دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۸

نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی در ماه رمضان بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، محمد امینی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان رباط کریم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدوارم بهره وافی و کافی را از این ماه عزیز ببریم. معاون برنامه ریزی و مالی اداری فرماندار شهرستان رباط کریم بیان کرد: آنچه باید در خصوص چگونگی کیفیت جلسات این کارگروه و البته سایر کارگروه های دیگر یادآوری کنیم دقت نظر و رعایت اعضا در خصوص حضور به موقع در جلسات است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)