چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۲

افزایش فشار گاز ارسالی به تهران و شهرهای مرکزی ایران تا 2 ماه آینده

خبرگزاری تسنیم: مجری طرح های ایستگاههای تقویت فشار گاز شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات تقویت فشار گاز پل کله تا پایان بهمن ماه و تأسیسات تقویت فشار دهق تا پایان دی ماه وارد مدار بهره برداری شده و موجب افزایش فشار گاز انتقالی از خط چهارم سراسری می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)