پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
انصاف نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۳

عراقچی: در مونترو پیشرفت بیشتری داشتیم

سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، پیشرفت در مذاکرات مونترو را بیش از مذاکرات ماه های گذشته ارزیابی کرد ولی گفت هنوز راهی طولانی پیش رو داریم. به گزارش ایرنا، معاون وزیر امور خارجه شامگاه پنج شنبه پس از پایان مذاکرات هسته ای در مونترو گفت: هنوز دشواری هایی داریم.اختلافاتی بین دو طرف هست که باید رفع شود. باید شکاف ها را پر کنیم ، اما حداقل اکنون از درک بهتری برخورداریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)