سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۹

بازگشایی سفارت عربستان در بغداد پس از 25 سال

رسانه های رسمی عربستان می گویند که هیاتی در هفته آینده به عراق سفر خواهد کرد تا پس از 25 سال، مقدمات بازگشایی سفارتخانه این کشور در بغداد را فراهم کند. عربستان می گوید همچنین یک کنسولگری در اربیل دایر خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های رسمی عربستان سعودی، این کشور قصد دارد پس از 25 سال سفارت خود را در بغداد بازگشایی کند. عربستان در سال 1990 و در پی حمله صدام حسین، رئیس جمهور وقت عراق به کویت، سفارت خود را تعطیل کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط