سایر منابع:
سایر خبرها
حکایت زندگی زنان بهبودیافته از اعتیاد
استفاده کنم. ولی اصرار کرد که اگه دوستش دارم باهاش مصرف کنم و همون موقع برای اولین بار هرویین زدم به دماغم. یه حسی داشتم که انگار بین زمین و آسمون بودم. نمی تونم درست توضیحش بدم. قابل تجسم نیست. ولی خب فقط همون دفعه اول این حس رو داشتم. دفعه های بعد همه ش بدن درد و خماری و آبریزش بینی بود. بعدش افتادم تو خط شیشه. کم کم حاضر بودم هر کاری کنم ولی بتونم مصرف داشته باشم. فقط دزدی نمی کردم. تن فروشی و گدایی
گفت وگوی منتشر نشده با محمد علی اینانلو آخرین نصایای مرد طبیعت برای گردشگری ایران/ چهار عشق " اینانلو"
نقطه D برسیم. برای رسیدن از نقطه A به نقطه D کمپین باید بگوید که ما از چه مسیرهایی در چه زمانی با چه بودجه ای و با چه وسایل تبلیغاتی می توانیم از نقطه B , C عبور کنیم و به نقطه D برسیم . کمپین؛ استراتژی تبلیغاتی سازمان را تعیین می کند و شما می بایست به آن استراتژی تبلیغاتی عمل کنی نه اینکه کمپین نوشته شود بعد وسط راه مثل آن بابایی که رفت برای خالکوبی گفتش که پهلوان هم بود گفت یک شیر
نقد طنزواره عملکرد حکومت پهلوی
همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کاربران ایرانی در فضای مجازی با انتشار مطالب، عکس نوشت ها و تصاویر مرتبط با شعارهای انقلاب اسلامی در بهمن 57 جشن بزرگ پیروزی انقلاب را پاسداشتند. در این میان پاسخگویی به شبهاتی که توسط رسانه های معاند منتشر می شود و بازخوانی فساد دربار و خیانت های صورت گرفته به ملت ایران در حکومت پهلوی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت که در ادامه بخش طنز این مطالب منتشر شده را می خوانید: *عمو می گه زمان شاه ... عمو می گه زمان شاه با زمان شما خیلی فرق داره اون موقع ها اصلاً وضع فرق داشته زمین تا آسمون با الان، الان هم گرونی زیاده، هم اینکه مردم نمی تونن چیزی بخرند ... عمو خاطرات جالبی داره که شما رو دعوت می کنم تا بخشی از آن را بخوانید: *چی بودیم! چی شدیم... اصلاً خیلی ها می دونن که اون موقع ها ما یک چیز دیگه بودیم! باید با چشم خودتون می دیدید ولی حالا فعلاً این دو تا عکس رو ببینید: اگه تا کمر خم نمی شد مینداختنش بیرون؛ مجبور بوده ... می فهمی؟ مجبور! *یک سلطنت طلب در مقابل دیوار رسوایی! زمان اعلیحضرت چه ابهت و احترامی تو جهان داشتیم ... همه جلومون تعظیم می کردن، اما الان! *بزک شاه! تا بحال چهره بزک شده شاه ایران را دیده اید؟ در ادامه می توانید برخی از زوایای آن را مشاهده کنید: همسایه دوستی از ویژگی های بارز ایشان بود ! در فرهنگ آریایی بر اهمیت احترام به همسایه و باخبر بودن از حال او تأکید ویژه ای شده است؛ پهلوی (بیشتر دومی گاهی اولی) نیز در راستای ارج گذاری به فرهنگ آریایی همواره و در هر فرصتی به این مهم مبادرت می ورزیدند و برای شاد کردن دل همسایگان اقدامات خداپسندانه انجام می داد. حسن روابط ایشان با دول غربی از ویژگی های بارز ایشان بود! تاریخ نویسان