پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۸

باباصفری: از گروه مان صعود کنیم، گل کاشته ایم

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: نباید توقع بیجا داشته باشیم و اگر در اولین حضورمان در جام جهانی در جمع 16 تیم حاضر شویم، گل کاشته ایم. محسن باباصفری در گفت وگو با تسنیم در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی هندبال گفت: به دلیل همزمانی با تعطیلات کریسمس و همچنین در پیش بودن جام جهانی قطر، لیگ مجارستان که من در آن حضور دارم تعطیل شد و در جمع اردونشینان حاضر شدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)