دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بصیر آنلاین ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۵

شیرین ترین لحظه زندگی "عراقچی" مقابل 1+5 از زبان خودش

عضو تیم هسته ای از شیرین ترین لحظه زندگی اش در مذاکرات هسته ای گفت. به گزارش بصیرآنلاین، "سید عباس عراقچی"امروز(یکشنبه) در نشستی در جمع معاونان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: در طول مذاکرات صحنه هایی را دیدم که به خود و دانشمندان کشورمان افتخار می کردیم و به خود می بالیدیم. امروز آب سنگین ما در بهترین آزمایشگاه های دنیا توسط آمریکایی ها تست شده و مشخص شده که از بالاترین خلوص برخوردار است و امروز امریکایی ها خواهان آب سنگین ما هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)