همان وقت نوشته اند رابطه ایران با دولت های غربی، در هیچ برهه ای از تاریخ به خوبی دوره پهلوی نبوده است. حسن رابطه پهلوی و قدرت ها به حدی شدید بود و آنها به حدی باهم ندار بودند که انگلیسی ها به طور مستقیم رضاخان میرپنج را به سردار سپه و در ادامه به رضا شاه کبیر تبدیل کردند. که واقعاً چنین رابطه خوبی در هیچ کجای تاریخ ایران مشاهده نشده است. شایان ذکر است پهلوی در این زمینه نهایت ادب و نزاکت را نیز به کار می بست و مزاحم وقت اصل دول غربی نمی شد و در همان سفارتخانه هایشان در تهران کارش را راه می انداخت. البته ادب و نزاکت خاندان پهلوی به این مسائل محدود نمی شد و این پدر و پسر با کوچکترین اشاره انگلیس و آمریکا بزرگترین امتیازها را به هر فرد و یا کشوری که آنها می خواستند تقدیم می کردند. دوستداری رژیم صهیونیستی از ویژگی های بارز ایشان بود . اسرائیل اگر چه از هر طرف به آن نگاه می کنیم همسایه ایران محسوب نمی گردد اما شدت همسایه دوستی پهلوی به حدی زیاد بود که غیر همسایگان را نیز جزو همسایگان حساب می کرد و در راستای شاد کردن دل آنها به جان می کوشید. پهلوی در روزگاری که اسرائیل با بحران هویت روبرو بود با شناسایی اسرائیل کمک شایانی به شخصیت وی کرد. خانواده دوستی و رفیق پسندی از ویژگی های بارز ایشان بود. فرهنگ بشری از دیرباز بر اهمیت نقش خانواده در سرنوشت انسان تأکید بسیار زیادی داشته است. همچنین این فرهنگ در اهمیت نقش دوست در زندگی انسان نیز بارها و بارها سخن گفته است در همین راستا پهلوی ها (بیشتر دوم و البته اول) در راه اهمیت تحکیم روابط خانوادگی و دوستان ...
طنز؛ صریح گوی گستاخ
... +نخیر، اصلا از این بحث بگذریم. دیدین ملت اومدن زیر پست هاتون توی اینستاگرام فحاشی کردن؟ - بله، واقعا باورم نمی شد، من اولین نفری هستم که فحش می خورم توی اینستا. + حالا نه اولین نفر، قبل از شما هم فحاشی های زیادی شده. - به کی؟ + به هر کسی که راه دست مون باشه، مثلا همین فدراسیون ژاپن. - چرا فحاشی کردن؟ + چون ما رو بردن. - خوب کاری کردن، شانسی شانسی مارو بردن +انصافا شانسی هم نبود، 3 تا زدن، شانسی رو وقتی می گن که یه دونه زده باشن. - نه بابا؟ 3 تا زدن؟ عجب خرشانس هایی هستن لعنتی ها. ...
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (6)
نوشته شده بود: go with with بعد از چندی تفکر عمیق دریافتم که این یعنی: برو بابا . . هنر نزد ایرانیان است و بس • • • • • • • • • جکهای جدید و باحال تلگرام • • • • • • • • • من از اونام که اگه شانس در خونمو بزنه . . همون لحظه هندزفری تو گوشمه نمیشنوم • • • • • • • • • مطالب طنز و
ابد و یک روز با 9 جایزه شگفتی آفرید؛ ایستاده در غبار 4 جایزه گرفت
زنگ اختتامیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجرنواخته شد و پرونده نخستین نمایش های عمومی فیلم های امسال بسته و جوایز میان آنها تقسیم شد. در میان مهمانان چهار وزیر به چشم می خورند: وزیر ارشاد؛ کار؛ ورزش و راه. به گزارش ایلنا؛ اختتامیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر با اینکه از ساعت 19 آغاز می شود اما از هم اکنون تجمع مردم در ورودی درب های برج میلاد آغاز شده و بیشتر آنها در جستجوی کارت دعوتی
