دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۷

فرمانداران مازندران برای دوره پساتحریم آماده باشند

به گزارش بی باک، مهر نوشت: ربیع فلاح جلودار عصر شنبه در شورای اداری استان در نوشهر افزود: موفقیت و پیروزی در پی ام دی یک پیروزی و انقلاب بزرگ بود و دشمنان با تحریم های ظالمانه همه بخش های کشور را فلج کرده بودند. وی اظهار داشت: دشمنان در 12 سال گذشته با اتهامات واهی و بی اساس انرژی هسته ای ایران را زیر سؤال بردند ولی در سایه وحدت و همدلی و تدبیر دولت تدبیر و امید به زودی تحریم های ظالمانه پایان خواهد یافت و امروز جمهوری اسلامی یکی از کشورهای مقتدر و منحصربه فرد است که بسیاری از کشورها علاقه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)