد کشید و مزد شما خائنان به اسلام را خواهد داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) نگران سلامتی شرکت کنندگان در بازی های جهانی دوستی در روسیه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز جمعه گفت که در حال حاضر 200 هزار فلسطینی از منطقه رفح به سمت شمال کوچ داده شده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۷    
به دستور اردوغان، چندین نظرسنجی و تحقیق می دانی برای فهم دلایل شکستن انتخاباتی اخیر حزب حاکم انجام ده و نتیجه مشترک همه آن ها این است: کاهش محبوبیت و جایگاه اجتماعی به خاطر دور شدن از مردم .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه موقت قزوین، گفت: رهبری فرمودند کلید حل مشکلات اقتصادی حضور مردم است، مردم سهامدار شوند و مالک و قدرت پیدا می کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
نایب رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دعوت نامه حضور در یورو 2024 از سوی یوفا را نپذیرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
معاون فرهنگی هنری سپاه استان بوشهر گفت: همزمان با دهه کرامت جشنواره خواهر برادری در بیش از 20 نقطه استان بوشهر برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حادثه طوفان الاقصی در شرایط کنونی اندیشه روبه زوال لیبرالیسم را به ته چاه نابودی کشیده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
هافبک آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت جدیدش ممکن است شانس همراهی ژرمن ها در یورو 2024 را از دست بدهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
یک نشریه غربی به شرایط وخیم حزب محافظه کار انگلیس و دومینوی رویگردانی اعضاء این حزب از آن در آستانه انتخابات عمومی پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه موقت شیراز، گفت: شیراز قطعا به واسطه وجود مقدس احمد بن موسی (ع) پایگاهی است برای تولید فرهنگ دینی در کشور که انشاالله همه دست به دست هم دهیم این جایگاه با عظمت سومین حرم اهل بیت را ارتقا ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران که در گفت وگو با شبکه الجزیره مطرح شده بود، واکنش نشان داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه رشد تولید را محور رفع مشکلات و پیشرفت اقتصادی می دانیم، گفت: با تلاش های شبانه روزی حدود 9 هزار واحد تولیدی راکد را احیا کرده ایم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
نشریه نیوزویک آمریکا با وجود اذعان به نتایج نظرسنجی اخیر خود درباره وضعیت اقتصاد این کشور مدعی شد که این نظرات برخلاف صحبت کارشناسان آمریکایی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
نمایشگاه نقش نگاره رویا در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور چین در سفری به مجارستان در بیانیه ای مشترک با نخست وزیر این کشور از توافق طرفین برای مشارکت استراتژیک جامع خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
چالش هایی از قبیل خروج سرمایه و سهم پایین بورس در تامین مالی اقتصاد؛ تردیدی باقی نمی گذارد که مشارکت مردم برای جهش تولید یک ضرورت غیر قابل انکار است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۲    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که با مصادره دارایی های بلوکه شده روسیه به منظور ادامه تامین بودجه اوکراین و تسلیح ارتش این کشور موافقت کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی در سی و سومین یادواره شهدای فردو در قم گفت: کیفیت آب سنگین جمهوری اسلامی ایران در صدر آب سنگین های تولیدی دنیا قرار داشته و کشورهای محدودی هستند که امکان تولید آن را دارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۷    
وزیر امور خارجه انگلیس از کشورهای عضو ناتو خواست تا بودجه نظامی خود را فراتر از هدف این ائتلاف نظامی و به 2.5 درصد تولید ناخالص ملی افزایش دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور کشور فرانسه درباره ستاره خط حمله پاری سن ژرمن که در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد، درخواست مهمی از مدیران تیم بعدی او داشته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور گفت: آمارها و شاخص های اقتصادی نشان می دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر دفاع آلمان در جریان سفر به آمریکا از تحویل سه موشک انداز هیمارس به اوکراین که از آمریکا خریداری می کند خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
به گزارش معاون رئیس مرکز آشتی نیروهای متخاصم در سوریه، پلیس نظامی روسیه از حرکت کاروانی از نیروهای ائتلاف آمریکایی متشکل از 6 خودروی جنگی برادلی و دو وانت حامل تجهیزات در استان حسکه سوریه جلوگیری کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
مرجع تقلید شیعیان در دیدار با آیت الله رئیسی گفت: امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می گذارید مردم از گرانی و سختی زندگی می گویند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت برنامه مجلس دوازدهم قرار دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
با حضور مقام های رسمی ایران و آذربایجان بزودی سد قیز قلعه سی افتتاح می شود و با افتتاح آن، سد خداآفرین نیز به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
سازمان بسیج دانش آموزی 5 برنامه برای روز دختر دارد و دهکده فرهنگی هنری پرنیان در پارک های بانوان یکی از برنامه ها است که در فصل تابستان هم ادامه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۷    
تلاش اروپا برای کنترل بیشتر تحریم های ضدروسی، اعتراف نخست وزیر لهستان به حضور نظامیان ناتو در اوکراین، واکنش مسکو به این مسئله و سخنان دبیرکل ناتو مبنی بر اینکه کی یف اصلاً درخواست اعزام نیرو نکرده ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: تمدن ایرانی ذیل امامت و ولایت شکل گرفته و شکوه این تمدن در خانواده مستحکم و فرزندان سالم و آگاه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای کوبایی خود، روابط دو کشور را مبتنی بر دوستی و احترام متقابل خواند و همتای کوبایی او نیز گفت: مسکو همواره می تواند روی حمایت هاوانا در شرایط تهدیدهای غرب حساب کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
روسای جمهور روسیه و بلاروس از آمادگی وزارت دفاع دو کشور برای برگزاری رزمایش مشترکی با استفاده از سلاح های هسته ای غیراستراتژیک خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور در ادامه برنامه های خود در سفر به شهر قم با اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.30 درصد افزایش به 2353 دلار و 48 سنت رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
دستیار معاون علمی رییس جمهور در پاسخ به سوال تسنیم درباره تعدد مراکز و اسناد در حوزه هوش مصنوعی در دستگاه ها گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
طرحی که در کشور تحت عنوان کشاورزی قراردادی اجرا می شود در واقع هنوز در حد خرید توافقی است، زیرا در کشاورزی قراردادی باید قبل از آغاز کشت، کلیه الزمات تولید از جلمه بذر، کود، سم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۰۱    
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن اذعان به تلفات گسترده این رژیم، بار دیگر بر یورش زمینی به رفح تأمید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۵۲    
تیم های بایرلورکوزن آلمان و آتالانتا ایتالیا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ اروپا را به دست آوردند.