سایر منابع:
سایر خبرها
انتشار آگهی مزایده استقلال و پرسپولیس هفته آینده /برگزاری مزایده در اواخر بهمن
44 مجلس، رئیس سازمان خصوصی سازی، معاون وزیر دادگستری، نمایندگان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و وزارت ورزش دراین جلسه حضور داشتند. وی افزود: قیمت پایه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد هر یک از دو باشگاه 290 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که آگهی مزایده برای واگذاری آنها هفته آینده توسط سازمان خصوصی سازی منتشر خواهد شد. رئیس کار گروه نظارت بر واگذاری باشگاه
لزوم اهلیت خریداران سرخابی ها
باشد. گروسی در پاسخ به این سؤال که به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس اهلیت افرادی که قصد خرید استقلال و پرسپولیس را دارند چگونه باید سنجیده شود، گفت: دولت باید برای این افراد شرایطی را بگذارد که مثلاً در 5 سال باشگاه ها به صورت قطعی به تقاضا کننده ها برسد. نباید سرانجام این باشگاه ها مانند شرکت هایی شود که پیش از این خصوصی شدند. وقتی شرکتی به بخش خصوصی واگذار می شود، نیازمند توسعه است.
از بازی های بعدی دیگر نباید بترسیم
داد به کی روش اما برای بازی های بعدی به مشکل می خوریم. از قدیم گفته اند بهترین دفاع حمله است. ما بازی اول را اگر با ترس شروع کردیم مهم نیست اما بازی های بعدی نباید ترسی داشته باشیم. روشن در ادامه گفت و گو با فارس در مورد قیمت گذاری 290 میلیارد تومانی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: پیش از این استقلالی ها و پرسپولیسی ها فکر می کردند که قرار است قیمت گذاری روی 100 الی 150 میلیارد باشد اما
290 میلیارد جنجالی!
سرانجام بعد از مدت ها انتظار، قیمت پایه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی معین شد؛ رقمی 290 میلیارد تومانی که اعلام آن سروصداهای زیادی را به وجود آورده است. طی این چند روز بسیاری از کارشناسان، پیشکسوتان و گزینه های تصاحب سرخابی ها در مورد رقم تعیین شده برای پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرده اند که بخشی از آنها را به روایت خبرگزاری های فارس، تسنیم و کاپ انتخاب کرده ایم. تنها
راه آهن باید به شرکت نفت واگذار شود
ما چند سال پیش در فوتبال کشورمان موضوعی تحت عنوان سقف قرارداد داشتیم که اجرای چندان موفقی نداشت. ما امسال موضوع سقف بودجه را در فوتبال ایران مطرح کردیم. بالاخره در فوتبال کشورمان ارقام میلیاردی جابجا می شود و چون بخش بزرگی از این ارقام از بیت المال هزینه می شود مردم را نسبت به موضوع حساس کرده است. ما با درک این حساسیت وارد کار شدیم و موضوع سقف بودجه را مطرح کردیم. پس ما چیزی به اسم سقف قرارداد
حقوق کارمندان چقدر زیاد می شود؟
بودجه ارائه شده توسط دولت با بند 18 اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله میزان واریزی در صندوق توسعه ملی باید 3 درصد افزایش می یافت؛زیرا صندوق توسعه ملی یک صندوق بین نسلی است و برای زیرساخت های کشور مهم است از همین رو از اول برنامه پنجم 20 درصد بوده و به همین ترتیب باید در سال 94 به 32 درصد برسد اما در لایحه 20 درصد است که این یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد بحث قرار گیرد. جعفرزاده
انصاری فرد: این قیمت گذاری شبیه داستان ملانصرالدین است!
