چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دکتر من ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۸

اول تأسیس، بعد مجوز!

سیدامیر محسن ضیایی، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: اجازه نمی دهیم با آموزشهای پزشکی غیراستاندارد، سلامت مردم به خطر بیفتد. دانشگاه آزاد اول واحد پزشکی تأسیس می کند، بعد دنبال مجوز می آید، با این رویه مخالف هستیم و جلوی این نوع اقدامها را می گیریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)