خبر عجیب الیوم:بازی الجزیره و تراکتورسازی در تهران برگزار می شود
بود از داوری معنی دار (از اخراج بازیکن تا عدم اعلام پنالتی ) تا گل های مشکوکی که حامد لگ خورد و البته بازی با احساسات ملت آذربایجان ولی باز جای شکر داشت تنها ما دیدیم ماله شما چی؟ بعد اون باخت های مفتضح اونم تو جام جهانی کل دنیا داشتن بهتون می خندیدن ک بعد باخت دارن اینجور جشن و پاکوبی می کنن بدبخت ها. آپلود عکس بابک تبریزی 3 + 0 - پاسخ بهتر نیست اسم پروفایلت رو به
اولین حضور ایران در باشگاه های آسیا/ پرسپولیس اولین ناکام بود
رفتوبرگشت مجموع باشش گل بردن وسال بعد باتکبازی باشش گل یعنی دوازده گل طی دوسال جالبتر اینکه تیم ستاره ها تحت نظر عبدو تو همان سالها بازیهایی بزرگ با قهرمان اروپا(هامبورگ)وبنفیکا وپورتو داشتن که با قهرمان اروپا مساو کردن حالا شما بازی با اسراییل یلا قبارو سوژه کردی پرسپولیس اگه اون سالها از داخل حمایت میشد و به طبع کوچ شاهینیاکمتر حاشیه سازی براشون میکردن افرادی مثل خسروانی که عامل فسادوحذف شاهین
وقتی عقل به دنیا آمدن فرزند را رد می کند!
بستیم! ... بچه فقط ده دقیقه لذت داره ... چرا باید آدم خودش بچه بیاره؟ اگه بچه می خواد، بره از پرورش گاه بیاره و بزرگ کنه ... اگر بچه دار بشی، کارت رو چی کار می کنی؟ در "به دنیا آمدن"، همه چیز یکنواخت و در برخی موارد، تعجب برانگیز است. فیلم نامه، چالشی نیست. بازی ها، معمولی هستند و فیلم، خالی از جذابیت های سینمایی است لذا به راحتی می توان از آن به عنوان یک فیلم تلویزیونی نام برد که با
چشم مردم به نظر منتقدان از برج میلاد است، پس سالن "مالاریا" خالی مانده.../ گزارش های مردمی رسیده به ...
"پلِ خواب" نبود. در صف کناری، بلیت فیلم "سینما نیمکت" محمد رحمانیان در گروه هنر و تجربه فروخته می شد که برنامه امروز برج میلاد بود و بازخوردهای اهالی رسانه در مورد آن نیز هنوز نامعلوم. بااین حال، آوازه تئاتری رحمانیان و البته حواشی حاصل از اعتراضات پیش از جشنواره اش در مورد راه نیافتن "سینما نیمکت" به بخش سودای سیمرغ، باعث شده بود تا صف نسبتاً قابل توجهی منتظر تهیه بلیت فیلم باشند.
واکنش تند هومن سیدی به مسعود فراستی به خاطر فیلم ابدو یک روز/ سینما انسانهای بد رو دوست نداره
العاده،اگه برای آقای فراستی جوان بودن کارگردان عیب به نظر میاد ولی برای من جوان بودنش یه معنی داره و اون نوید یک درخشش جدیده.برای تو و همه تیمت از خداوند صبر بردباری رو خواستارم و این رو بدون چه بخوان چه نخوان شما مهمی و تاثیر گذار.و بترس از کسانی که در انتظار این هستن که تو بار دیگه ندرخشی و بهت بخندن.قوی باش و سرت بالا.پرچمت بالاست.ارادت هومن سیدی.
کیک قلب رنگین کمانی، یک سورپرایز عالی برای کسانی که دوست شان دارید!!
