سایر منابع:
سایر خبرها
هلال احمر خدمت به اقشار مختلف مردم را اثبات کرده است
به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید مهدی طلایی مقدم در نشستی با دکتر حمید پارسائیان ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر در خصوص مسائل و مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان بافق به گفتگو پرداخت و اظهار داشت : پایه و اساس خلق انسان لطف و محبت است و تجلی عشق و محبت در خدمت به انسانهاست. سید مهدی طلایی مقدم افزود: در این راستا جوانان برومند و اعضای جمعیت هلال احمر در موارد متعدد، خدمت به
نشست بررسی مشکلات مجتمع معدنی صنعت آهن و فولاد بافق(فولاد ابویی) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ نشست بررسی مشکلات مجتمع معدنی صنعت آهن و فولاد بافق( فولاد ابویی) با حضور امام جمعه ، فرماندار بافق ، برخی از اعضای شورای شهر، ابویی مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد بافق در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در ابتدای این نشست مدیرعامل مجتمع معدنی صنعت آهن و فولاد بافق با ارائه گزارش مفصلی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته از ابتدای احداث این مجتمع تاکنون پرداخت و گفت: طرح احداث مجتمع معدنی صنعت آهن و فولاد بافق از سال 90 به بخش خصوصی واگذار شده است که کارخانه نورد میلگرد آن تاکنون بیش از 95 درصد پشرفت فیزیکی داشته است. "سید محسن ابویی" در ادامه با اشاره به اینکه زیرساخت های چرخه کامل تولید فولاد در این طرح دیده شده است افزود: دراین طرح تمامی زیرساخت های لازم مراحل چرخه تولید فولاد پیش بینی شده است از جمله احداث و راه اندازی 12 کیلومتر خط انتقال برق با ظرفیت 170 مگاوات، نصب 5 ترانس و پست داخلی برق و همچنین ایجاد کارخانه آهک پزی و کارخانه اکسیژن که در حال انجام می باشد. وی در ادامه به بیان مشکلات پیش آمده در اجرای این طرح پرداخت و افزود: کاهش ظرفیت تولید گندله این پروژه، اجرای این طرح را با مشکل روبرو ساخته است و با وجود این کاهش ظرفیت اجرای این طرح هیچگونه توجیه و صرفه اقتصادی ندارد. وی در پایان ضمن اشاره به پیگیری های مستمر استاندار محترم استان یزد و همچنین جوکار نماینده مردم استان و دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تداوم پیگیری ها تا حصول نتیجه نهایی شد. فرماندار بافق درادامه این نشست با اشاره به اینکه تاکنون بازدید های متعددی از این مجتمع صورت گرفته است افزود: طی بازدید هایی متعددی که از این مجموعه صورت گرفت خوشبختانه روند احداث این طرح تاکنون طبق برنامه زمان بندی انجام شده است و از روند مناسبی برخوردار بوده است. "سید مهدی طلایی مقدم " در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات به وجود آمده برای طرح فولاد بافق (ابویی) گفت : خوشبختانه هماهنگی و هم صدایی در سطح مسئولان استان و شهرستان بوجود آمده است بویژه در سطح استان که استاندار محترم شخصا پیگیری رفع مشکلات این طرح را بر عهده گرفته است. وی با تاکید بر اینکه احداث و تکمیل صنایع جوارمعدنی در بافق یکی از چهار برنامه اساسی در توسعه شهرستان می باشد ، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موارد در بحث صنایع جوار معدنی احداث کارخانه فولاد می باشد که خوشبختانه در سال های اخیر از سوی بخش خصوصی در بافق در حال انجام است که همه مسئولان باید با تعامل و وحدت همراه با حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه حاشیه سازی تا تحقق و انجام کامل این طرح ، حمایت و مساعدت لازم را از این بخش داشته باشند. طلایی مقدم در پایان خواستار بازدید اعضا جلسه و خبرنگاران شهرستان از اقدامات صورت گرفته در مجتمع آهن و فولاد بافق شد تا از نزدیک شاهد روند احداث و پیشرفت کار این مجموعه قرار گیرند و همچنین اظهار امیدواری کرد با فراهم شدن زمینه بازدید مسئولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به ویژه ابویی معاون طرح و برنامه این وزارتخانه ازمجتمع آهن و فولاد بافق مشکلات و موانع این مجتمع حل شود. این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید / مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید ا پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی کند. لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید. نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد. ایمیل " info@yazdfarda.com " پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست. ...
