دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹

3 شرکت بازاریابی در کرمانشاه پلمپ شد

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از پلمپ 3 شرکت بازاریابی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد رستمی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اطلاع اداره اماکن عمومی از فعالیت چند شرکت بازاریابی فاقد مجوز ، بررسی موضوع به صورت ویژه درستور کار پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از این شرکت ها بازدید و پس از اطمینان از غیر قانونی بودن فعالیت آنها، این واحدها توسط اداره اماکن پلمپ و از ادامه کار آنها جلوگیری شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط