دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲

اشتانمایر برای گفت وگو درباره ایران و اوکراین راهی آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، فرانک والتر اشتانمایر وزیر خارجه آلمان برای گفت وگو درباره ایران و اوکراین عازم واشنگتن شد. به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، در حالی که مذاکرات هسته ای ایران و بحران اوکراین در فازی حیاتی هستند، اشتانمایر برای گفت وگو با مقامات آمریکایی راهی واشنگتن شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)