چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۵

آزار دختر جوان توسط 6 شرور در شهر قدس

سلامت نیوز : پرونده شش پسر جوان که دختری را در خانه زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم،رییس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس در این باره گفت: چندی پیش مردی همراه دختر جوانش با حضور در پلیس آگاهی این شهر ادعا کرد فرزندش در دام شیطانی شش شرور قرار گرفته و آنها او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند. پس از این شکایت با تشکیل پرونده قضایی، دختر جوان به دادسرا احضار شد تا از وی تحقیق شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)