چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۷

997 نفر معلم در آذربایجان غربی بازنشسته شده اند

ابراهیم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 997 نفر معلم در آذربایجان غربی بازنشسته شده اند که در این میان به دلیل نیازی که وجود داشت 556 نفر از آنها مدد پس از بازنشستگی با آموزش و پرورش همکاری دارند. وی با بیان اینکه امسال 17 هزار ساعت تدریس به کمک نیروهای حق التدریس در استان انجام می شود، اعلام کرد: در صورت موفقیت، می توانیم برای سال آینده نیز از نیروهای حق التدریس در امر آموزش بهره بگیریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)