پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
امید نامه ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۸

"باهنر" وارد می شود!

روزنامه شرق نوشت: ثبت نام نکردنش حتی دوستانش را هم شگفت زده کرد. حدادعادل گفت روز آخر ثبت نام ها متوجه شده که باهنر نیامده است و اگر فهمیده بود اصرار می کرد که ثبت نام کند. گفته بود: نیامدم؛ چون این بار من خیالم راحت است که اصولگرایان برنده انتخابات هستند و به همین دلیل ضرورتی ندارد من حضور داشته باشم اما اگر احساس می کردم اصولگرایان در خطر هستند، حتما به صحنه می آمدم . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط