چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۰

پاشازاده: به تیم ملی نه خوشبینم نه بدبین

پیشکسوت تیم ملی اعتقاد دارد که تیم ملی ایران در ساختار دفاعی مشکلی ندارد و باید دید که کی روش برای حل مشکل تهاجمی ایران در جام ملت ها چه راه حلی اندیشیده است. مهدی پاشازاده در گفت وگو با ایسنا، درباره ارزیابی اش از تیم ملی در جام ملت های استرالیا گفت: قبل از اولین بازی همیشه وضعیت خوب است و برای نظر دقیق راجع به توانایی تیم ملی باید بعد از بازی با بحرین صحبت کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)