سایر منابع:
سایر خبرها
...> قصه ما مثل شد ، کی بود کی بود؟ ، ماجرای دشت مرموز ، تقدیم به همه ، مجموعه قصه های حنانه ، اردو در قبرستان ژغاره ، انتقام ، پرواز اسب سفید ، به امید دیدار ، جان فیروزه جان ، عقیله . انتشارات افق: ماتیلدا ، گفت وگو کنیم درباره ی احساس ها ، قصر آبی ، ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر ، گفت وگو کنیم درباره ی دوست ، باغ مخفی ، و باز هم سفر ، غرور و تعصب ، پیتر پن ، مجموعه ی سه گانه ی ...
هر طریق ممکن سعی در تماس برقرار کردن با آن ها می کند. در نتیجه قهرمانان داستان باید در اسرع وقت او را به خانه برگردانند: از این گذشته ، اگر کسی متوجه شود یک بچه به دنیای هیولاها آمده، همه دچار مشکل می شوند. کارخانه هیولاها یکی از فیلم های کلاسیک پیکسار است. نویسندگان این استودیو همیشه دوست دارند شخصیت اصلی آثارشان را موجودی غیر معمول بسازند: مثلاً یک ماشین مسابقه ای زنده یا یک اسباب ...
که مهم ترینش در این ایام رفع مشکلات مالی است. یا اجرای برنامه توسط دختران و پسران دهه هشتادی که تا اسم امام به گوششان می خورد اشک امانشان نمی دهد. مثل همان پسر 11 ساله قزوینی که وقتی مراسم تمام شده بود و خادم ها می خواستند مدرسه را ترک کنند دوان دوان به سمت پرچم آمد تا بر آن بوسه بزند و دست و دلش را به آن تبرک کند. برگزاری مراسم ولادت امام رضا (ع) در ورزشگاه 15 هزار نفری امام ...
کودک و نوجوان را اعلام کردیم و در این گزارش نیز به عنوان گزارش پایانی، عناوین پرفروش تعدادی از ناشران را که به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب امسال شرکت کرده بودند، قرار داده ایم که در ادامه می خوانید: انتشارات توتک: کرم پیله چه آرزویی دارد؟ نوشته فاطمه فروتن اصفهانی، ابرک دوست نداشت ببارد نوشته مریم ناگهی، مجموعه سه جلدی قصه ها و آیه ها نوشته سیده زهرا طباطبایی، جینا دکتر می شود ...
جلب کند. بعضی از منتقدین معتقدند بار سنگین طنز فیلم بر دوش بهرام افشاری قرار دارد. وابستگی خلق طنز به شخصیت این بازیگر و شناخت مخاطب از بازی او فرصت ادراک را از مخاطب می گیرد. خنده مخاطبان اغلب در موقعیتی است که با بازی فرمی و متعلق به این بازیگر روبه رو هستند به طوری که در رقابت این فیلم با تمساح خونی باید توجه کرد فیلم جواد عزتی به دلیل داشتن قصه ای پر مایه تر و جذاب تر، بازی دقیق تر ...
با فلسفه و پوزیتیویسم کدامست ؟ این ضعف تفکر و دانش مرض تاریخی روشنفکری و علم و هنر ما در عصر مدرنیزاسیون پیرامونی و صدساله است . پس مشکل ما وجود آرای مختلف و حتی متضاد در درک فیلم و یک فیلم معین مثل مست عشق نیست . در همه جای جهان ممکن است بر سر داوری اثری سینمایی و کلا قضاوت بر سر هر چیز این اتفاق اختلاف فهم بیافتد و چنین امری به سازو کار و کارکرد ذهن بشر و فهم بستگی عام دارد . مشکل ما یک موجودیت ...