پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۴:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۱

نقدی بر فیلم زیر نور کم ؛ چه کسی امید را کشت؟

فیلم های روانشناسانه آن طور که باید و شاید در سینمای ایران جایگاهی به دست نیاورده اند، چون فیلم های درامی که بر پایه المان های روانشناختی بتوانند به شکل اصولی هم ضرباهنگ و ریتم لازمه را داشته و هم کنش داستانی ساختار یافته ای را در راستای ابراز دنیای درونی شخصیت ها تعریف کرده باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)