چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۱

ضرورت افزایش اعتبارات حوزه پژوهش

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به اختصاص بودجه به تحقیق و پژوهش، گفت: درشرایطی که برخی کشورها 2 تا 4 درصد از بودجه وزراتخانه علوم خود را به موضوعات پژوهشی اختصاص می دهند این رقم در ایران کمتر از نیم درصد است. عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)