پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۱

عراقچی: در مونترو پیشرفت بیشتری داشتیم/ در حال کار روی سازوکار تحریم ها ...

تهران - ایرنا - سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، پیشرفت در مذاکرات مونترو را بیش از مذاکرات ماه های گذشته ارزیابی کرد ولی گفت هنوز راهی طولانی پیش رو داریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)