فرماندار: امیدیه مهیای استقبال از میهمان نوروزی است
داشت: در این رستا نیز، ستاد استقبال از راهیان نور در شهرستان تشکیل شده و ایستگاه استقبال از کاروان ها در ورودی شهرستان دایر می شود. فرماندار امیدیه همچنین با بیان فعالیت شهرداری های شهرستان برای رنگ آمیزی بلوارها و زیباسازی شهر، افزود: امید است با بهبود کیفی خدمات، رضایت مسافران نیز فراهم شود. صدیقی افزود: تمامی نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دهیاری ها در
نخستین مسافران نوروزی مازندران در سوادکوه استقبال می شوند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضا دانش زاده ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان ها با ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می کند. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی از فعالیت 9 کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان
تشکیل ستاد هماهنگی سفر های نوروزی در شهرستان فردیس
گروه استانی تیتریک ؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نورزی و آماده سازی دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی در ایام نوروزی 94 به مردم در شهرستان فردیس برگزار شد. فرماندار شهرستان فردیس در این نشست به سه موضوع اصلی ” امنیت ،خدمات رسانی به مردم و مسافران و زیبا سازی شهرستان تاکید کرد و افزود : کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان بخصوص اداره صنعت ، معدن و تجارت درمحل کا رخود و نظارت بر اصناف در
دهلران آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است
کنند تا با فضاسازی مناسب و اطلاع رسانی لازم ضمن تسهیل در خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی ظرفیت های شهرستان نیز معرفی شود . وی، ادامه داد: در راستای اسکان مسافران در شهر دهلران چهار مدرسه و در بخش های موسیان و زرین آباد نیز چهار مدرسه برای اسکان مسافران پیش بینی شده است . فرماندار دهلران، خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 350 هزار مسافر نوروزی از شهرستان دهلران بازدید کرده اند
فرماندار کاشان: محورهای کاشان برای مسافران حادثه ساز شده است
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ابوالفضل صدرائیه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان در جمع شهرداران، بخشداران و مدیران شهری افزود: باید در هنگام ورود مهمانان نوروزی و گردشگران به شهرستان بگونه ای برنامه ریزی کرد که مشکلات جاده ای به حداقل برسد. وی با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز اظهار داشت: باید برای حل این مشکلات با پلیس راه و اورژانس جاده ای همکاری کرد و در صورت کمبود نیروی
ستاد جلسه خدمات سفر و گردشگری شهرستان میبد برگزار شد
در این جلسه فرماندار میبد ضمن تاکید بر فراهم سازی بستر مناسب جهت پذیرایی مسافران نوروزی بر همکاری دستگاهها و ادارات با ستاد خدمات سفر و گردشگری در این جلسه پیشنهاد ساخت المان بادگیر نماد شهرستان میبد مطرح و مورد تصویب قرار گرفت که در یکی از میادین شهر نصب گردد . همچنین تهیه بروشور واحد برای شهرستان ، راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان در مجاورت برج کبوتر خوان توسط شرکت دهیاریها ، تکمیل نور پردازی نارین قلعه توسط پایگاه پژوهشی ، راه اندازی کمپ نمایشگاهی در مجاورت شهرک صنعتی جهان آباد توسط مدیریت شهرک صنعتی ، زیبا سازی مسیر گردشگری ، آموزش نیروهای دخیل در خدمات سفر توسط مسئولان ادارات ذیربط ، نصب پلاکارد خوش آمد گویی و توجه به گرامیداشت ایام فاطمیه ، ادارات ستادی امکانات خود را بررسی و تجهیز نمایند ، نظارت اداره صنعت معدن تجارت بر قیمت ها ، توجه ویژه به حمل و نقل مسافران و گردشگران علاقه مند به ندوشن و بالعکس ، تهیه و برگزاری نمایشگاه کتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آماده سازی محیط برای گردشگران از سوی بخشداران و دهیاران از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود . این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید / مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید ا پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی کند. لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید. نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد. ایمیل " info@yazdfarda.com " پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست. ...
