پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
داغ نیوز ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۹

گل نزدن ها کار دست پرسپولیس داده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل نزدن ها کار دست پرسپولیس داده و تیم این روزها موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد. خبرگزاری فارس: کاظم سید علیخانی در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل سایپا گفت: نمی دانم پرسپولیس چرا به این شکل عمل می کند! در بازی که می تواند برنده شود کار را با تساوی به پایان می رساند، نمی دانم آیا بازیکنان بعد از زدن یک گل از بازی سیر می شوند یا دلیل دیگری دارد که آن عملکرد قبل را ارائه نمی دهند. البته سایپا امروز در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)