سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۴

رژیم صهیونیستی چهار فعال خارجی را اخراج می کند

سرویس سیاسی بی باک بخش بین الملل: رژیم صهیونیستی چهارفعال خارجی حامی فلسطینیان را اخراج می کند. به گزارش مشرق ، رژیم اشغالگر صهیونیستی از تصمیم خود برای اخراج چهار فعال خارجی حامی فلسطینیان و معترض به سیاست های این رژیم از سرزمینهای فلسطینی خبر داد. مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند چهار فعال فرانسوی عضو جمعیت همبستگی فرانسوی -فلسطینی را که در راهپیمایی اعتراضی روز جمعه فلسطینیان در منطقه بلعین در کرانه غربی رود اردن شرکت کرده و بازداشت شده اند از فلسطین اشغالی اخراج می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)