چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۹

جنگنده های صهیونیستی باز هم حریم هوایی لبنان را نقض کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، رسانه های لبنانی از نقض حریم هوایی کشورشان توسط هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند. وبگاه خبری المنار به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی قبل از ظهر یکشنبه (امروز) در آسمان مناطق جنوبی، بقاع و بیروت به گشت زنی پرداختند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط