دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۰

تیم ملی تنیس روی میز مغلوب ژاپن شد

به گزارش قم پرس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 2024 در قزاقستان، تیم ملی تنیس روی میز ایران پس از اینکه از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم به رقابت پرداخت. ایران در نخستین رقابت خود برابر ژاپن قرار گرفت که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. بنیامین فرجی، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی سه بازی ایران را انجام دادند که هیچکدام موفق به شکست حریفان خود نشدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)