دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۵

ماجرای سفر عادل فردوسی پور به خوزستان

عادل فردوسی پور مجری برنامه نود به خوزستان می رود تا در حاشیه یک رویداد سینمایی،هم در جمع دانشجویان حاضر شود و هم فوتبال بازی کند. به گزارش روابط عمومی نخستین فیلم های علمی اهواز، این سفر در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم های علمی اهواز صورت می گیرد که یکی از بخش های جنبی آن " سینما فوتبال " نام گرفته است. این گزارشگر فوتبال اول به اهواز می رود و در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز حضور پیدا می کند تا یک نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان داشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط