سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۰

فرماندار دزفول خواستار برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی شد

فرماندار ویژه دزفول ، با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان بهداشتی گفت: اهمال و سهل انگاری در مسایل بهداشتی قابل گذشت نیست. حبیب الله آصفی روز سه شنبه در نهمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول افزود:بهداشت و سلامت جامعه ، با اهمال و سهل انگاری به مخاطره می افتد. وی در ادامه با تاکید بر دفن بهداشتی زباله های عفونی مطب پزشکان افزود: پسماند عفونی مطب پزشکان و مراکز درمانی دزفول باید با رعایت دقیق اصول بهداشتی ،بی خطر سازی و دفن شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط