پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۴

مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در شیراز پلمب شد

شیراز- ایرنا - نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با همکاری این کمیسیون و اداره دندانپزشکی این دانشگاه، یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در شیراز پلمب و متصدی آن به مراجع قضایی معرفی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)