سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳

به آمریکایی ها گفتیم باید فارسی جواب ما را بدهید

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکایی ها را عامل ناامنی منطقه خلیج فارس و دیگر مناطق دنیا دانست و تأکید کرد، در صورت بسته شدن تنگه هرمز، آمریکاییها عامل آن خواهند بود. آمریکایی ها عامل ناامنی در منطقه خلیج فارس هستند سردار سرتیپ "علی فدوی" در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری العالم، در پاسخ به این سؤال که آیا نیروی دریایی سپاه در صورت نیاز می تواند تنگه هرمز را ببندد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)