چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۰

باشگاه پرسپولیس تکذیب کرد/ هیچ برنامه ای برای آمدن قطبی نداریم

مسئولان باشگاه پرسپولیس حضور قطبی در ایران را رد کردند. مدیر روابط بین الملل پرسپولیس در گفت و گو با کاپ در خصوص شایعه آمدن قطبی و دنیزلی به ایران اظهار داشت: من تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، می گویم باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه ای برای آمدن قطبی یا هر گزینه دیگری نداشته و ندارد و نمی دانم این شایعات را از کجا پیدا می شود. البته این شایعاتی است که از بیرون اتفاق می افتد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط