دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۷

استان گلستان در تابستان امسال با کمبود 105 مگاوات انرژی برق مواجه است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان در تابستان امسال با کمبود 105 مگاوات انرژی برق مواجه است بر ضرورت مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد. علی اکبر نصیری در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه پیک مصرف استان گلستان در تابستان پارسال بالغ بر یک هزار و 91 مگاوات بود، افزود: این رقم در تابستان امسال با پیش بینی افزایش هشت درصدی به 1178 مگاوات می رسد و با احتساب مشترکین جدید برق ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)