دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۷

لوزانو:توانایی صعود به دور دوم المپیک را داریم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت:هدف اول من از زمان ورودم به ایران این بود که به المپیک برسیم. به گزارش کاپ،رائول لوزانو در حاشیه مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال اظهار داشت: خوشحالم که ایران توانست به المپیک برود. همه ما بابت این صعود خوشحال هستیم. آنچه که خیلی باعث خوشحالی است این که اتفاق برای نخستین بار با من رخ داده است و این صعود دو وجهی است. من از خوشحالی مردم ایران نیز که برای اولین بار تیمشان را در المپیک دیدند بسیار خوشحال هستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)