پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۱:۰۱

ملی پوش ژیمناستیک بدون تیم است!

عضو تیم ملی ژیمناستیک می گوید تیمی با او برای شرکت در رقابت های لیگ برتر صحبت نکرده است. ایمان خاموشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در رابطه با برگزاری رقابت های لیگ برتر ژیمناستیک در چهارم بهمن ماه، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد هنوز هیچ تیمی وضعیت مشخصی برای حضور در رقابتهای لیگ برتر ژیمناستیک ندارد و واقعا نمی دانم با این شرایط شاهد برگزاری لیگ برتر در بهمن ماه خواهیم بود یا خیر؟ از سوی دیگر اگر تیم ها آمادگی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کرده بودند، بدون شک با من نیز تماس می گرفتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)