فرماندار اصفهان: جریان آب زاینده رود در ایام نوروز تداوم می یابد
اجرایی در ستاد خدمات سفر شهرستان اصفهان با یکدیگر همکاری می کنند. فرماندار اصفهان با بیان اینکه امسال هیچ چادرخوابی در اصفهان نخواهیم داشت، تصریح کرد: مراکز اقامتی مناسبی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است. وی اظهار کرد: مسافران نوروزی در سفر به اصفهان می توانند علاوه بر بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری این شهر از مکان های دیدنی شهرستان های استان نیز دیدن کنند. بیش از 20
هم افزایی دستگاه های خدمات رسان بویراحمد در استقبال از مسافران نوروزی
هوشنگ یاری پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و آغاز سفرها اظهار کرد: دستگاه ها و ارگان های خدمات رسان و عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با هماهنگی و همراهی هرچه بیشتر به استقبال مسافران بروند تا سالی متفاوت در جذب گردشگر داشته باشیم. وی ادامه داد: به منظور استقبال باشکوه از مهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان باید آمادگی لازم برای خدمات دهی
زیرساخت های گردشگری کهگیلویه توسعه می یابد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت ،سید کرامت الله کریمی عصر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کهگیلویه که در بافت تاریخی شهر دهدشت با حضور جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از شاخص های توسعه یافتگی در یک جامعه است. فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه عملکرد 6 ماهه مدیران شهرستان در پایان اسفندماه مورد ارزیابی قرار می گیرد،گفت: مدیرانی که در
مشگین شهر بعد از سرعین پذیرای بیشترین گردشگران نوروزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی برنامه ریزی ها باید به شکلی انجام شود تا امکان پذیرایی و استقبال خوب از گردشگران و مسافران فراهم آمده و بتوانیم یک وضعیت متفاوتی را در این عرصه شاهد و ناظر باشیم. وی به هماهنگی ها برای حضور گرم و
بهترین خدمات به مهمانان نوروزی ارائه شود
در زمینه های مختلف فراهم نمایند . وی همچنین از ایجاد غرفه های ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی در ابتدای ورودی شهر بندرعباس برای راهنمایی و آشنایی گردشگران و مهمانان به منطقه تا ضمن راهنمایی ، به مسافران و گردشگران ورودی به استان در ایام نوروز خدمات ارائه دهند . باید زمینه رشد و شکوفایی ورزش در جامعه بیشتر فراهم شود به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس ، احمد
نمازخانه های بین راهی مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی شوند
1393/12/6 - 16:07 442428 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سیدرضا جوادپور، فرماندار شهرستان لنگرود امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه شهرستان لنگرود یکی از شهرهای توریستی و گردشگری و از پتانسیل های دریا، کوه، جنگل، بازار سنتی، صنایع دستی، آثار تاریخی برخوردار است اظهارکرد: در ایام نوروز مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور وارد شهرستان لنگرود می
رئیس شورای عالی استانها: درآمد پایدار، دغدغه مهم شهرداری ها
مقدم با تاکید بر احقاق حقه مردم شهرستان های بافق و بهاباد گفت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل موجود این شهرستانهای با تعامل و همگرایی که بین اعضای شورای اسلامی و مسئولین وجود دارد استفاده کرد. فرماندار بافق ادامه داد: بکوشیم تا زمینه و بستر لازم برای خدمت به مردم و توسعه و تحول این دو شهرستان را در تمام زمینه ها فراهم کنیم . در ادامه این نشست که در بافق برگزار شد،اعضا به بیان دیدگاه ها
برخورد با دستگاه های کم کار در خدمات رسانی به مسافران در اسفراین