آفتاب: این ها هم الان مبلغی را برای سهام استقلال و پرسپولیس گذاشته اند که در نهایت تشکیلات خودشان سرخابی ها را در دست بگیرند. عباس انصاری فرد در گفت وگو با ایلنا درباره قیمت گذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس آن هم با مبلغ 290 میلیارد تومان برای هر کدام بیان داشت: به نظرم این مبلغ بالا بیشتر به خاطر ورزشگاه های این دو تیم باشد که در کنار برند باشگاه به خریداران سهام واگذار می شود
استقلال و پرسپولیس 580 میلیارد تومان قیمت گذاری شدند
به گزارش اول نیوز؛سیدجعفر سبحانی در گفتگو با مهر، درباره جلسه امروز شنبه هیات واگذاری که به بررسی نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص داشت، گفت: در این جلسه که با حضور وزاری اقتصاد و ورزش و جوانان برگزار شد، این دو باشگاه قیمت گذاری شدند. وی اعلام کرد: براساس تصمیم امروز هیئت واگذاری، هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد تومان قیمت گذاری شدند، همچنین قرار شد
خادم شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد
گیرد و برند 2 باشگاه و اماکن غیرمنقول واگذار می شود. نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ادامه داد: برای هر یک از 2 باشگاه مبلغ 290 میلیارد تومان به عنوان مبلغ پایه در نظر گرفته شده است. وی تاکید کرد: یکی از شروط برای خریداران این است که مجموعه ای 100 نفری از هواداران و پیشکسوتان را معرفی کنند و به تایید وزارت ورزش برسد و آنها 20 درصد از سهام را
انصاری فرد: مهم تر از 290 میلیارد تومان، اهلیت خریدار باشگاه پرسپولیس است
باشگاه را بخرند و آن را اداره کنند، گفت: پیشکسوتان پشتوانه مالی ندارند و با توجه به اسپانسرهای موجود جلو آمدند. پیشکسوتان فقط در بحث اهلیت و مسائل فنی می توانند ورود کنند وگرنه اداره کردن بخش اداری پرسپولیس کار سخت و خاصی است. وی درباره اینکه آیا واقعاً برای واگذاری پرسپولیس و استقلال از طرف دولت اراده ای وجود دارد، اظهار داشت: مسئله مهم در واگذاری بحث امنیتی آن است. اینطور نیست که فردا یک نفر بیاید و با پرداخت مبلغ مورد نظر پرسپولیس را بخرد. واگذاری پرسپولیس و استقلال حداقل یک سال طول می کشد و به نوعی این قصه سر دراز دارد. ...
قلعه نویی: هدایتی ختافه را با استقلال و پرسپولیس مقایسه نکند
را ندارند اما در سمت پرسپولیس هیجان خرید بیشتر است. علی پروین و حسین هدایتی از مدت ها قبل به انتظار واگذاری نشسته بودند و به گمان اینکه تیم را با قیمت 100 میلیارد تومان می خرند ، آماده خرید بودند. حالا اما تنها برای سهام 21 درصدی پیشکسوتان باید 100 میلیارد تومان بپردازند. رقمی که برنامه های شان را به هم ریخته است. از سویی کلانی و کاشانی که در تیم مدیران فعلی هستند می گویند این رقم ها کمتر از ارزش
پورحیدری: قیمت استقلال و پرسپولیس بیشتر از 290 میلیارد تومان است
: ابتدا باید امکانات و شرایط واگذاری دو باشگاه به افرادی که قرار است سرمایه گذاری کنند، داده شود. قیمت این دو باشگاه حتی اگر پایین هم بیاید، باز هم نیاز به فراهم شدن شرایط واگذاری خواهد بود. عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می شود بخشی از سهام دو باشگاه به پیشکسوتان داده می شود، گفت: از این مسئله اطلاعی ندارم و هنوز شرایط واگذاری اعلام نشده است. پورحیدری در بخش دیگری
هدایتی: قیمت ختافه، نصف قیمت سرخابی ها است
/> 2- میزان واگذاری به بخش خصوصی چقدر است؟ 3- 27 درصد سهام در نظر گرفته شده برای پیشکسوتان باشگاه چگونه به ایشان تعلق خواهد گرفت و مبلغ آن از کجا تأمین می شود؟ 4- میزان بدهی واقعی باشگاه چقدر است؟ آیا بدهی ها از مبلغ تعیین شده کسر می گردد یا خریداران علاوه بر 290 میلیارد تومان بایستی بدهی را نیز تقبل نمایند؟ 5- وزارت محترم اقتصاد و دارایی شرکت هایی که سودآور هستند
وعده بزرگ کریم باقری/علی دایی را آشتی می دهیم
ها بدهند و اجازه بدهند چند سال آنها باشگاه را در اختیار داشته باشند. وزیر ورزش گفته با وجود زیرساخت های دولتی نگران خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس است. باور کنید من درگیر فوتبال نیستم و حتی صحبت های وزیر را هم نخوانده ام و نمی دانم ایشان چه گفته است. پس بنابراین بهتر است با توجه به این بی اطلاعی صحبتی در این مورد نکنم. به نظر شما قیمت دویست ونود میلیارد برای پرسپولیس
در حاشیه قیمت گذاری پرسپولیس و استقلال/مزایده با کدام خریدار؟!
