پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۶

صالح:از استقلال جدا نمی شوم/مجبورم به مرخصی بروم

مجید صالح در گفت و گو با ایسکانیوز گفت:قرار نیست از استقلال جدا شوم و خبر استعفایم دروغ است من با این تیم تا پایان فصل قرارداد دارم و درخدمت استقلال هستم. وی افزود:برخی دوست دارند تیم را به حاشیه ببرند و این قول را می دهم که تا زمانی که قرارداد دارم در استقلال حضور خواهم داشت. صالح ادامه داد:برخی مواقع شرایط فوتبالی نیست چون خانواده ام در خارج از کشور هستند مجبورم به مرخصی بروم و اما از لحاظ فنی و با باشگاه استقلال قرارداد دارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)