حوزه گردشگری میزان اقامت مسافران است؛ از این رو با فراهم کردن زمینه های لازم باید میزان اقامت گردشگران در این شهرستان افزایش یابد. به گزارش فارس، در پایان این نشست هر یک از مسئولان معاونت های ستاد خدمات نوروزی شهرستان اسفراین به بیان برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ایام نوروز پرداختند. شهرستان اسفراین با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی در جنوب استان خراسان شمالی قرار دارد. انتهای پیام/63002/ز30/ف4004
متکدیان در خرمدره جمع آوری می شوند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمدره، جمشید شیخی در جلسه ستاد دایمی خدمات سفر این شهرستان، با اشاره به اینکه خرمدره جاذبه های بی بدیلی در زمینه گردشگری دارد، افزود: بر این اساس دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی برای معرفی این جاذبه ها به کار گیرند. وی یادآورشد: اغلب مسافران در ایام نوروز، برای اسکان موقت یا شبانه وارد این شهرستان می شوند که لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در
ممنوعیت هرگونه حفاری معابر عمومی در گچساران از 15 اسفندماه تا 21 فروردین
شهرستان می شود. این مسئول ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را اولویت کاری کمیته های نوروزی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به حجم گسترده مسافران نوروزی به گچساران در ایام نوروز به ویژه در بقاع متبرکه شهرستان، برنامه ریزی صحیح و مطلوب در حوزه های مختلف از جمله تنظیم بازار و امنیت آن را ضروری دانست. فرماندار گچساران ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت در این ایام بیان کرد: ایجاد امنیت در مناطق گردشگری جهت آرامش خاطر مسافران امری لازم و در این راستا نیز باید اکیپ های مختلفی ساماندهی شوند. انتهای پیام/82022/ک20/ ...
فرماندارگالیکش بربرنامه ریزی برای پذیرایی ازمسافران نوروزی تاکیدکرد
زائران امام هشتم (ع) از جاده بین المللی تهران، مشهد در حوزه این شهرستان گالیکش می گذرد و برخی از مشکلاتی که در سال های گذشته در این منطقه وجود داشت باید هر چه زودتر برطرف شود. خسروی از مسوولان دستگاه های امدادی و درمانی شهرستان نیز خواست برای خدمات رسانی مناسب به مسافران آمادگی داشته باشند. به گفته وی ، مرکز بهداشت ، اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نیز نسبت بازرسی از مراکز
معاون میراث فرهنگی گیلان: امنیت و حسن خلق عامل ماندگاری مسافران است
داشته باشند. *فعال و پیگیر بودن گروه های بازرسی فرماندار انزلی و رییس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان بندر انزلی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما فراهم کردن فضایی سرشار از آرامش برای شهروندان و مسافران در نخستین روزهای بهار است ،گفت: لازم است روسای ادارات در شهرستان حضور داشته باشند. قاسم روحانی فر یادآور شد: در صورت ضرورت روسای ادارات باید جانشین تعیین کرده
تشکیل 9 کمیته برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در سمنان
جذب حداکثری مسافران و هدایت آنان به سمنان برای اسکان و استراحت در راستای کاهش تصادفات جاده ای و خسارات جرجی و جانی و مالی منعقد شده است. رئیس ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستان سمنان با بیان اینکه باید خدمات ارائه شده متناسب با تقاضاها و نیازمندی های مسافران باشد، افزود: فعال بودن بیش از 40 مسجد و فعال بودن تمام دستگاه های خدماتی، واحدهای صنفی و کشیک دستگاه های اجرایی در ایام تعطیلات نوروزی
معرفی تولیدات کشاورزی جیرفت به مسافران نوروزی
باید مورد توجه باشد. سیدکمال خوشکام عضو شورای اسلامی شهرستان جیرفت در این جلسه اظهار داشت: از هم اکنون باید آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود و ما با تمام توان در این راستا آماده هستیم. وی با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت برای ایام سال نو بیان داشت: ساماندهی معابر شهر، پارک ها به ویژه پارک ولیعصر و ... در راستای فراهم کردن زمینه سفری خوش برای میهمانان منطقه در دستور کار است و مصوبات این ستاد نیز در شورا مطرح و عملیاتی می شود. انتهای پیام/80002/س20/ ...