نخواهد رسید و از همین حالا می شنویم که پیشکسوت های دو باشگاه از بهایی که تعیین شده گله می کنند و صراحتا ناتوانی خود را برای خرید سهام باشگاه ها اعلام می کنند. با این اوصاف پروژه ای که مد نظر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته به سرانجام نخواهد رسید و دو باشگاه برخلاف برنامه هایی که معین شده تا پیش از پایان سال به بخش خصوصی واگذار نمی شوند. *** نحوه و شرایط واگذاری به حدی مبهم و پیچیده است که تصور می شود اساسا انگیزه ای برای واگذاری وجود ندارد و استقلال و پرسپولیس با همان فرم همیشگی طی طریق خواهند کرد. 888/ ...
قلعه نویی: به اکبرپور و نیکبخت خیلی بدی کردم
ورزش ایرانی: به گزارش "ورزش سه"، قلعه نویی از اینجا شروع کرد که: طبیعتاً ما با توجه به نتایج بدی که گرفته ایم از نظر روحی و روانی شرایط ایده آلی نداریم. هر چند ما در چند هفته اخیر از نظر فنی خوب بودیم اما بد نتیجه گرفتیم و بد هم گل خوردیم. مسئولیت باخت ها با من است باید متذکر شوم تمام مسئولیت های شکست های اخیر استقلال بر عهده من است. هیچ شخص دیگری از بازیکن گرفته تا اعضای کادر فنی و هیئت مدیره و مدیرعامل هیچکدام نقشی در این شکست ها نداشتند و من مسئولیت تمامی این باخت ها را به گردن می گیرم. آماده بازی راه آهنیم بازی برابر راه آهن برای ما بسیار مهم است. ما راه آهن را آنالیز کرده و می دانیم که تیمی جوان و با برنامه است و مربی خوبی دارد. درست است که دیدار فردا دیدار سختی است اما ما از هر نظر برای رویارویی با راه آهن آماده هستیم. اشتباه فردی داریم ما در بازی های اخیر روی اشتباهات فردی گل خورده ایم و ساختار و نظم دفاعی ما هیچ ایرادی ندارد. شما نگاه کنید ما چطور روی اشتباهات فردی گل های بچگانه می خوریم. در همین بازی ذوب آهن روی گل دوم اتفاقی افتاد که دیگر فکر نمی کنم تا پایان لیگ برتر چنین صحنه ای را در تیم استقلال شاهد باشیم. سلیمان فلاح فردا بازی می کند شرایط بدنی بازیکنان راه آهن بهتر از استقلال است. با توجه به خستگی بازیکنان، ما درخواست کردیم بازی یک روز به تعویق بیفتد اما قبول نکردند. در این بازی به غیر از قاضی و رمضانی که مصدوم هستند و آندو که محروم است، می توانیم از سلیمان فلاح استفاده کنیم. فردا زمان نقل وانتقالات آغاز می شود و ما در نظر داریم نام سلیمان فلاح را در لیست مان ثبت کرده و از او در بازی مقابل راه آهن استفاده کنیم. شرایط ما بحرانی نیست طبیعتاً وقتی نتایج ضعیف باشد و دربی را واگذار کنید این اتفاقات رخ می دهد اما هستند تیم های بزرگ دیگری که در جام حذفی مقابل تیم های لیگ یکی حذف شدند، امتیازشان هم نزدیک ماست اما این اتفاقات برای شان رخ نداده و نمی دهد. من نمی دانم معنی بحران چیست؟ بحران یعنی اینکه من تیم سیزدهم و نهم را تحویل بگیرم نه اینکه با صدر جدول 4 امتیاز اختلاف داشته باشم، آن هم در شرایطی که 45 امتیاز از لیگ باقی مانده باشد و از این 45 امتیاز 27 امتیاز آن در خانه است. همیشه حق با مردم است آقایانی که آمده اند و علیه من صحبت کرده اند عکس شان معلوم است که کجا کار می کنند و در چه مدرسه فوتبالی فعالیت می کنند. آنها شناسایی شده اند. آقایان بچگی کردند که این افراد را مقابل باشگاه فرستادند. در طرف مقابل وقتی هواداران به نفع من شعار می دهند می گویند برنامه ریزی شده بود اما وقتی به ضرر من صحبت می کنند می گویند خودجوش بوده است. این قانون فوتبال است. من با استقلال سه قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی آورده ام اما وقتی نتیجه نگیری مردم توقع دارند و شعار می دهند که البته حق هم با آنهاست. بالاخره جوانی که با پنج هزار تومان پول به استادیوم می آید حق دارد که تیمش نتیجه نگیرد. فاصله ما 11امتیاز که نیست ظاهراً یکشنبه هر هفته جلسه هیئت مدیره برگزار می شود که البته دستور کار این جلسه توسط افشارزاده در سایت باشگاه اطلاع رسانی شده است. باز هم تأکید می کنم که مسئولیت نتایج به دست آمده بر عهده من است اما ما 11 امتیاز از صدر جدول فاصله نداریم بلکه چهار امتیاز عقب هستیم که خیلی راحت جبران می شود. ضمن اینکه در بازی مقابل تیم های پرسپولیس و ذوب آهن من ترکیب و نفرات اصلی ام را در اختیار نداشتم که انشاءالله در نیم فصل دوم با تقویت تیم این مشکل هم حل می شود. به نیکبخت و اکبرپور بدی کردم من به هر کسی که در این فوتبال خوبی کرده باشم به سیاوش اکبرپور و علیرضا نیکبخت واحدی خیلی بدی کردم. واقعاً حق دارند که بیایند و این مصاحبه ها را علیه من انجام دهند. البته من حرف های شان را در جایی نخواندم اما شنیده ام چه چیزهایی گفته اند. چه بگویم؟ به هر من به این دو بازیکن خیلی بدی کردم! علاقه زیادی به حقیقی دارم رضا حقیقی هافبک پرسپولیس هم استانی من است. یادم می آید در بازی استقلال و پیام من بازی او را دیدم و از سبک بازی اش خوشم آمد. از همان موقع می خواستم حقیقی را به استقلال بیاورم اما نشد. من علاقه زیادی به او دارم اما وجدانا نمی دانم چه گفته، چون مطبوعات و رسانه ها را نمی خوانم. این مسائلی است که متأسفانه در رسانه ها نوشته می شود و من توجهی به آنها ندارم.اما من چه مشکلی با بازیکنان محبوب می توانم داشته باشم؟ مگر فرهاد مجیدی خودش تصمیم به خداحافظی نگرفت؟ مگر نه اینکه آقای مجتبی جباری به خاطر بیانیه باشگاه جدا شد و به قطر رفت؟مگر در سپاهان که بودم و توانستیم دو فصل قهرمان شویم با بازیکنی به مشکل خوردم؟ آن زمان ستاره هایی مانند سیدجلال، عقیلی و رحمتی را داشتیم اما در هیچ مقطعی با آنها به مشکل برنخوردیم. قانونگذار تخلف می کند خودم هم نمی دانم چرا محروم شدم. من یک سؤال دارم. مگر نه اینکه قانونگذار قانون می گذارد و ما باید آن را اجرا کنیم، پس چرا کمیته انضباطی که در فوتبال قانونگذار است خودش قوانین خودش را رعایت نمی کند؟ هنوز برای من مشخص نشده چرا دیدار استقلال و تراکتورسازی با حضور تماشاگران برگزار شد؟ مگر نه اینکه اینجا قانون اجرا نشد؟ با این شرایط تخلف صورت گرفته است. البته من دوست داشتم تماشاگران تبریزی به ورزشگاه بیایند و هیچ مشکلی با این مسئله نداشتم. حتی نامه هم به کمیته انضباطی نزدیم که چرا باید این بازی با تماشاگر برگزار شود. ما دیروز از سازمان لیگ خواستیم بازی مان را با راه آهن یک روز به تعویق بیندازد اما مخالفت کردند. وقتی که حسن زاده تخلف کرد چرا نیامد به مردم توضیح دهد و عذرخواهی کند؟ نبی هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد یک حرفی هم با عسگری رئیس دپارتمان داوران دارم. در بازی با پرسپولیس به گفته کارشناسان دو پنالتی برای ما گرفته نشد و گل اول پرسپولیس هم به زعم همان کارشناسان ایراد داشت و نوری پس از برخورد توپ به تیر دروازه در آفساید قرار داشت. ضمن اینکه بازیکنان آنها در سه صحنه می توانستند اخراج شوند. قضاوت داور در همان ابتدا نتیجه بازی را جور دیگری رقم زد اما آقای عسگری به داوری نمره قبولی داد. آقایان نمی شود با شعور مردم بازی کرد! آقای نبی در فدراسیون هر کاری که دوست داشته باشد انجام می دهد و دپارتمان داوری و کمیته انضباطی طبق زاویه او پیش می روند. پارسال بعد از بازی با ذوب آهن هیچ گزارشی علیه من نوشته نشد اما آقای حسن زاده مدعی شد فیلم بازی را دیده و احساس کرده است که من حرکاتی انجام داده ام که باید محروم شوم. آقای حسن زاده نمی شود تخلف کرد و به آن رسیدگی نشود. شما باید از مردم عذرخواهی می کردید که این کار را انجام ندادید. ...
درخشان:پرسپولیس بهتری را خواهید دید/علی کریمی پست نمی خواهد
برای فروش آنها دشوار کردند. سازمان خصوصی سازی مبلغ 290میلیارد تومان را برای هریک از باشگاههای پرسپولیس و استقلال تعیین کرده است. درخشان اظهار کرد: به اعتقاد من این قیمت چندان کارشناسانه نیست و بهتر است با تجدید نظر برروی آنها قیمتی نهایی شود که علاقه مندان بتوانند برای خرید باشگاه اقدام کنند. ورزشی **9118**1590
خریداران با نیت کاهش ارزش اسقلال و پرسپولیس به میدان آمدند
درصد این باشگاه هم نمی رسد بالغ بر 12 میلیارد تومان در سال 90 تعیین شده بود، چگونه این دو باشگاه با انبوه هوادار و اختصاص ورزشگاه، با این رقم ارزش گذاری شده است؟ چوب حراج به سرمایه های ملی به نظر می رسد اگر در ارزشگذاری برند این دو باشگاه به ازای هر هوادار، مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته شود، حداقل 4 برابر رقم پیشنهادی فقط برای برند استقلال و پرسپولیس باید پرداخت شود.
