سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴

کاروان پرسپولیس وارد تهران شد/ سرخپوشان به قرنطینه رفتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری متمرکز بازی های گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا در کشور هند راهی ایران شد تا صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شود. اعضای این تیم که با پرواز چارتر خود به ایران بازگشتند به محض ورود به فرودگاه امام مورد ارزیابی پزشکی جهت جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا قرار گرفتند. بازیکنان، اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات این تیم با دو دستگاه اتوبوس راهی هتل آکادمی شدند تا قرنطینه یک هفته ای خود را در آنجا سپری کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)