هم حتما کاغذ روغنی پهن میکنیم و برای حدود نیم ساعت داخل فریزر قرار میدیم. سومین مرحله درست کردن کیک قلبی برای ولنتاین بعد از نیم ساعت از فریزر خارجش می کنیم و برعکسش می کنیم (قرمز بالا) و ارتفاع تقریبیش رو با خط کش اندازه می گیریم. مثلا اگه ارتفاع لایه ی رنگی 8 اینچ باشه، به هرکدوم از 4 لایه کیک سفید اصلیمون تقریبا 2 اینچ میرسه. بعد از اندازه گیری دوباره میذاریمش تو فریزر
شطرنج با مانع ورزش مورد علاقه اصولگرایان
: مگه شطرنج همونی نبود که با راکت می زنن تو سر حریف؟ اصلاح طلب تندرو: اگه همینجوری پیش بره ما هم دمپایی در میاریم. اصلاح طلب میانه رو: با شطرنج با راکت مشکلی نداریم، فقط تو صورت نزنن وگرنه ... اصولگرا: وگرنه چی؟ اصلاح طلب میانه رو: وگرنه ... وگرنه هیچی... فوله دیگه! اصلا اخلاقی هم نیست. اصولگرا: خب فول باشه! اصلاح طلب میانه رو: ما را مجبور به واکنش تند نکنید وگرنه
روایت یک خودکشی نه چندان سیاسی
می گرفتند. کوچک زاده و نبویان و رسایی فریاد می زدند: بپررر! بپرررر! اسحاق و نهاوندیان و نوبخت با استرس صحنه را نظاره می کردند و فریاد می زدند: نپررر، نپرررر! بیخیال شوووو! جلو رفتم و از اسحاق پرسیدم: آقا قضیه چیه؟ چی شده؟ با اضطراب گفت: بالا رو نگاه کنید می فهمید. سرم را که بلند کردم دیدم ظریف لب پشت بام ایستاده، یک پایش هم روی هواست و می خواهد بپرد پایین. از ترس چنان جیغی کشیدم که همه خشک شان زد
لم داده با کیبورد
مهری مدیر کاخ جشنواره فجر گفته که این روزها خیلی ها میان روی فرش قرمز جشنواره بدون اینکه نه خبرنگار باشن و نه سینما گر و این به خاطر اینه که بعضی از عوامل سینمایی بلیت هاشون رو دادن به آشناهاشون.این اعتراض آقای غریب پور بابت این به وجود اومده که تو روزهای گذشته مشاهده شده جو برج میلاد خیلی خانوادگی شده. مثلا وقتی فراستی تو حیاط برج میلاد نشسته بوده و یک دستش زیر چونش بوده و همزمان
فرهنگ در رسانه
کند. تصویری که کمتر در سینمای ایران دیده شده است. از این رو با بهروز شعیبی درباره تجربه کارگردانی سیانور گفت وگو کردیم. فیلم اول شما دهلیز یکی از پدیده های جشنواره فجر در زمان خود معرفی شد و اتفاقا مورد توجه داوران و منتقدان قرار گرفت. پس از آن سراغ ساخت سریال موفق پرده نشین رفتید که اتفاقا محبوب مردم و منتقدان شد. اما برای فیلم دوم تان سراغ ساخت یک فیلم در ژانر سیاسی رفتید. این ژانر در
روایتی از زندگی شهید دانشجو محسن محمدزاده
: اشهدت رو بخون. و گفت: اشهد أن لا اله الاالله و پرستار کپسول اکسیژن را آورد؛ اما محسن دیگر به آن نیازی نداشت ! تربت محسن هنوز منطقة اعزامم مشخص نبود. برای همین وقتی مادر محسن گفت: علی جان! من دیگه نمی تونم وضو بگیرم و باید با تیمم نماز بخونم. و دوست دارم با همون خاکی تیمم کنم که محسن اونجا شهید شده؛ گفتم: اگه رفتم مجنون و سنگرش رو هم پیدا کردم؛ حتماً مقداری خاک می آرم. و
محمدعلی بهمنی: فریدون مشیری مرا به سرودن ترانه ترغیب کرد