بررسی کیفیت و کمیت مشارکت اقتصادی زنان/ مهریه، زنان را از مشارکت اقتصادی باز می دارد
عنوان یکی از شاخص های پراهمیت در ارزیابی رشد و توسعه کشورها مورد توجه قرار می گیرد. دولت مکزیک نیز در ازای پرداخت پول از خانواده ها خواست که کودکان خود را به مدرسه بفرستند و نیز آنان را به طور متناوب تحت آزمایش های پزشکی قرار دهند. اما این پرسش مطرح شد که این کمک هزینه به کدام یک از والدین کودک پرداخت شود؟ تحقیقات نشان می دهد پولی که در اختیار مادر قرار می گیرد، بهینه تر از آنچه در اختیار پدر است
اخبار جدید باشگاه استقلال/ درخواست باشگاه از بیک زاده برای ترک تیم ملی
گروه ورزش تیتریک ؛ اعضای قدیمی تیم استقلال برای خرید سهام این تیم برای خصوصی سازی به وزارت فراخوانده شدند زیرا باید برای این واگذاری قیمتهای خود را ارئه دهند. گفتنی است استقلالی ها برای رسیدن به جمع خصوصی ها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کنند زیرا قیمت واگذاری بسیار بالا است و این در حالی است که قدیمی های تیم نمی توانند این مبلغ را برای رسیدن به این خواسته هزینه کنند.
هر کس استقلال را بخرد، نفرات خودش را می آورد
احیاناً استقلال باخت، امکان تغییرات وجود دارد؟ - استقلال برنده می شود و این مسائل نیست. هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. * راستی قیمت پایه استقلال و پرسپولیس مشخص شد. - بله. از جریان آن به طور کامل باخبر هستم. قیمت پایه برای هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد تومان است. البته این مسئله یک بحث کلی می طلبد و به امید خدا وقتی به ایران آمدم، درباره اش به طور
هویت ملی را نمی توان فروخت!
در این بین، قیمت پایه 290 میلیارد تومانی باشگاه های استقلال و پرسپولیس که همراه با هر یک از آنها یک مجموعه ورزشی هم واگذار می شود سر و صدای زیادی به پا کرده و موافقان و مخالفان بسیاری در بین اهالی فوتبال و پیشکسوتان این دو تیم دارد. بخش عمده ای از آنها معتقدند مبلغی تعیین شده که هیچکس توان خرید نداشته باشد و برخی دیگر مدعی شده اند قیمت سهام دو باشگاه بیش از مبلغ تعیین شده است! نوع دیگر نگاه به موضوع قیمت گذاری این است که قیمت تعیین شده برای این است که خریداری پیدا نشود و دو باشگاه باز هم دولتی باقی بمانند، اتفاقی که باعث می شود کار روال قانونی خود را طی ک ...
تقویت بخش خصوصی تنهاترین راه حل معضل حوزه ورزش کشور است
واگذاری 30 درصد از سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان، تاکید کرد: وزارت ورزش یک وزارتخانه دولتی تلقی می شود و مبحثی به عنوان واگذاری باشگاه ها از طریق مزایده به ارگان های دولتی در قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تعریف نشده است. نجف نژاد، افزود: مطابق قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی، تمام 100 درصد از سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید از طریق مزایده به بخش خصوصی
جزئیات تازه از نحوه فروش سهام پرسپولیس و استقلال
رئیس سازمان خصوصی سازی در این باره گفت: جزئیات و نحوه واگذاری 2تیم استقلال و پرسپولیس تا پایان دی ماه در قالب یک آگهی منتشر و جلسه مزایده فروش سهام این دو باشگاه در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی توضیح داد: قرار است سهام 2باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت 40درصد نقد و بقیه اقساط 2ساله واگذار شود. 290میلیارد تومان رقم نهایی است حسن زمانی، رئیس
واکنش هدایتی به قیمت گذاری سرخابی ها
آینده بود که شاید با تغییر سیاست ها و قوانین درآمدزا شود در غیر این صورت و البته با عرض پوزش باید بگویم که ورود انسان عاقل به این فضا دیوانگی است. جالب است بدانید که قیمت یک باشگاه در حد ختافه که در معتبرترین فوتبال لیگ دنیا بازی می کند و فقط از محل حق پخش تلویزیونی بالغ بر 30 میلیون یورو در فصل 2015 درآمد داشته است، تقریبا نصف مبلغ اعلام شده تعیین گردیده است! البته ما امیدواریم مسئولین محترم ضمن تجدیدنظر در این رابطه و در جهت پیشرفت ورزش کشور راه را برای سرمایه گذاران عاشق باز نمایند. ان شاءالله ما هم بتوانیم در کشور عزیزمان ایران در زمینه فوتبال فعالیت داشته باشیم. ...