روزانه 250 هزار خودرو در نوروز 94 از محورهای مواصلاتی استان البرز عبور می کند
فرماندار نظرآباد با بیان اینکه بیش از 10 جلسه ستاد نوروزی در نظرآباد تشکیل شده است، اظهار داشت: نظرآباد ورودی استان البرز از غرب بوده که متاسفانه در راستای زیباسازی آن تلاشی صورت نگرفته است. حجت اله صادقی با تاکید بر اینکه جاده قدیم کرج در وضعیت ناخوش آیندی به سر می برد، گفت: فضای سبز مناسبی در ورودی شهرستان نظرآباد برای جذب گردشگر وجود ندارد. فرماندار نظرآباد با تاکید براینکه
یکصد کلاس برای اسکان مسافران نوروزی شهرستان ری پیش بینی شد
به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روزچهارشنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ری در محل سالن خدمت فرمانداری، اظهار داشت: تمامی کلاسها با تجهیرات و امکانات شامل کولر، یخچال، تلویزیون و فرش آماده اسکان میهمانان نوروزی است. وی با اشاره به ایجاد هماهنگی و انسجام در ارایه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام نوروز 94 افزود: استفاده از تمام ظرفیت های موجود و بالقوه
فرماندار ابرکوه: از تمام ظرفیت ها برای توسعه صنعت گردشگری استفاده میکنیم
برنامه ریزی شده در جهت سرمایه گذاری، تقویت زیر ساختهای گردشگری، آموزش، فرهنگ سازی، همکاری با بخش خصوصی برای رونق صنعت گردشگری برداشته شود. وی گفت: ابرکوه با بیش از چهار هزار سال قدمت روزگاری بعنوان منزلگاه کاروانیان جاده ابریشم بوده و امروزه با داشتن مکان های سیاحتی و زیارتی در طول سال بویژه ایام نوروز می تواند برای مسافران و گردشگران بسیار دیدنی باشد. فرماندار ابرکوه ادامه داد: این شهر کهن
دو خبر اجتماعی از آستانه اشرفیه و املش
میهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان املش فراهم کنند. فرماندار املش همچنین با تاکید بر همکاری تمامی ادارات با ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری های شهر املش و رانکوه افزود: آموزش و پرورش و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرچه سریع تر لیست مدارس و کلاس های تجهیز شده شهرستان، کمپینگ ها و تعداد تخت های در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی را به ستاد تسهیلات نوروزی اعلام کنند.
امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، فرماندار رامهرمز پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان رامهرمز با قدمتی بیش از 5 هزار سال و دارا بودن آثار تاریخی، هر ساله در ایام نوروز میزبان میهمانان بسیاری است. مصطفی سمالی افزود: مسئولان و دستگاه های مربوطه باید هر چه سریع تر امکانات و برنامه های خود را برای اسکان این مسافران مهیا کنند تا آنان خاطره ای خوش را
لزوم ایمن سازی محورهای ارتباطی سمنان برای عبور مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سمنان، معاون عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان سمنان، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از جاده های مواصلاتی و ورودی و خروجی شهر سمنان و مسیر گردنه آهوانو کوهپایه در حوزه استحفاظی شهرستان سمنان بازدید به عمل آمد. این بازدید به منظور بررسی اقدامات به عمل آمده دستگاه های
ارایه خدمات به گردشگران نوروزی نیازمند همکاری بین بخشی است
به گزارش خبرنگار ایرنا، کرامت کریمی روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان با اشاره اینکه جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران دارند، افزود: افزایش ارایه خدمات نقش مهمی در جذب گردشگران دارد. وی وجود بافت تاریخی دهدشت را یک پتانسیل خوب برای جذب گردشگران دانست و اظهار کرد: باید از بناهای تاریخی به عنوان یک هویت به خوبی محافظت کرد. کریمی با
1360 کلاس درس در کرمانشاه آماده اسکان مسافران نوروزی است
فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام عید طرح هایی برای زیبا سازی شهر در دست اقدام است. وی با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی سفر در شهرستان کرمانشاه، افزود: در این ستاد برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم جهت آماده سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی صورت گرفت. رنجبر گفت: علاوه بر ظرفیت هایی که در هتل ها، مهمان خانه ها و خوابگاه های