های فراوانی که به ترانه های ابتدایی اش وجود دارد، مورد تشویق افرادی مثل هوشنگ ابتهاج و شاملو قرار می گیرد. شما در جایی گفته بودید که برخی از ترانه های اولیه شهیار قنبری از آثار احمد شاملو بوده که به نام شهیار قنبری منتشر شده. ماجرای آن اظهار نظر چه بود؟ عده ای به گوش شهیار رسانده اند که من این طوری گفته ام. در حالی که اصلاً چنین حرفی را با این روشنی که شما گفتید، نزده ام. من در خصوص بخشی از آثار
پیامک های دریافتی 1394/11/21
که درد همه مردم رو میگین، درد ما توتون کارای علی اباد کتول بازگو کنین که فولاد سر برج میاد سودش میگیره بعد اگه چیزی موند به کشاورز میدن، من کشاورز که سم،کود،کارگر،اجاره زمین باید نقد بدم چطور میتونم ادامه بدم،حرف هم که میزنی میگن خصوصی شده دوست نداری نکارین،خواهشمندم که به درد ما رسیدگی کنید شاید که فرجی شه و پول کشاوزارو بدهند،با تشکر 3799...0933: سلام. خسته نباشید. به ما گفتن بیاد با 5
رونمایی از سیانور و به دنیا آمدن در سانس پایانی /
آخرین روز جشنواره فیلم فجر با نمایش پنج فیلم و برگزاری پنج نشست نقدوبررسی، خلوت ترین روز در سالن اصلی کاخ جشنواره و شلوغ ترین روز برای اهالی رسانه خواهد بود؛ روزی که با نمایش سیانور بهروز شعیبی و به دنیا آمدن محسن عبدالوهاب گره خورده است. به گزازش تابناک ؛ دهمین و آخرین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همچون روزهای پیشین با برگزاری نشست های نقد و بررسی آغاز می شود و سپس با نما
تشکر اینستاگرامی علی اکبر لطیفیان از حاج منصور ارضی +عکس
مخواه نور تو را داستان کنم ذره چگونه شرح دهد آفتاب را . ممنونم از محبتهای بی منتتون در این سالهایی که در محضرتون بودم و هستم. . شاید کسی ندونه این بیت شعر از چشم گریان و سینه سوزناک شما تراویده , آنجایی که با چند تا از عزیزان محضرتون بودیم و فرمودید : هرکسی با چیزی داره پیر میشه , ما هم " داریم با حسین , حسین پیر میشیم. " به زانو زدن در محضر شما
روایت هشت سال اسارت و مقاومت
حاج آقا ابوترابی بعد از اینکه با همة اسرا دست داد، گوشه ای نشست. همه دورش حلقه زدیم. با بسم الله شروع کرد و در ادامه گفت: پسرانم، به اسارت به عنوان یه نوع زندگی نگاه کنید. ما باید سعی کنیم خودمون رو زنده نگه داریم. آزادگی اونه که اگه توی زندان هم باشی، آزاده باشی. نذارید کسالت و غم به شما چیره بشه که این دشمن شماست و خود شیطانه. خودتون رو مشغول کنید. نذارید روزمرگی پیدا کنید. برنامه ریزی کنید و
رونق مسکن در گرو افزایش سرانه ملی
تقلایی که تو می کنی...قشنگ بیانگر به روز سیاه نشستنته... اگه سازنده ی سالمی که خدا مشکلاتت رو حل کنه ولی اکه دلالی برو سمت یه کار با شرافت حسود ضد مسکن مرد روانی مسکن مرد ملک تا 3 سال رکوده بیشتر 40 درصد سقوط فقط همین. مرگ دلال، فقط همین. آقایان سازندگان وبرج سازان بزرگ قدیمی بهوش واگاه باشید وافراد وبی کاره وبیسواد
طنز: اینترنت و نخ بخیه ی گوجه ای!
