چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۱

پیام تقدیر رستمیان از کارکنان مجلس شورای اسلامی

پیام تقدیر رستمیان از کارکنان مجلس شورای اسلامی سرویس اجتماعی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم طی پیامی از کارکنان مجلس تقدیر و تشکر کرد. جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 09:52 پیام تقدیر رستمیان از کارکنان مجلس شورای اسلامی به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم شورای اسلامی در پیامی از کارکنان، خبرنگاران و مسئولان حراست مجلس شورای اسلامی در پایان چهار سال همراهی و همکاری تشکر و قدردانی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)