قیمت ختافه نصف قیمت سرخابی ها است!
شؤالاتی مطرح است. 1- با عنایت به نبود قوانین و زیرساخت های درآمدزایی برای باشگاه ها در کشورمان منطق و معیار این قیمت گذاری چیست؟! 2- میزان واگذاری به بخش خصوصی چقدر است؟ 3- 27 درصد سهام در نظر گرفته شده برای پیشکسوتان باشگاه چگونه به ایشان تعلق خواهد گرفت و مبلغ آن از کجا تأمین می شود؟ 4- میزان بدهی واقعی باشگاه چقدر است؟ آیا بدهی ها از مبلغ تعیین شده کسر می
واکنش پروین به تعیین قیمت پرسپولیس
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما فکر می کردیم رقم خرید سهام پرسپولیس 100میلیارد تومان خواهد بود اما با انتشار رقم 290میلیارد تومان بعید است کسی بتواند برای خرید استقلال و پرسپولیس پا پیش بگذارد. به گزارش جنوب نیوز، علی پروین در گفتگو با فارس در خصوص اعلام مبلغ 290 میلیارد تومان برای خرید باشگاه پرسپولیس و اینکه پیشکسوتان این باشگاه به دنبال بخشی از سهام پرسپولیس هستند، گفت: اگر این قیمت
واکنش خصوصی سازی به انتقادازقیمت سرخابی
ادامه تاکید کرد: کار سازمان خصوصی سازی واگذاری سهام شرکت های دولتی است. استقلال و پرسپولیس هم به عنوان بخش کوچکی از کار سازمان خصوصی سازی محسوب می شوند ولی به خاطر اهمیت اجتماعی، اینقدر بازتاب داشته است. شرکت هایی هستند که با مبالغی بالغ بر هزار یا 1400 میلیارد تومان واگذار می شوند و پروسه کارشناسی در همه آنها رعایت می شود. قیمت برند دو باشگاه تقریبا یکسان است وی درباره دارایی
پشت پرده جدایی آندو از استقلال لو رفت
مشکلات مالی اش صحبت می کنند. در آن جلسه که نظری جویباری و مسعود معینی هم حضور داشته اند آندو صراحتا می گوید به دلیل دادن چک دست مردم تحت فشار است و باشگاه اگر نمی تواند پولش را بدهد رضایتنامه اش را صادر کند. در آن جلسه آندو عنوان می کند چون دسته چک نداشته به خاطر کارهای تجاری اش با دسته چک برادرش چک داده که مبلغ چک های سرژیک در دست مردم دو میلیارد و 800میلیون تومان بوده و این موضوع سبب شده
پیشکسوتان نیم درصد سهام باشگاه را هم نمی توانند بخرند
چه اساسی چنین مبلغی تعیین شده است. اگر بحث برند مطرح است، باید بگویم که چگونه و با چه فرمولی این مبلغ را تعیین کرده اند. آشتیانی خاطرنشان کرد: با این قیمتی که روی استقلال و پرسپولیس گذاشته اند، هیچ پیشکسوتی حتی نمی تواند نیم درصد از سهام استقلال یا پرسپولیس را بخرد. به هر حال سؤال های مختلفی وجود دارد که قیمت فروش دو باشگاه بر چه اساسی 290 میلیارد تعیین شده است و با چه فرمولی می خواهند