اعتراض کنم ممکنه ... بگذریم! پرستار دوم: ای وای! چی شد دکتر!؟ بیمار: ای بابا! این چرا غش کرد؟ پرستار دوم: نمی دونم والا! از صبح داره یه ریز عمل می کنه. بیمار: به چی عمل می کنه! پرستار دوم: هیچی! بیخیال! بذارید من شکم شما را بدوزم، تا شما از روی تخت بلند شی، دکتر را بخوابونیم رو تخت. زشته یه دکتر مملکت روی زمین افتاده باشه. بیمار: شما نگران نباش. مال خوب روی زمین
کنایه یک مقام مسئول
موسیقی، می آید: امروز یکی از تلخ ترین روزای کاری من و گروهم بود، جوری که تا الآن که ساعت ها می گذره هنوز حالمون بدجور خرابه... برمی گردم به وُیسی که پریشب گذاشتم: اجرا در جمع خونواده های شهدای مدافع حرم... کنار مادری که تن تکه تکه و بی سر پسرش رو شب قبل مراسم براش فرستاده بودن... کنار همسرایی که اول زندگیشون بیوه شدن و کنار بچه های کوچیکی که عکس
کوزو ای دیگر به ایران نیاید
کمی و کیفی ساخت وساز در اولویت قرار دارد. این فعال ساختمانی با انتقاد شدید از رویه ورود پیمانکاران خارجی به داخل کشور در سال های گذشته گفت: جای تاسف بسیار است که ایران به جای صدور خدمات مهندسی و جذب سرمایه های ساخت وسازی، وارد کننده پیمانکاران و کارگران غیرحرفه ای با روز مزد دلاری باشد. این فعال ساختمانی در این مورد تصریح کرد: اگر کشوری مانند ایتالیا بتواند از لحاظ ورود سرمایه
بی قانون
خیال کردین بازیگرها هم مثل طنزنویسا هستن که سر برج 30 درصد حقوق 8 ماه پیششون رو بریزن؟ مگه یه بازیگر چقدر حقوق می گیره که تازه بخواد یه بخشیش هم بذاره کنار واسه لباس؟ اصلا بعضیاشون رو که آدم می بینه جیگرش کباب میشه. طرف انقدر پولش رو خرد خرد و نصفه نیمه گرفته که مجبور شده واسه آبروداری توی جشنواره فجر، پرده های خونه شون رو از دیوار بیاره پایین تنش کنه. عینک شنا هم زده که شناسایی نشه و خجالت نکشه
بی قانون
قرمز؟بعضیا کلا با کت و شلوار راحت نیستن، مثل آقا حاتمی کیا که گفته : وقتی کت و شلوار می پوشم یک ذره نامتعادل می شوم و وقتی به این مراسم نیز پا می گذارم در این میزانسن تعادل خود را از دست می دم خب آقا چه کاریه؟شما راضی می شی سینماگر بیاد رو فرش قرمز نامتعادل تلوتلو بخوره؟ که بعد برین واسش حرف دربیارین که عصاره خاصی به بدن زده؟این همه جنجال بخاطر رنگ یه فرش؟ والا فرش خونه آقا جون من هم قرمز لاکی بود و هشتادسال با غیرت جز شلوار کردی چیزی تو خونه نپوشید! نکنید آقای غریب پور اگه هم خیلی مشکل دارین رنگ فرش رو عوض کنید! والا! ...
تعرض به زنان و دختران با وعده ازدواج+عکس
می کردی؟ من 2 تا خط گوشی داشتم، شماره هر خطم را به اسم بابا ذخیره می کردم، یواشکی از شماره ام خط دیگری را می گرفتم و به دخترا می گفتم بابام پشتمونه داره مارو می بینه، واسه همین که ما رو نبینه و آبروم نره می خواستم پیاده شوند. از اونجایی که دخترا می ترسیدن، بدون چک کردن همه وسایلشون سریع از ماشین پیاده می شدند و من در فرصت مناسب گوشی ها را می دزدیدم. تا حالا از این سرقت ها چقدر نصیبت شده است
فرهنگ در رسانه
موتوریا. اصغر:که چی بشه؟ حاج کاظم: بگو برن. اصغر: برن؟ حاجی اونا به خاطر تو و عباس اومدن. حاج کاظم: دود اون موتوریا امثال من و عباس رو خفه می کنه. لطف کنن تشریف ببرن. اصغر: حالا چی بهشون بگم؟ حاج کاظم: بگو نسخه فقط و فقط برای من پیچیده شده. من خیبریم. اهل نی، هور، آب، خیبری ساکته، دود نداره، سوز داره. اما گویا حاج کاظم مدل