دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۳

سرمربی الجیش: آمده بودیم نفت را شکست دهیم/ آن طور که باید در تهران ظاهر ...

سرمربی تیم الجیش قطر می گوید تیمش برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تهران آمده بود اما با وجود تلاش بازیکنانش در مقابل نفت شکست خوردند. به گزارش ایسنا، صبری لاموشی در نشست خبری پس از دیدار تیم های نفت ایران و الجیش قطر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید اظهار کرد: به تیم نفت تبریک می گویم بابت پیروزی که در این دیدار به دست آوردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)